Citat:
Ursprungligen postat av
Kexet65
Mycket möjligt, men som synes på fotot står bilen prydligt och snyggt parkerad så den måste ju ha flyttats i alla fall eftersom det framkommit tidigare att dottern med sambo som hittade paret uppgett att dom reagerat på att bilen var "slarvigt parkerad"....
Några klargörande utifrån info från åklagare via Corren.
EG var nummer 294 av 300 pers som topsades. Planer på ev fler fanns/finns.
Värt att notera är att det tidigare faktiskt relaterats till BILAR. inte bil.
"Parets dotter reagerade direkt på att föräldrarnas bilar stått slarvigt parkerade på gården"
Felskrivet/syftningsfel eller sanning vad vet jag. Men om det stämmer blir ju det hela ännu märkligare.
---------------------------------------------------------------------------------------------------- --------------
Och att EG´s sambo dels skulle ha deltagit vid morden och sedan uppsökt ett närliggande stall och slafsat runt "naken" och blodig... Jisses. Finns inget som tyder på det så det tror jag är fria fantasier från diverse skribenter med livlig fantasi.
Jag har dock väldigt väldigt svårt att få ihop och tro på att EG skulle genomfört allt detta ensam.
Två offer- åka iväg till bankomat osv osv. Håller inte enligt mig.
Att vara så kall att antingen mörda innan bankomatbesök och sen återvända för VAD ?
Lämna tillbaka bil ?
Eller mörda en som hot för få bankomatkod och sen åka tillbaka och mörda en till och lämna bil.
Tror inte en sekund han varit ensam. Helt orimligt enligt mig.