2024-02-26, 16:27
Medlem
Hon köpte 2021 en lägenhet på 300 kvm till sig och Philippe för runt 50 miljoner. Hon berättade att det var mysigt och hemtrevligt och där skulle hon skapa en familj.

Men så tog det slut igen och den här gången var det nog. Han träffade en ny tjej, legat väldigt lågt på sociala medier och sep förra året flyttade han ihop med tjejen. De bor tillsammans med hans hund i en lägenhet på 50 kvm.

Vid nyår gick hon ut med att hon mådde fruktansvärt dåligt, åker på sin quick fix som mamma betalade för 100 000 kr. Kom tillbaka en vecka senare hög som ett hus av lycka eftersom hon nu förstod hur värdefull hon är och kan ge sig själv all den kärlek hon behöver.

Efter det är hon fullkomligt manisk med att lägga ut bilder på sig själv i bikini, inte bara en åt gången utan det är flera bilder i olika vinklar av sin kropp. Ve den som vågar skriver något annat än hur vacker och sexig hon är, som andas om att hon inte ser ut att må bra. Då hatar alla på henne och anklagas för att vara så avundsjuka på henne eftersom hon är så vacker, har så fin kropp och är så framgångsrik.

Philippe lade nyligen ut bilder på sin flickvän och alla kommentarer handlar om vilken söt och naturlig tjej han träffart och är glada för hans skull.

Ja, hon har hamnat i ett bekräftelseträsk som är förödande, framför allt eftersom hon har en ätstörning.
Senast redigerad av Fransitrans 2024-02-26 kl. 16:34.
Citera
2024-02-26, 21:45
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Varför klagas det på Bianca? Hon är känd, rik och snygg. Ett föredöme för unga tjejer när det kommer till sminkning och att hålla sig smal.
Snygg? Föredöme? Hålla sig smal?

Hon är anorektisk:
https://www.instagram.com/biancaingrosso/p/C3xw6LzNwbp/?hl=sv&img_index=1

Hon är en narcissist och verkar bli mer och mer skev i huvudet för varje dag (säkerligen reklam dock):
https://www.instagram.com/biancaingrosso/p/C3xg5BQttDa/?hl=sv&img_index=1

Hon ser redan ut som ett UFO i ansiktet och med tanke på att hon verkar vara beroende av "skönhetsoperationer" så kommer det bara att bli värre och värre:
https://www.instagram.com/biancaingrosso/p/C3ikOasNCXU/?hl=sv

Hon har alltid levt i en bubbla bara för att hennes familj är kända och rika. Har säkert personer som gör allt åt henne och som säger hur hon ska investera o.s.v. Nog inte många idéer som kommer från henne själv direkt.
Citera
2024-02-27, 00:29
Medlem
Citat:
Varför klagas det på Bianca? Hon är känd, rik och snygg. Ett föredöme för unga tjejer när det kommer till sminkning och att hålla sig smal.
👏👏👏👌
Citera
2024-02-27, 01:11
Medlem
När tror ni att B kommer krascha? Menar inte att de ska va nåt allvarligt utan mer att hon inte pallar trycket med sådan tempo och alla krav, press att prestera i 20-30 år till.

Luftslottet kommer att spricka till slut…
Kroppen säger ifrån. Om de är psykiskt eller fysiskt de vet man inte.

Men jag hoppas i alla fall att hon kommer bli mer naturlig en vacker dag i framtiden och ändrar om sitt liv till hälsosamt och sunt istället. Blir sitt naturliga jag.

Som de blev för IL.
Citera
2024-02-27, 13:43
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ett föredöme var det ja. Anorektisk, ätstörningar och mår allmänt jävligt dåligt och gråter ständigt över en kille. Bra förebild.
Citera
2024-02-27, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moonlight21
När tror ni att B kommer krascha? Menar inte att de ska va nåt allvarligt utan mer att hon inte pallar trycket med sådan tempo och alla krav, press att prestera i 20-30 år till.

Men jag hoppas i alla fall att hon kommer bli mer naturlig en vacker dag i framtiden och ändrar om sitt liv till hälsosamt och sunt istället. Blir sitt naturliga jag.

Som de blev för IL.

Bianca kraschar nog varje eller varannan dag när hennes ätstörning tar över. Hela hon är fejk, solbrännan, ansiktet, kroppen. Ingenting av det hon ser i spegeln är äkta. Hon är som en sminkad gris, uppklädd, forcerad. Hennes bräckliga svajande psyke måste göra det outhärdligt att leva. Hon är en levande tragedi.
Citera
2024-02-27, 19:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Bianca kraschar nog varje eller varannan dag när hennes ätstörning tar över. Hela hon är fejk, solbrännan, ansiktet, kroppen. Ingenting av det hon ser i spegeln är äkta. Hon är som en sminkad gris, uppklädd, forcerad. Hennes bräckliga svajande psyke måste göra det outhärdligt att leva. Hon är en levande tragedi.

Hon är rätt fascinerande, hon är som ett korthus som håller på och rasa ihop gång på gång, men grejen är att korten är fastlimmade.
Citera
2024-02-27, 20:53
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moonlight21

Som de blev för IL.
Tyvärr så kommer hon aldrig att kunna se naturlig ut igen. Hon har väl nästan opererat allt som går att operera redan vid en sådan ung ålder.

Tror tyvärr att hon kraschar redan inom några år, säg 5 år. Räddningen hade väl varit en lugn och stabil man och att dom bildade familj.

Annars så känns det som att hon blir "värre"/mår sämre efter hon kommit tillbaka efter varje dipp.
Citera
2024-02-27, 22:51
Medlem
BicOriginals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Tyvärr så kommer hon aldrig att kunna se naturlig ut igen. Hon har väl nästan opererat allt som går att operera redan vid en sådan ung ålder.

Tror tyvärr att hon kraschar redan inom några år, säg 5 år. Räddningen hade väl varit en lugn och stabil man och att dom bildade familj.

Annars så känns det som att hon blir "värre"/mår sämre efter hon kommit tillbaka efter varje dipp.

Räddningen är att ta sig bort från influencervärlden, hon har varit ”drottningen” av influencers ett bra tag nu och det sliter. Kolla upp hur Blondinbella var förra generationens influencerdrottning, hon körde slut på sig totalt med att försöka framhäva sitt perfekta liv, tog vatten över huvudet och försökte slå igenom i New york och skulle veckopendla samtidigt som hon hade hus på lidingö och körde Porsche osv. Bianca har visserligen kapitalet som Blondinbella aldrig nådde (eller så hade hon bara för hög BURN-rate) så Bianca kanske kan hålla ut lite längre, men en dag blir hon också obsolet och för gammal. Precis som Blondinbella blev och ingen i Biancas följarskars vet ens vem Blondinbella är. Hur länge kan man framhäva restaurangbesök, shopping och hänga på Spyan som det roligaste i världen? Svårt efter 30års åldern.
Citera
2024-02-27, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BicOriginal
Räddningen är att ta sig bort från influencervärlden, hon har varit ”drottningen” av influencers ett bra tag nu och det sliter. Kolla upp hur Blondinbella var förra generationens influencerdrottning, hon körde slut på sig totalt med att försöka framhäva sitt perfekta liv, tog vatten över huvudet och försökte slå igenom i New york och skulle veckopendla samtidigt som hon hade hus på lidingö och körde Porsche osv. Bianca har visserligen kapitalet som Blondinbella aldrig nådde (eller så hade hon bara för hög BURN-rate) så Bianca kanske kan hålla ut lite längre, men en dag blir hon också obsolet och för gammal. Precis som Blondinbella blev och ingen i Biancas följarskars vet ens vem Blondinbella är. Hur länge kan man framhäva restaurangbesök, shopping och hänga på Spyan som det roligaste i världen? Svårt efter 30års åldern.

Kommer inte att hända p gr av att hon är för narcissistiskt lagd. Hon älskar att få visa upp sin bulimi-kropp, få uppmärksamhet och stå i det digitala strålkastarljuset. Hur hon är i irl låter jag vara osagt, men så skrikig hon visat sig i sina serier betvivlar jag att hon håller sig i bakgrunden. Hela hennes liv går ut på att få visa upp sig, och det är hon själv som valt och skapat detta. Finns inget som hindrar henne från att dra sig tillbaka, agera mer i bakgrunden av hennes bolag. T ex anlita andra modeller än henne själv, sluta posta selfies osv. Tror ärligt talat hon är lite för blåst också för att tillföra annat än yta och poseringar till sina bolag.
Citera
2024-02-27, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DansAmanda
Kommer inte att hända p gr av att hon är för narcissistiskt lagd. Hon älskar att få visa upp sin bulimi-kropp, få uppmärksamhet och stå i det digitala strålkastarljuset. Hur hon är i irl låter jag vara osagt, men så skrikig hon visat sig i sina serier betvivlar jag att hon håller sig i bakgrunden. Hela hennes liv går ut på att få visa upp sig, och det är hon själv som valt och skapat detta. Finns inget som hindrar henne från att dra sig tillbaka, agera mer i bakgrunden av hennes bolag. T ex anlita andra modeller än henne själv, sluta posta selfies osv. Tror ärligt talat hon är lite för blåst också för att tillföra annat än yta och poseringar till sina bolag.

Vad är det som får dig att tro att hon är blåst?
Hon har slagit igenom ordentligt och tagit vara på de chanser som dykt upp och utvecklat ett mindre affärsimperium, det är mer än vad du och jag har lyckats med. Så jag skulle nog påstå att hon är ganska klipsk.
Kan hon allt? Nä det kan hon nog inte. Men jag tror hon är tillräckligt intelligent för att förstå det, och lyssna på andra som har mer kunskap och erfarenhet.

Är det för mycket fokus på henne i tv-serier som handlar om henne? Jag tror inte det varit speciellt bra tv om hon håller sig till bakgrunden när serien ändå är 100% fokus på just henne och hennes liv, eller?
Citera
2024-02-27, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilafluff
Vad är det som får dig att tro att hon är blåst?
Hon har slagit igenom ordentligt och tagit vara på de chanser som dykt upp och utvecklat ett mindre affärsimperium, det är mer än vad du och jag har lyckats med. Så jag skulle nog påstå att hon är ganska klipsk.
Kan hon allt? Nä det kan hon nog inte. Men jag tror hon är tillräckligt intelligent för att förstå det, och lyssna på andra som har mer kunskap och erfarenhet.

Är det för mycket fokus på henne i tv-serier som handlar om henne? Jag tror inte det varit speciellt bra tv om hon håller sig till bakgrunden när serien ändå är 100% fokus på just henne och hennes liv, eller?

Absolut, hon kanske briljerar på kontoret med schemaläggning kring sina anställda, bokföring, moms, fakturering, inköp och analyser av affärsmål och strategisk budgetöversyn utöver allt sedvanligt administrativt arbete. Vad gick hon ut gymnasiet med för betyg? Någon som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in