Citat:
Ursprungligen postat av
DansAmanda
Kommer inte att hända p gr av att hon är för narcissistiskt lagd. Hon älskar att få visa upp sin bulimi-kropp, få uppmärksamhet och stå i det digitala strålkastarljuset. Hur hon är i irl låter jag vara osagt, men så skrikig hon visat sig i sina serier betvivlar jag att hon håller sig i bakgrunden. Hela hennes liv går ut på att få visa upp sig, och det är hon själv som valt och skapat detta. Finns inget som hindrar henne från att dra sig tillbaka, agera mer i bakgrunden av hennes bolag. T ex anlita andra modeller än henne själv, sluta posta selfies osv. Tror ärligt talat hon är lite för blåst också för att tillföra annat än yta och poseringar till sina bolag.
Vad är det som får dig att tro att hon är blåst?
Hon har slagit igenom ordentligt och tagit vara på de chanser som dykt upp och utvecklat ett mindre affärsimperium, det är mer än vad du och jag har lyckats med. Så jag skulle nog påstå att hon är ganska klipsk.
Kan hon allt? Nä det kan hon nog inte. Men jag tror hon är tillräckligt intelligent för att förstå det, och lyssna på andra som har mer kunskap och erfarenhet.
Är det för mycket fokus på henne i tv-serier som handlar om henne? Jag tror inte det varit speciellt bra tv om hon håller sig till bakgrunden när serien ändå är 100% fokus på just henne och hennes liv, eller?