2023-12-16, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajorGorm
Hon är inte egentligen jättesöt, hon har gjort en väldans massa operationer för att försöka se bättre ut.
Dock är hon väldigt duktig på att utnyttja det privilegium hon var infödd till och göra så det växer. Det är hon ju bra på att utnyttja sin mors kändisskap.
Hon har såklart gjort helt rätt att använda de verktygen hon har. Ska inte alla göra det för att få sin inkomst?
Citera
2023-12-16, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missnyfiken91
Vem är det Bianca dejtar?
Är det en hockeyspelare?

Fd hockeyspelare: Patrik Cehlin
https://www.instagram.com/mrblondy/
Citera
2023-12-16, 18:46
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Du snackar skit! Avunden dryper om sådana där inlägg
Berätta den " massa" operationer hon gjort med belägg för dina uttalanden
Jag är väl inte avundsjuk på en sönderopererad brutta? Jag som man vill absolut inte se ut som henne. Men fint försök. Tycker hon är avsmaklig och hennes framgång visar hur patetiska människor är.

Du kan enkelt googla. Hon erkänner själv.

Du kan även titta på bilder på henne som barn/ung, då ser du verkligen hur hon såg ut och hur ful hon egentligen är
Senast redigerad av MajorGorm 2023-12-16 kl. 18:50.
Citera
2023-12-16, 19:05
Citat:
Ursprungligen postat av MajorGorm
Jag är väl inte avundsjuk på en sönderopererad brutta? Jag som man vill absolut inte se ut som henne. Men fint försök. Tycker hon är avsmaklig och hennes framgång visar hur patetiska människor är.

Du kan enkelt googla. Hon erkänner själv.

Du kan även titta på bilder på henne som barn/ung, då ser du verkligen hur hon såg ut och hur ful hon egentligen är

Inte sant alls. Och ja finns många narcissister till män som är avundsjuka på kvinnor, har inget med kön att göra. Även bögar kan va det som upplever de konkurrerar om männens uppmärksamhet.
Hon va Jätte Söt och Snygg innan några eventuella ingrepp och fillers. Hon hade inte blivit så populär om det inte va för att hon va så attraktiv också. Räcker inte med att medverka i ngt program, man behöver ha hela paketet för att nå framgång. I synnerhet bland yngre fans. Hon hade verkligen inte behövt göra något med sitt yttre.
Och verkar som folk glömmer lätt hur otroligt Snygg och vacker hon va i Let's Dance och då hade hon väl inte gjort några ingrepp alls. Så nej, alla Haters i tråden är otroligt genomskinliga i sitt hat och mobbing.
Citera
2023-12-16, 19:37
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthAboutU
Inte sant alls. Och ja finns många narcissister till män som är avundsjuka på kvinnor, har inget med kön att göra. Även bögar kan va det som upplever de konkurrerar om männens uppmärksamhet.
Hon va Jätte Söt och Snygg innan några eventuella ingrepp och fillers. Hon hade inte blivit så populär om det inte va för att hon va så attraktiv också. Räcker inte med att medverka i ngt program, man behöver ha hela paketet för att nå framgång. I synnerhet bland yngre fans. Hon hade verkligen inte behövt göra något med sitt yttre.
Och verkar som folk glömmer lätt hur otroligt Snygg och vacker hon va i Let's Dance och då hade hon väl inte gjort några ingrepp alls. Så nej, alla Haters i tråden är otroligt genomskinliga i sitt hat och mobbing.
Jag är lite dålig på att uttrycka mej,men det du skriver håller jag med om till 100 procent
De som påstår att hon är ful, omg, hon är supervacker, och hur fan ser ni ut själva, förmodligen några jävla flottsäckar och fläskskallar som är ensamma och måste spy skit på framgångsrika människor, det är 1 och 2 är att ni hänger upp er på släkten, att det är tack vare dessa hon är poppis och rik. Mitt råd, skit på er
Citera
2023-12-16, 20:22
Citat:
Ja jag har aldrig varit det iallafall. Sluta prata som du är en del hennes PR-team. Tämligen osmakligt och oprofessionellt de antaganden och personangrepp du försöker begå. Försök vara lite mer professionell. Tack.
Citera
2023-12-16, 20:46
Medlem
Hon lever ju livets glada dagar....inte ens 30...hon jobbar med något som många tjejer bara drömmer om.hon är miljonär .2 våningar på Östermalm...lite fix med ansiktet.men varför inte...och dessutom en egen talk show....många som skriver här verkar väldigt avensjuka...hon har mycket kul att minnas när hon blir gammal
Citera
2023-12-18, 00:44
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Bianca kommer ju inte fronta det i USA på samma sätt som hon gör i Sverige. Caia kommer ha kontrakt med influensers genom att de får göra egna kollektioner som då kan nå ut till deras följare.

Som i Tyskland där hon omsatte 11 miljoner. Då ska man veta att hennes influencer där har 500000 följare. Matten ger att hon alltså omsätter 1/30 del i Tyskland mot i Sverige trots att hennes influencer har 1/3 del av hennes antal följare. Lycka till i U.S.
Citera
2023-12-26, 15:21
Medlem
Jag tyckte hon var riktigt fin och snygg innan alla skönhetsoperationer Är detta dagens sverige, 25 åringar börjar med botox? Om man har börjat när man är 25 undra hur det ser ut när hon är 50-60.
Citera
2023-12-28, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingrossw
Jag tyckte hon var riktigt fin och snygg innan alla skönhetsoperationer Är detta dagens sverige, 25 åringar börjar med botox? Om man har börjat när man är 25 undra hur det ser ut när hon är 50-60.

25-åringar? Hon är närmare 30+.

Tjejer i 18 års ålder har fillers i kindbenen nuförtiden.'
Välkommen och tacka Bianca och resterande fula influensers för att de gör skönhetsingrepp populärt.
Citera
2023-12-28, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elins92
Hon lever ju livets glada dagar....inte ens 30...hon jobbar med något som många tjejer bara drömmer om.hon är miljonär .2 våningar på Östermalm...lite fix med ansiktet.men varför inte...och dessutom en egen talk show....många som skriver här verkar väldigt avensjuka...hon har mycket kul att minnas när hon blir gammal

Det är ingen som påstår att hon inte lever livet.
"inte ens 30" men 28 år gammal och fått allt serverat.
Livet är lätt ibland.
Citera
2023-12-28, 16:03
Medlem
Citat:

Här har vi en simp som inte ens kan stava till ordet *jättesöt.

Var hon otroligt vacker i let's dance?
Jag ger henne en 4:a https://www.google.com/search?sca_es...oNNJaCWwXwaSDM

Ingen mobbning alls.
Hon pratar om sig själv i media och är en offentlig person, då kan man inte klaga på att man bli omdiskuterad.
Din dumma jävel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in