2023-06-18, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Var är löpbandet hon går på, kontoret? Tycker inte det ser ut som gym i bakgrunden.

Men hon är ändå het
Hon har garanterat betalt för emsculpt. Då ligger hon och lyssnar på podd under tiden en maskin typ masserar röven eller magen och minskar fett och bygger muskler. Hon är för lat för att träna och att få "magrutor" så fort som Bianca fick händer bara inte med vanlig träning.
https://www.dermaclinicstockholm.se/emsculpt
Citera
2023-06-18, 14:25
Medlem
Marabouoreos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazz16
Bianca har inte bulimi. Det är bara något hon ljugit om i många år för att få uppmärksamhet och ”tyck synd om mig”. Ett hån mot alla som verkligen lider av sjukdomen. Hade hon verkligen haft bulimi i så många år hade hennes tänder varit sönderfrätta, hon hade tappat massa hår, hennes hud hade sett kass ut, hon hade inte haft mens. Bianca är genetisk smal och äter säkert för lite ibland (trots att hon låtsas äta mycket) det är en del av lögnen.
Men hon har säkert lyckats inspirera en och annan småtjej till att få bulimi för de vill se ut som Bianca. En urusel förebild för unga tjejer!
Är du seriös? Så du menar att människan är frisk och bara ”naturligt smal och slank” trots att hon trycker i sig mat 24/7 (eller iaf ger sken av att hon gör det)
Citera
2023-06-18, 15:01
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud
Vad hände med hennes sextape?? Sådant ligger i allmänhetens intresse
Finns ingen
Kim k och pamela a har annars
Citera
2023-06-18, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marabouoreo
Är du seriös? Så du menar att människan är frisk och bara ”naturligt smal och slank” trots att hon trycker i sig mat 24/7 (eller iaf ger sken av att hon gör det)

Klart jag är seriös. Som jag skrev så äter hon säkert för lite. Men det finns faktiskt många som är slanka utan att ha bulimi. Varför tror du hon vill visa upp när hon frossar? Allt är en lögn. Ni måste sluta tro på allt hon säger och gör eller låtsas göra. Narcissister ljuger, överdriver och hittar ofta på saker för att få uppmärksamhet och för att andra ska tycka synd om dem.
Senast redigerad av Jazz16 2023-06-18 kl. 17:19.
Citera
2023-06-18, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Hon har garanterat betalt för emsculpt. Då ligger hon och lyssnar på podd under tiden en maskin typ masserar röven eller magen och minskar fett och bygger muskler. Hon är för lat för att träna och att få "magrutor" så fort som Bianca fick händer bara inte med vanlig träning.
https://www.dermaclinicstockholm.se/emsculpt
Åh ja. Hon gör garanterat detta regelbundet både på mage och rumpa. Sen sculptra/fillers i rumpan o höfter med.
Citera
2023-06-18, 20:43
Citat:
Ursprungligen postat av Marabouoreo

Vad får dig att anta att hon trycker i sig mängde med mat eller att det ges sken av det?
Citera
2023-06-18, 21:04
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Vad får dig att anta att hon trycker i sig mängde med mat eller att det ges sken av det?

Väldigt mycket bilder där hon är på restaurang och tar bilder på tallriken. Ibland förrätt, huvudrätt och dessert.
Citera
2023-06-18, 21:16
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Väldigt mycket bilder där hon är på restaurang och tar bilder på tallriken. Ibland förrätt, huvudrätt och dessert.

Det behöver ju inte betyda att hon äter så varje dag eller äter upp allt. Hon blir väl förmodligen bjuden på allt och kör väl det mer som avsmakningsmeny.
Citera
2023-06-19, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Hennes instastories brukar vara fyllda med överdådiga uppdukningar av mat godsaker drycker etc etc. Som hon låtsas konsumera eller så konsumerar hon o spyr efteråt.
Men iofs inte film om du ville se det
Citera
2023-06-19, 10:06
Citat:
Ursprungligen postat av hilldingslangballe
Hennes instastories brukar vara fyllda med överdådiga uppdukningar av mat godsaker drycker etc etc. Som hon låtsas konsumera eller så konsumerar hon o spyr efteråt.
Men iofs inte film om du ville se det

Det är väl hennes vloggar på tuben också men det är ju inte så att hon zoomar in en tom tallrik varje gång efteråt. För mig är det uppenbart att hon mer smakar på maten än att frossar.
Citera
2023-06-19, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jazz16
Klart jag är seriös. Som jag skrev så äter hon säkert för lite. Men det finns faktiskt många som är slanka utan att ha bulimi. Varför tror du hon vill visa upp när hon frossar? Allt är en lögn. Ni måste sluta tro på allt hon säger och gör eller låtsas göra. Narcissister ljuger, överdriver och hittar ofta på saker för att få uppmärksamhet och för att andra ska tycka synd om dem.
Bianca är största vikingatiden det går hitta ! Titta på henne .. hon svälter sig till döds ! Hon har själv sagt nyligen att hon ibland av en kommentar kan vara uppe hela nätterna och kräkas för hon klarar inte kritik ! På Melinda bröllop laxerade hon för hon ville inte bli ” svullen i magen ” hon har varit med Sofias änglar och pratat om sin bulemi . Hon är sjukast i Sverige tror jag när det gäller bulemi . Det hon äter på andras story , kan jag meddela som gammal bulimatiker - det behåller man inte ! Hon äter bullar mm samtidigt som de i hennes dokumentär säger … ” har hon inte ätit något idag heller ? ” MAN får vara blind för inte fatta hur sjuk hon är ! Frågan är när hjärtat börjar svikta .. tro mig , det kommer snart .. hennes tänder kan hon betala för hålla i ordning . Magen låtsas hon ha magsår och ja , det är det väl i stort sett ? Magen förstörs helt av allt hetsätning och spy attacker … varenda människa som känner henne vet detta , tråkigt bara ingen verkligen bryr sig för hjälpa henne ! Hon ser så sjuk ut .. titta på armarna , ansiktet , revbenen . PRO Ana ! Fortsätter hon lever hon Max 2 år till om hon inte får hjälp .
Citera
2023-06-19, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ejok
Bianca är största vikingatiden det går hitta ! Titta på henne .. hon svälter sig till döds ! Hon har själv sagt nyligen att hon ibland av en kommentar kan vara uppe hela nätterna och kräkas för hon klarar inte kritik ! På Melinda bröllop laxerade hon för hon ville inte bli ” svullen i magen ” hon har varit med Sofias änglar och pratat om sin bulemi . Hon är sjukast i Sverige tror jag när det gäller bulemi . Det hon äter på andras story , kan jag meddela som gammal bulimatiker - det behåller man inte ! Hon äter bullar mm samtidigt som de i hennes dokumentär säger … ” har hon inte ätit något idag heller ? ” MAN får vara blind för inte fatta hur sjuk hon är ! Frågan är när hjärtat börjar svikta .. tro mig , det kommer snart .. hennes tänder kan hon betala för hålla i ordning . Magen låtsas hon ha magsår och ja , det är det väl i stort sett ? Magen förstörs helt av allt hetsätning och spy attacker … varenda människa som känner henne vet detta , tråkigt bara ingen verkligen bryr sig för hjälpa henne ! Hon ser så sjuk ut .. titta på armarna , ansiktet , revbenen . PRO Ana ! Fortsätter hon lever hon Max 2 år till om hon inte får hjälp .
Vad menar du med största vikingatiden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in