Citat:
Ursprungligen postat av
Jazz16
Klart jag är seriös. Som jag skrev så äter hon säkert för lite. Men det finns faktiskt många som är slanka utan att ha bulimi. Varför tror du hon vill visa upp när hon frossar? Allt är en lögn. Ni måste sluta tro på allt hon säger och gör eller låtsas göra. Narcissister ljuger, överdriver och hittar ofta på saker för att få uppmärksamhet och för att andra ska tycka synd om dem.
Bianca är största vikingatiden det går hitta ! Titta på henne .. hon svälter sig till döds ! Hon har själv sagt nyligen att hon ibland av en kommentar kan vara uppe hela nätterna och kräkas för hon klarar inte kritik ! På Melinda bröllop laxerade hon för hon ville inte bli ” svullen i magen ” hon har varit med Sofias änglar och pratat om sin bulemi . Hon är sjukast i Sverige tror jag när det gäller bulemi . Det hon äter på andras story , kan jag meddela som gammal bulimatiker - det behåller man inte ! Hon äter bullar mm samtidigt som de i hennes dokumentär säger … ” har hon inte ätit något idag heller ? ” MAN får vara blind för inte fatta hur sjuk hon är ! Frågan är när hjärtat börjar svikta .. tro mig , det kommer snart .. hennes tänder kan hon betala för hålla i ordning . Magen låtsas hon ha magsår och ja , det är det väl i stort sett ? Magen förstörs helt av allt hetsätning och spy attacker … varenda människa som känner henne vet detta , tråkigt bara ingen verkligen bryr sig för hjälpa henne ! Hon ser så sjuk ut .. titta på armarna , ansiktet , revbenen . PRO Ana ! Fortsätter hon lever hon Max 2 år till om hon inte får hjälp .