Citat:
Ursprungligen postat av
Menaren
Biancas utbrott i avsnitt 3 på nya säsongen av Wahlgrens värld var på ett sätt... Har människan någon samtalskontakt? Hon behandlar sin familj som skit. Ett klart fall av Borderline. Nu är Pernilla ensam i Paris med Benjamin och Oliver. Dom har det säkert trevligt och utan tjaffs. Hade Bianca varit med så hade det garanterat varit en annan stämning.
Citat:
Ursprungligen postat av
Agoldenage
Jag skulle aldrig känna mig det minsta avslappnad med Bianca med på semestern eller någon annanstans. Hon är som en överkänslig mina. Pernilla och Benjamin verkar rätt kul att hänga med även om Pernilla är en virrpanna och Benjamin bara vill gå på restauranger hela tiden. De är i alla fall sköna för det mesta
Jag fattar inte varför folk hela tiden förtränger Biancas hemska temperament.
Hon har dessutom haft hemska utbrott i programmet förr, detta är inte första gången.
Värst hittills var väl när hon skällde ut Pernilla så att hon började gråta. Sen blev Bianca rädd för att hon skulle få en massa "hat" för detta (med all rätt!) så hon tog på sig sin stora offerkofta och vände allt till att handla om sig själv och barndomen (det gamla vanliga kortet som hon alltid kör med); till den grad att folk skickade blommor till henne! Inte till Pernilla som står och blir psykologiskt misshandlad på bästa sändningstid. Helt absurt. Bianca är narcissist, borderline och allt däremellan.
Inte konstigt att det är Benjamin som är favoriten hos Pernilla. Förutom alla problem med Bianca så hade Pernilla det även tufft med Oliver när han var yngre. Han bodde ju även med Emilio ett tag och vände sig emot Pernilla. Nu verkar deras relation bra däremot.