Biancas utbrott i avsnitt 3 på nya säsongen av Wahlgrens värld var på ett sätt... Har människan någon samtalskontakt? Hon behandlar sin familj som skit. Ett klart fall av Borderline. Nu är Pernilla ensam i Paris med Benjamin och Oliver. Dom har det säkert trevligt och utan tjaffs. Hade Bianca varit med så hade det garanterat varit en annan stämning.
Jag skulle aldrig känna mig det minsta avslappnad med Bianca med på semestern eller någon annanstans. Hon är som en överkänslig mina. Pernilla och Benjamin verkar rätt kul att hänga med även om Pernilla är en virrpanna och Benjamin bara vill gå på restauranger hela tiden. De är i alla fall sköna för det mesta
Företag som intissimi borde fan ta sitt ansvar och inte göra samarbeten med henne där hon är modell. Att ha en bulimiker som modell som uppenbarligen mår jävligt dåligt och blir sämre för varje dag är mer än omoraliskt. Verkar som om Bianca inte vill fotas längre och att hon inte orkar mer utan behöver en paus men är bunden av kontrakt. Då behöver kontraktet brytas för Biancas skull och för hennes unga följares skull som ser upp till henne. Hon är snart bara skinn och ben. Måtte hon nu förstå att inte ta på sig ännu mer jobb.
Bianca har aldrig varit snyggare än vad hon är just precis nu. Hon är på topp. Dags att uppgradera till en bättre kille nu bara, och titta utanför utbudet i Stockholm/Sverige.
Bianca har aldrig varit snyggare än vad hon är just precis nu. Hon är på topp. Dags att uppgradera till en bättre kille nu bara, och titta utanför utbudet i Stockholm/Sverige.
Hon ser ut som en skyltdocka. Om det är målet så har hon lyckats. Ingen mimik, helt tomma ögon. Sorgligt är bara förnamnet.
Vad har hon för utbildning - slutförd sådan ?
Överglänser hon Greta Thunberg i skolresultat ?
Slutfört högstadiet, precis som Benjamin. Inget gymnasium, alltså. Utan kändisskapet hade hon som bäst städat gatorna. Eller sugit gubbkuk på Stureplan för sin överlevnad.
Senast redigerad av Randelin 2022-09-18 kl. 20:55.