Jag sitter med ett alldeles för dyrt abonnemang från Telia. Bindningstiden löper ut i mitten av juli. Uppsägningstiden är en månad.
Kan jag säga upp abonnemanget under bindningstiden så att uppsägningstiden på en månad löper ut samtidigt som bindningstiden? Eller måste jag vänta med uppsägning tills bindningstiden löpt ut och då vänta ytterligare en månad till uppsägningstiden passerat?
Skulle uppskatta om någon kunde hjälpa mig med svaret på denna fråga så man slipper en timme i telefonkö.