• 1
  • 2
2017-06-06, 15:51
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astrorbit
Grejen är dock att FT censurer hela artikeln med flit, med en betalvägg. Varför just på den nyheten? man får ingen förklaring, utan enda man ser är en vit kvinna blir dragen en mörk man.

Det dom gör är att dom försöker att få det framstå som en vit västerländsk kvinna blir våldfört av en invandrare från mellanöstern.
Min fetning.

Jepp, det var ju helt fel. Sanningen visade sig vara en "vit västerländsk kvinna blir våldfört av en invandrare från Centralasien". Rätt skall för bövelen vara rätt!

Själv så får jag uppfattningen att det handlar om ett gäng alkisar.
Citera
2017-06-06, 15:57
Medlem
Astrorbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Min fetning.

Jepp, det var ju helt fel. Sanningen visade sig vara en "vit västerländsk kvinna blir våldfört av en invandrare från Centralasien". Rätt skall för bövelen vara rätt!

Själv så får jag uppfattningen att det handlar om ett gäng alkisar.

Ja men i Ryssland. Rysslan kommer alltid vara Ryssland, landet får dårar och idioter.

Den genomsnittliga FT läsaren ser rubriken och bilderna och tänker, "Jävla invandrare som kommer till Europa och rånar&misshandlar våra tanter"
Citera
2017-06-06, 16:16
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astrorbit
Ja men i Ryssland. Rysslan kommer alltid vara Ryssland, landet får dårar och idioter.

Den genomsnittliga FT läsaren ser rubriken och bilderna och tänker, "Jävla invandrare som kommer till Europa och rånar&misshandlar våra tanter"

Fast, om den "genomsnittliga FT läsaren" tänker som du beskriver, så uppstår ju frågan om den bilden inte stämmer med Sverige? Att det i sak var fel vad det gäller just den här incidenten råder det ju inte någon tvekan om, men med ett bredare perspektiv har "den genomsnittliga FT läsaren" fel?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in