2018-01-27, 19:01
Medlem
Någon som har tillgång till hela fup?
Citera
2018-01-27, 19:22
Medlem
Stilnoct testade jag för säkert 12 år sedan. Det är ett vansinnigt läkemedel ( sömnmedel) som jag inte trodde fanns kvar.. För en normal person så fyller det sin funktion med att man blir trött och somnar. Dagen efter är det 10 resor värre för det känns som man inte sovit någonting. Man är helt slut i skallen. Finns det fortfarande på marknaden? Mycket egendomligt. Själv testade jag två gånger, sedan slängde jag skiten.
Citera
2018-01-27, 21:23
Medlem
Stupido86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollpungen
Stilnoct testade jag för säkert 12 år sedan. Det är ett vansinnigt läkemedel ( sömnmedel) som jag inte trodde fanns kvar.. För en normal person så fyller det sin funktion med att man blir trött och somnar. Dagen efter är det 10 resor värre för det känns som man inte sovit någonting. Man är helt slut i skallen. Finns det fortfarande på marknaden? Mycket egendomligt. Själv testade jag två gånger, sedan slängde jag skiten.

Så olika det kan vara.
Stilnoct var min räddning när jag hade förlossningsdepression. Åt en halv 5 mgare när jag behövde sova och kunde vakna obehindrat nån timme senare, hade ingen konstig känsla efter utan var pigg och alert.
Citera
2018-01-30, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bachelorette
Vart någonstans/vilken sida i fup:en hittade du den här informationen? Eller har du läst den fullständiga versionen? Det var iofs ett bra tag sedan jag läste igenom den nu (samma dag som den laddades upp här) men kan inte förnimma att jag själv läst om det tidigare. Jag kände Anna så tycker det känns lite jobbigt att själv behöva läsa igenom hela i fup:en igen bara för att söka efter den här informationen, så skulle verkligen uppskatta om du kunde återkomma med sidnummer.

sid 159 läser jag det på . " Han upplyses om att Anna har skador i underlivet enligt rättsläkaren, kan ha utsatts för sexuellt våld. Han säger att detta är inte sant. Han tillfrågas om han hade sex med henne eller försökte ha det. Han svarar nej. Han tillfrågas om han såg några massageapparater/ dildos hemma hos henne. Han säger nej. Han upplyses om att det fanns fyra massageapparater/ dildos i soffan där de satt. Han säger att han inte såg dem och tror att han skulle ha kommit ihåg om han sett dem. Han säger att detta är inte sant, jag är ingen sexualförbrytare. "
Citera
2018-04-11, 11:26
Medlem
meas19s avatar
Rabatten verkställer HR 11,5år ute om 8år!
Citera
2018-04-11, 20:46
Medlem
bellsHells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meas19

Fruktansvärt!
Citera
2018-04-21, 04:26
Medlem
WHERE.iS.MY.MiNDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meas19

Fyfan; fruktansvärt och under all jävla kritik!
Citera
2018-06-26, 09:25
Medlem
mahkees avatar
Rättegångspodden Premium tar upp detta fallet idag! Intressant lyssning. Så fruktansvärt att höra A:s mamma berätta om hur hon hittade A... och GM framstår som verkligen obehaglig. Kall och okänslig i rösten, ljuger obehindrat...
Citera
2018-07-02, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spindelblomman
Någon som har tillgång till hela fup?

Hade också velat läsa hela fupen
Citera
2018-07-05, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mahkee
Rättegångspodden Premium tar upp detta fallet idag! Intressant lyssning. Så fruktansvärt att höra A:s mamma berätta om hur hon hittade A... och GM framstår som verkligen obehaglig. Kall och okänslig i rösten, ljuger obehindrat...

Var hittar man denna podd? Googlar men hittar ingenting
Citera
2018-07-05, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sasai

Själva podden finns ju överallt där man kan lyssna på poddar.. men det här avsnittet däremot finns bara i podme appen, första månaden gratis så lyssna på!
Citera
2018-07-05, 03:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sasai

http://rattegangspodden.nu/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto