Citat:
Ursprungligen postat av
HelmerLjus
En liten märklig grej jag läste i FUP´n var att hon hade skador i underlivet som tydde på sexuellt våld samt att det låg 4st dildos i hennes soffa när polisen kom dit. Hur kom det sig? har han letar rätt på dessa dildos och penetrerat henne mot hennes vilja?
Vart någonstans/vilken sida i fup:en hittade du den här informationen? Eller har du läst den fullständiga versionen? Det var iofs ett bra tag sedan jag läste igenom den nu (samma dag som den laddades upp här) men kan inte förnimma att jag själv läst om det tidigare. Jag kände Anna så tycker det känns lite jobbigt att själv behöva läsa igenom hela i fup:en igen bara för att söka efter den här informationen, så skulle verkligen uppskatta om du kunde återkomma med sidnummer.
En annan sak som jag reagerade på var trosorna som fanns nedspolade i hans toalett/avlopp. Det verkade inte som om man fick någon klarhet i om/ifall dessa tillhört Anna? Tycke det var lite konstigt. Kan ju hända att det finns mer information i den fullständiga fup:en angående det här, men skulle trosorna t.ex. ha varit i storlek xs/s skulle man ju direkt kunna avfärda att dessa tillhört Anna.
Och en grej till som jag tänkte/reagerade på när jag läste igenom den (vilket som sagt var ett bra tag sedan nu) var det där vittnet som berättade att han på vägen hem hört/skymtat någon i skogen; fick aldrig någon klarhet i ifall polisen rekat det sagda området i skogen, den informationen verkade isf saknas i den här (ofullständiga) fup:en? Är inte det väldigt konstigt isf, att polisen inte gjorde det med tanke på att de t.ex. (som jag förstod det) aldrig lyckades återfinna hennes mobil - som även kunde tänkas vara det möjliga mordvapnet?
Någon här som läst igenom den fullständiga versionen eller kanske t.om. varit med på rättegången som kan besvara mina frågor och bringa mig lite klarhet? Vill man inte outa för mycket går det självklart bra att pm:a
Tack på förhand