2017-08-22, 14:16
Medlem
Lätt min favoritpodd, tillsammans med Kokta grodan. How will Lamotte ever recover?
Citera
2017-08-22, 20:39
Medlem
Dulny, har ni någon ny rss på g? Vi kanske skulle kunna göra motgift till en plattform som hostar podcast, likt det exemplariska TRS~nätverket. Spreaker stängde ju också ned FTN så tvivlar på att det är så långsiktigt.
Citera
2017-08-25, 22:07
Medlem
motarbetars avatar
Måste ge cred för Fänrik Sundholms diarier. Höll på att skratta ihjäl mig nu under senaste avsnittet
Senast redigerad av motarbetar 2017-08-25 kl. 22:19.
Citera
2017-08-27, 20:58
Medlem
Ser att Ulrika Persson maffialedaren från jagärhär varit inne och skrivit på deras spreaker i vanlig ordning är det enbart dravel.
Citera
2017-09-08, 21:13
Medlem
Ferry31s avatar
Du ger mig bra DONATIONER
Varje gång du tar min hand i din
Och varje gång du ler
Så får jag bra DONATIONER

Citera
2017-09-08, 22:09
Medlem
Propagandists avatar
AYATOLLAH AL HORNGRENI FEAT. BOMMER BAND - DET HANDLAR OM BAAAAAAAAAAAAARN!
Citera
2017-09-09, 16:36
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Propagandist
AYATOLLAH AL HORNGRENI FEAT. BOMMER BAND - DET HANDLAR OM BAAAAAAAAAAAAARN!

haha klockren är den Tror den kan bli en hit inför kvällens festligheter faktiskt
Citera
2017-09-17, 10:41
Medlem
Don.Cs avatar
Grabbarna borde sända två avsnitt i veckan.
Citera
2017-10-07, 00:43
Medlem
Propagandists avatar
Tips för hur man ska klä sig som althöger i det senaste avsnittet. Vi vet nu att vi ska jobba efter
det fascistoida, inte allt för skrikande färgerna utan de mer naturliga sådana. Att vi behöver en egen skräddare & skomakare och att rutig skjorta och rutig slips tillsammans är ett no no. Att vi ska kasta alla tröjor med tryck på. Att estetiken påverkar beteendet.

Intressant information, jag är inte ironisk.
Citera
2017-10-07, 00:49
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Propagandist
Tips för hur man ska klä sig som althöger i det senaste avsnittet. Vi vet nu att vi ska jobba efter
det fascistoida, inte allt för skrikande färgerna utan de mer naturliga sådana. Att vi behöver en egen skräddare & skomakare och att rutig skjorta och rutig slips tillsammans är ett no no. Att vi ska kasta alla tröjor med tryck på. Att estetiken påverkar beteendet.

Intressant information, jag är inte ironisk.
Gillar det också. Matnyttig information. Kvarstår väl dock fortfarande frågetecken tycker jag om hur man signalerar sin fascism på något mer sätt än att klippa sig med en Hitlerjugend-frisyr. Klädseln de beskrev är ju annars i övrigt inte helt märklig att bära på ett kontor av vanligt folk menar jag (om man bortser från tech-klädselgrejen).
Senast redigerad av Run3 2017-10-07 kl. 00:51.
Citera
2017-10-07, 01:22
Medlem
Propagandists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Gillar det också. Matnyttig information. Kvarstår väl dock fortfarande frågetecken tycker jag om hur man signalerar sin fascism på något mer sätt än att klippa sig med en Hitlerjugend-frisyr. Klädseln de beskrev är ju annars i övrigt inte helt märklig att bära på ett kontor av vanligt folk menar jag (om man bortser från tech-klädselgrejen).
Det jag tycker vi borde göra är att göra anspråk på (claima) ett estetiskt korrekt klädmärke. Precis som dom brittiska skinskallarna gjorde på 70/80-talet med fred perry, att bära en klassisk piké var synonymt med fascistoida åsikter mer eller mindre på den tiden. Vi måste göra exakt samma sak idag.
Citera
2017-10-09, 11:24
Medlem
Don.Cs avatar
Udda att de inte ens berörde demonstrationen i Göteborg. Hade förväntat mig en analys med tanke på att de ju hade Saxlind som gäst för ett par avsnitt sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in