Citat:
Ursprungligen postat av
Hingst1
"– Det var en tjej som ropade mitt namn, och jag uppfattade henne som ett fan. Jag gick ner på knä framför henne, och la mina händer på hennes ben, nedanför knäna."
Varför gör man så???
Är han +2 m och hon extremt kort alternativt sitter i rullstol så är väl gå ner till knäna om det nu ska tas en bild tillsammans med sitt fan då ett alternativ. Det andra med att lägga bägge händer på benen är lite svårare.
Citat:
Tv-profilen säger själv att han är väldigt upprörd över händelsen, och hävdar att det rör sig om ett missförstånd, där han råkat komma åt tjejens lår när han pratade med henne, då han uppfattat henne som ett fan.
Angående namn som florerar här i tråden så finns det liksom inte en vettig källa ännu men detta lät väl komma ut då. Sedan blir det väl även om detta nu hänt förmodligen inget större rättsligt straff om ens nu något och det faller under missförstånd och nu inte personen siktade på att smeka tjejen på låren medvetet... Värre blir det då för ryktet för personen lite då givet beroende på vem den nu var en som folk kanske mer förväntar sig detta av (en Paradise Hotel deltagare) eller då någon annan.