2017-06-02, 15:32
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrille P
Han har troligen inte sett en fitta i verkligheten sedan har kravlade ut ur sin morsas

Det låter som en perfekt förklaring till att någon begår övergrepp.
Citera
2017-06-02, 15:39
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Det tycker inte jag stämmer in på Ullaredsfånen. vem är det+

http://www.expressen.se/noje/sexankl...-inspelningar/

Med mandat att stänga ett helt program. ???
Citera
2017-06-02, 15:44
Medlem
Om det var Morgan så tror jag absolut inte att han menade något med att lägga händerna på hennes underben. Allt numera tolkas snart som sexuella övergrepp . Även om det var någon annan så låter det inte som ett övergrepp /sexuella trakasserier för mig med den infon vi fått hitttills.
Citera
2017-06-02, 15:45
Medlem
NastyPigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minun
Mamman till en av flickorna som anmält.

låt oss ta del av källan då. vi vill järna se källan
Citera
2017-06-02, 15:45
Medlem
"– Det var en tjej som ropade mitt namn, och jag uppfattade henne som ett fan. Jag gick ner på knä framför henne, och la mina händer på hennes ben, nedanför knäna."

Varför gör man så???
Citera
2017-06-02, 15:48
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Det tycker inte jag stämmer in på Ullaredsfånen. vem är det+

http://www.expressen.se/noje/sexankl...-inspelningar/

Med mandat att stänga ett helt program. ???
Om det handlar om ytterligare avsnitt i serien "En stark resa med Morgan och Ola-Conny" så drabbas den förstås rätt hårt om Morgan skulle hoppa av. Nedläggning låter inte alls otroligt, deras samspel är ju grejen med den serien.
Citera
2017-06-02, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hingst1
"– Det var en tjej som ropade mitt namn, och jag uppfattade henne som ett fan. Jag gick ner på knä framför henne, och la mina händer på hennes ben, nedanför knäna."

Varför gör man så???

I en annan artikel står det att han rörde henne på låret så frågan är hur det gick till och vad som är sanning.
Citera
2017-06-02, 15:52
Medlem
Gizurs avatar
Citat:

Varför gör man så???
Om det är Morgan så är ju en möjlighet att han helt enkelt tror att det är så man "skojar till det", han saknar nog en hel del vad gäller sociala färdigheter.
Citera
2017-06-02, 15:53
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

Varför gör man så???

Är han +2 m och hon extremt kort alternativt sitter i rullstol så är väl gå ner till knäna om det nu ska tas en bild tillsammans med sitt fan då ett alternativ. Det andra med att lägga bägge händer på benen är lite svårare.

Citat:
Tv-profilen säger själv att han är väldigt upprörd över händelsen, och hävdar att det rör sig om ett missförstånd, där han råkat komma åt tjejens lår när han pratade med henne, då han uppfattat henne som ett fan.

Angående namn som florerar här i tråden så finns det liksom inte en vettig källa ännu men detta lät väl komma ut då. Sedan blir det väl även om detta nu hänt förmodligen inget större rättsligt straff om ens nu något och det faller under missförstånd och nu inte personen siktade på att smeka tjejen på låren medvetet... Värre blir det då för ryktet för personen lite då givet beroende på vem den nu var en som folk kanske mer förväntar sig detta av (en Paradise Hotel deltagare) eller då någon annan.
Citera
2017-06-02, 15:54
Medlem
NeutronStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Ullareds morgan känns creepy så det stämmer nog, gissar på han inte alls halvsmekte flickebarnet på låret utan mer handen på trosan..äckel morgan

Var det Morgans enäggstvilling som var på Tema Camping utanför Falkenberg på torsdagskvällen?

Det finns specialforum där du kan skriva om dina pedofilfantasier, det borde ett psycho som du veta som skrivit så fint om dina unga "flickvänner" i Patpong.
Senast redigerad av NeutronStar 2017-06-02 kl. 15:58.
Citera
2017-06-02, 15:54
Medlem
Jellohs avatar
Citat:

Varför gör man så???
För att man är ett socialt inkompetent mongo som inte förstår bättre?
Men att ha iq 65 och inte fatta är ingen ursäkt, uppsåt my ass, hoppas nån ser till att skipa rättvisa, allt för många pedofiler kommer undan för att de bor på gruppboende eller har god man etc. Vissa saker skall man inte tolerera, kommer mongo-Morgan undan ger det somalier ett frikort. <70 iq är ingen ursäkt att ge sig på barn!
Citera
2017-06-02, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jelloh
För att man är ett socialt inkompetent mongo som inte förstår bättre?
Men att ha iq 65 och inte fatta är ingen ursäkt, uppsåt my ass, hoppas nån ser till att skipa rättvisa, allt för många pedofiler kommer undan för att de bor på gruppboende eller har god man etc. Vissa saker skall man inte tolerera, kommer mongo-Morgan undan ger det somalier ett frikort. <70 iq är ingen ursäkt att ge sig på barn!

Kan också handla om ett missförstånd som personen hävdar. De kanske pratade om något speciellt som gjorde att han gick ner på knä och kanske bara råkade komma emot ett ben eller något, behöver inte vara något sexuellt ofredande det har att göra om. Kanske missförstånd eller något annat. Man ska inte döma någon innan man vet sanningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in