2017-06-02, 21:12
Medlem
Som tur är så är det ju fritt i Sverige att fira vilka högtider man själv vill!
Citera
2017-06-03, 00:31
Medlem
"Nationalismen är en farlig renhetsideologi som vi borde utplåna"

Snacka om att företräda en renhetsideologi. Kristinas egen nitiska, åsiktshygieniska strävan efter klinisk renhet är så fanatisk till sin natur att hon förespråkar utplåning av åsikter som misshagar henne. Snacka om att Churchill fick rätt när han sa att framtidens fascister kommer att kalla sig antifascister.

Gastkramande obehaglig uppsyn hon har, för övrigt. Det är sällsynt med folk som ser genuint ondskefulla ut på det där Ted Bundy/Richard Ramirez/Hitler/Hannibal Lecter-sättet... creepy som fan.
Citera
2017-06-03, 00:54
Medlem
Frixys avatar
"Jag tänker inte fira ett sådant land"

Kristina lär inte trivas särskilt bra i Europa då överhuvudtaget, med tanke på hur många vi faktiskt har välkomnat jämfört med andra länder. Att ha ett riktigt nationaldagsfirande är väl annars ett ypperligt tillfälle för att skapa samhörighet mellan etniska svenskar och nysvenskar kan man tycka. Det är ju något vi alla i varje fall har gemensamt oavsett andra kulturella skillnader - vi bor i Sverige.
Citera
2017-06-03, 01:03
Medlem
Ja men stick till mellanöstern då så kan vi se om du gillar att bli trakasserad och våldtagen sen kan du fira deras "fina" värderingar. Varför mellanöstern? Jo för det finns inte mycket bättre länder än Sverige i Europa som värdesätter "multikulti".
Jävla idiot. Nackskott på den sortens människa. Gör Europa en tjänst och lämna.

//Siegestor
Citera
2017-06-03, 09:21
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tennant
På sätt och vis har hon rätt när hon hyser agg mot Sverige. Om inte Sverige hade existerat så hade heller inte Kristina Lindquist existerat.

Journalister är för övrigt märkliga individer överlag. De tar liksom allt för givet och hatar det som ger dem möjlighet att hata. Ungefär som bortskämda överklasslynglar.

Hornalisterna är ju den här tidsepokens överklassslynglar. De är en form av adel.
De är ett satans pack för att tala klarspråk om gruppen.

Det är för jävligt att mentalt sjuka invidider som Kristina Lindquist inte längre kan få adekvat vård iom att Långbro och Beckomberga är nerlagda. Kanske är läge att åter öppna dessa och flytta in människor i behov av vård såsom Kristina Lindquist och resten av det sataniska dårpacket.
Citera
2017-06-03, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrispyKreem
Churchill fick rätt när han sa att framtidens fascister kommer att kalla sig antifascister.
De har bara inte kommit till självinsikt än.
Hur kommer twisten då att bli för att rädda ansiktet?
Citera
2017-06-03, 12:27
Medlem
Rasande-Roses avatar
Afghaner hör hemma i Afghanistan. Speciellt dessa eviga horder av våldtäktssugna bluffmakare.
Citera
2017-06-03, 13:02
Medlem
LiberalDemokratis avatar
Kristina Lindquist är en av de journalister jag uppskattar allra mest idag. Knivskarp, orädd och otroligt intelligent och påläst! Jag kan egentligen bara instämma fullt ut. Vad för anledning finns det att fira ett land som skickar barn, som har samma rätt att vara i Sverige som du eller jag, till ett land de kanske aldrig varit i och ofta riskerar att bli dödade i. Det är dags att Sverige tar FN:s barnkonvention på allvar fullt ut och respekterar de här barnen mänskliga rättigheter! Tills dess kommer inte jag heller att fira Sveriges nationaldag. Det är ett som är säkert!
Citera
2017-06-03, 13:02
Medlem
Scherings avatar
Jag tycker det är ett bra initiativ. Inget mer nationaldagsfirande förrän gränserna runt det geografiska området som idag kallas "Sverige" är borttagna, språket har bytts till esperanto, svensk kultur har blandats upp totalt med alla andra kulturer och den rasliga sammansättningen av befolkningen i Sverige motsvarar den i resten av världen. Först då ska vi börja fira nationaldagen igen.
Citera
2017-06-03, 13:34
Medlem
goran744s avatar
Ärligt talat skiter jag i vad hon gör på Nationaldagen.
Hon får väl sitta hemma och gråta om hon vill det.
Hon kan väl fira deras nationaldag då.
Jag skiter i det med...
Win, Win....
Senast redigerad av goran744 2017-06-03 kl. 13:37.
Citera
2017-06-03, 15:45
Medlem
nidbilds avatar
Inte ofta det finns riktiga galningar i media men ibland blixtrar dom till, denna är t.o.m kändis i staterna

“Cultural journalist” Kristina Lindquist says that Sweden is so xenophobic, it doesn’t even deserve to celebrate its own national day and that “nationalism should be wiped out.”

https://www.infowars.com/cultural-journalist-sweden-doesnt-deserve-to-celebrate-its-own-national-day/
Citera
2017-06-03, 15:51
Medlem
gurkmajjas avatar
Lika lite som jag bryr mig om huruvida Kristina sitter hemma och pillar sig i fittan till bilder på minderåriga hazarer, lika lite ska hon bry sig om hur jag uppmärksammar nationaldagen.

Gör vad du vill du Kristina. Jag skiter i det och jag skiter i dig och jag skiter i dina åsikter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in