Citat:
Ursprungligen postat av
Kronvart
Jag är 160 lång väger 79 kilo alltså alldeles för mycket.
Ska nu för en gångs skull ta tag i vikten. Har gått ner 3 kilo på 4 veckor genom att endast äta sötsaker på lördagar. Har bytt ut läsk mot zero eller bubbelvatten.
om du vill går ner i vikt dricker du aldrig mera läsk....
speciellt inte zero då det innehåller aspartam, och aspartam gör så att man känner söt smaken, men inte får något socker i sig, vilket gör att du vill äta mera socker efter zeron, dvs sockersuget försvinner inte..
gör smoothies istället,eller köp färsk pressad juice, innehåller mängder med socker vilket stoppar sötsuget, men det innehåller mycket annat som är bra för kroppen, läsk är totalt värdelöst i alla meningar.
springa blandat med gym = suceee!
och blir inte för kåt på viktnedgången, för då kör du 110 rakt in i en vägg sedan tröttnar du och 2 månader senare sitter du och äter en pizza och gråter
och bäst av allt man ska vilja ha en bra vikt för att ha en nyttig/hälsosam kropp, om du endast jobbar på kroppen för att se snygg ut, kommer du garanterat trötta
och detta är ingenting du kommer att göra i några månader sedan få dröm kroppen och sedan gå tillbaka till dina gammla vanor, nej detta gäller livet ut, man behöver inte vara störd över det, men hitta en balans som funkar för dig livet ut, inte för mycket slapp tid, och inte för mycket träning nyttighet, så där mitt emellan kan man svulla i sig en pizza ibland, men endå gå till gymmet nästa dag utan att blir fet som en GRIS!!!!!
its 4 life broo!!!!!
eller så gråter du över livet och käkar pizza resten av livet och dör av en hjärtinfarkt samma dag du ska gå i pension, FUCK YEAAH
godnatt
Edit: mina refernser, vägde själv över 110 som mest, idag 83-86, och äter gött precis när jag vill, super på helgerna, men är endå ingen fet gris. balans