• 4
  • 5
2017-06-03, 14:41
Medlem
godboys avatar
Jag kör väldigt mycket bil i mitt jobb och jag kan ju säga att kvinnor under 45 är extremt överrepresenterade med att sitta o fippla med mobilen medan de kör. De "glider" över filer och spärrlinjer, hänger inte med i vid kökörning mm. Och när man sedan passerar dem så ser man att de håller på med mobilen.

Visst finns det mycket manliga idioter i trafiken med, framförallt BMW blattar, men mobilkvinnorna tar ta mig fan priset. Kvinnor kanske körde säkrare förr, men det var förr det.

Dock behöver det ju inte vara så i detta fallet utan kan ju vara en ren olyckshändelse. Mycket tragiskt att en kvinna fått sätta livet till, även om hon gjorde fel.
Senast redigerad av godboy 2017-06-03 kl. 14:46.
Citera
2017-06-03, 19:34
Medlem
199797s avatar
Kom igen nu! Någon här måste veta vem den avlidna är?
Citera
2017-06-03, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 199797

>kom igen

-_-

Varför skulle någon här veta vem den avlidne är? Och varför skulle ens de som var bekanta till henne lägga ut det här?

Vill du veta om hon var snygg eller ful eller?
Citera
2017-06-04, 10:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svennebajs
>kom igen

-_-

Varför skulle någon här veta vem den avlidne är? Och varför skulle ens de som var bekanta till henne lägga ut det här?

Vill du veta om hon var snygg eller ful eller?
nej men jag antar det är en svensk då, så fort det händer nått så brukar folk publicera bilder o skit på flashback men nu är det tyst. eller göra sina egna utredningar vem som är inblandad osv.
Citera
2017-06-04, 22:17
Medlem
avcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Jag kör väldigt mycket bil i mitt jobb och jag kan ju säga att kvinnor under 45 är extremt överrepresenterade med att sitta o fippla med mobilen medan de kör. De "glider" över filer och spärrlinjer, hänger inte med i vid kökörning mm. Och när man sedan passerar dem så ser man att de håller på med mobilen.

Visst finns det mycket manliga idioter i trafiken med, framförallt BMW blattar, men mobilkvinnorna tar ta mig fan priset. Kvinnor kanske körde säkrare förr, men det var förr det.

Dock behöver det ju inte vara så i detta fallet utan kan ju vara en ren olyckshändelse. Mycket tragiskt att en kvinna fått sätta livet till, även om hon gjorde fel.
BMW-eran är passerad, numera kör iDioterna Audi.
Citera
2017-06-07, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 199797

Den avlidne kvinnan är:
https://m.facebook.com/shahin.mansouri

Med all respekt till hennes familj. Må hon vila i frid :/
Citera
2017-06-07, 15:46
Medlem
psflaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitaScientia
Den avlidne kvinnan är:

En riktigt vacker kvinna, så synd.
Citera
2017-06-08, 19:41
Medlem
Det stämmer, hon svängde vänster ner mot VCC där man passerar RA på sin högra sida.

Antingen tittade hon på grönljuset (för rakt fram) och missförstod det, eller så var det mobilfipplande. Det kan knappt en utredning avgöra. Kanske om man hade hittat en mobiltelefon med tänd skärm på ett sms eller så.

Hur som helst är det väldigt tragiskt och det är en läxa till alla som nu har förmånen att ta till sig detta. Kör enligt rådande hastighet, håll avstånd och ge fan i telefonen.
Citera
2017-06-11, 01:00
Medlem
Agamantums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy

Såg faktiskt senast igår en ung kvinna sitta och köra och fippla med sin telefon. Det borde fan vara förbjudet.
Citera
2017-06-11, 06:07
Medlem
Citat:
Den avlidne kvinnan är:

Sina Mansouri hette väl grisen som blev skjuten på en nattklubb i GBG för ett par år sedan, släkt?
Citera
2017-06-11, 06:49
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agamantum
Såg faktiskt senast igår en ung kvinna sitta och köra och fippla med sin telefon. Det borde fan vara förbjudet.
Det är förbjudet. Men att risken för att åka dit för det är obefintlig.
Citera
2017-06-23, 06:19
Bannlyst
Citat:
Den avlidne kvinnan är:

Se det var väl inte så svårt o posta att det ska ta år o dar o få fram
Citera
  • 4
  • 5