Hej!
Nu har jag funderat på det här ett bra tag.
Ni vet när man blivit dumpad eller relationen blivit avslutad av någon anledning och man fortfarande har känslor kvar?
Jag skapar mig ibland drömscenario minuten innan jag somnar,typ när man är i "mitt emellan" världen. Ett drömscenario kan se ut typ som
Ex- Han ringer plötsligt från ingenstans efter en månads tystnad, man svarar för att man är nyfiken. Han säger något som " gå och öppna porten" sen lägger han på. Man går och öppnar porten och där står han. Sen säger han sånna där drömsaker man vill höra som "jag älskar dig och kan inte leva utan dig" osv. Man själv är arg och ledsen men lycklig samtidigt. Han håller om en trots att man till en början är lite anti. Han förklarar hur mycket han älskar en osv.
Varför gör man såhär mot sig själv efter ett uppbrott?Man krossar sitt eget hjärta flera gånger om.. Jag är lite rädd för att somna för att jag inte vill se det här scenariot.
Och hur skulle man reagera om det faktiskt hände?

Jag skulle nog bli chockad, arg och lycklig. Och lite smått förvirrad. Vet att dom här drömscenariona är just det. Det skulle liksom aldrig hända. Men varför ploppar dom upp? Och OM det mot all förmodan skulle hända, vafan gör man?
Får ni också sånna här? Har det någonsin hänt er? Hur skulle ni reagera om det hände er?