• 5
  • 6
2017-06-05, 21:56
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag har haft sex med både "mindre" snygga å skitsnygga tjejer. En av de snygga tjejerna var bara snygg hade bara ett utseende inget annat, inget innehåll, en bild av henne hade varit okej att runka till å även det hade nog varit skönare. Medans en av de "mindre" snygga var som ett vilddjur å red mig i omgångar dessutom kunde man föra en konversation med henne.
Citera
2021-08-28, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carma
Har funderat på detta vad är det egentligen som är så motbjudande med att ha sex med en väldig ful människa? Jag är en man men fundera på om min tankegång även gäller tjejer? Jag har kommit fram till att det inte är utseendet på människan som gör sex med henne motbjudande utan det faktum att jag inte lita på henne att jag t.e.x inte kommer att smittas av sjukdomar. Säg att jag träffar den fulaste tjejen i världen som vill ha sex med mig. Jag skulle kunna ställa upp på sex med henne om det gör henne glad och hon är en trevlig person i övrig som är ärlig mot mig och inte ha några sjukdomar som kan smitta mig. Jag kommer inte att njuta av sexet vilket hon måste förstå. Jag kanske inte ens kommer att få stånd men jag kan lägga mig naken och låta henne ta på mig hur hon vill om det gör henne glad. Vad är det för farlig med det liksom om hon är ren och inte kan smitta mig? Naturligvis finns det ingen tjej som vill ha sex på det sättet. Även riktig fula tjejer vill inte ha sex utan ömsesidig känslor. Men om det skulle finnas en sådant tjej så skulle jag kunna ställa upp på sex oavsett hur ful hon är om det gör henne glad.

Min fundering är om inte tjejer egentligen också tänker likadant? Det är inte så hemskt egentligen att ha sex med en jätte ful, oattraktiv kille om hon kan lita på att han är snäll och inte kommer smitta henne med sjukdomar? Om killen är ärlig och respektera henne och inte säga till någon så att hon få dålig rykte? Om tjejer inte riskera att bli kallad hora så skulle kanske fler tjejer vilja ställa upp på sex med fula killar för att vara snäll så att även fula killar som är snäll i övrig slipper vara oskuld?

Men Herregud vilka bisarra resonemang. Ingen tjej vill ha sex med en ful kille men det finns ett undantag och det är om killen kan visa att han är socialt kompetent har vänner och bygga en emotionell koppling till tjejen då kan det gå (och om kuken är jäkligt bra och om han sköter hygien och doftar gott och lampan är släckt). Annars tar det emot att föra fula gener vidare för tjejer.

Män kan knulla allt om de vill.
Citera
2021-08-28, 00:45
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det är vårt intrikata hormonsystem som ställer till det. När det gäller sexuell attraktion - som är grunden för det sexuella urvalet i evolutionen - så använder vi inte storhjärnan så mycket, utan det är tidigare, inre, mer primitiva strukturer i hjärnan som sätter fart på hormonproduktionen.

Men vissa känslor kommer vi att missa, och vi kommer bara att ANA att det finns något sådant, som en avglans från en annan värld dit vi icke äger tillträde...
Något vi märkt när gifta kvinnor söker det som de inte har/får hemma i den äktenskapliga sängen.
Ett äventyr med lustkänslor och hägrande starka orgasmer med en ny bekantskap är mycket intressantare än deras egen träbock som ständigt är borta och spelar golf, alternativt tittar på tipsextra med en låda öl och somnar framför TVn..
Lite "bad-boy" och/eller enigma samt att kvinnan kan känna sig säker och samtidigt kunna kosta på sig att vara lite "ansvarslös" brukar öka intresset och chanserna.
Senast redigerad av RobbanUC 2021-08-28 kl. 01:08.
Citera
2021-08-28, 00:47
Bannlyst
Ja det är extremt äckligt. Ryser bara jag tänker på det

Ni vet när en människa bara skakar, när den ser nåt den inte gillar så ryser den liksom till, som att den huttrar nästan.. så är det att ha sex med fula människor.
Senast redigerad av CartelMode66 2021-08-28 kl. 00:50.
Citera
2021-08-28, 00:51
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanUC
Något vi märkt när gifta kvinnor söker det som de inte har/får hemma i den äktenskapliga sängen.
Ett äventyr med lustkänslor och hägrande starka orgasmer med en ny bekantskap är mycket intressantare än deras egen träbock som ständigt är borta och spelar golf, eller tittar på tipsextra med en låda öl och somnar framför TVn..

Intressant att läsa mitt eget inlägg (ditt också!), för jag skrev det för över fyra år sedan. Jag måste säga, att jag inte längre känner lika starkt som det jag skrev där. Nu känns det som att humor och intelligens har blivit mycket viktigare... och det har nog att göra med att jag har blivit äldre. Det skulle bli fler samtal och färre samlag nu! Men fortfarande finns det en nedre gräns för utseendet. Kommer en man under den ribban, så kan vi bara vara vänner, det är inte tal om annat. Intelligent och rolig, eller ej.
Citera
2021-08-28, 00:52
Medlem
Citat:
Har funderat på detta vad är det egentligen som är så motbjudande med att ha sex med en väldig ful människa? Jag är en man men fundera på om min tankegång även gäller tjejer? Jag har kommit fram till att det inte är utseendet på människan som gör sex med henne motbjudande utan det faktum att jag inte lita på henne att jag t.e.x inte kommer att smittas av sjukdomar. Säg att jag träffar den fulaste tjejen i världen som vill ha sex med mig. Jag skulle kunna ställa upp på sex med henne om det gör henne glad och hon är en trevlig person i övrig som är ärlig mot mig och inte ha några sjukdomar som kan smitta mig. Jag kommer inte att njuta av sexet vilket hon måste förstå. Jag kanske inte ens kommer att få stånd men jag kan lägga mig naken och låta henne ta på mig hur hon vill om det gör henne glad. Vad är det för farlig med det liksom om hon är ren och inte kan smitta mig? Naturligvis finns det ingen tjej som vill ha sex på det sättet. Även riktig fula tjejer vill inte ha sex utan ömsesidig känslor. Men om det skulle finnas en sådant tjej så skulle jag kunna ställa upp på sex oavsett hur ful hon är om det gör henne glad.

Min fundering är om inte tjejer egentligen också tänker likadant? Det är inte så hemskt egentligen att ha sex med en jätte ful, oattraktiv kille om hon kan lita på att han är snäll och inte kommer smitta henne med sjukdomar? Om killen är ärlig och respektera henne och inte säga till någon så att hon få dålig rykte? Om tjejer inte riskera att bli kallad hora så skulle kanske fler tjejer vilja ställa upp på sex med fula killar för att vara snäll så att även fula killar som är snäll i övrig slipper vara oskuld?

Sympatiknull är rätt gött!

Man kan tänka lite hentai som tjej 😅
Det går alltid att få upp den sålänge hon är kåt, glad och tacksam!
Citera
2021-08-28, 01:03
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Intressant att läsa mitt eget inlägg (ditt också!), för jag skrev det för över fyra år sedan. Jag måste säga, att jag inte längre känner lika starkt som det jag skrev där. Nu känns det som att humor och intelligens har blivit mycket viktigare... och det har nog att göra med att jag har blivit äldre. Det skulle bli fler samtal och färre samlag nu! Men fortfarande finns det en nedre gräns för utseendet. Kommer en man under den ribban, så kan vi bara vara vänner, det är inte tal om annat. Intelligent och rolig, eller ej.
Viktigast av allt är ett stort leende och trevlig personlighet kombinerat med intelligens, det är en vinnande kombination som är oslagbar.
Citera
2021-08-28, 01:07
Medlem
Citat:

Är väl bara fetma som är äckligt?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in