2006-01-03, 04:40
Medlem
maylas avatar
För ett tag sedan kom jag och två kompisar på att vi skulle beställa den nya, spännande drogen Bromo Dragonfly som vi hört en massa om och hade väldigt höga förväntningar på. När vi äntligen fick preparatet på brevlådan så tog vi första möjliga tillfälle i akt och inmundigade pulvret i varsitt glas vatten innehållandes 200 mikrogram.

Sedan började vi spänt invänta effekten. Vi hade räknat med ca 1,5 timmes väntan.

Det går en timme. Jag och en av polarna börjar känna oss lite lustiga tycker vi. Tänker lite skumt och sådär. Nu känner man att oboy, det kommer bli bra det här!

Det går en timme till... Inte ett skit har hänt. Men vi tänker, vad fan, det kickar väl snart. Vi tar en promenad.

Vi är ute och det snackas gamla minnen och annat skit. Fortfarande inte en skymt av effekten. Vi promenerar säkert en timme och återvänder hem, inser att det nog inte kommer hända någonting. Alla polare åker hem till sig och går och lägger sig, bittra efter kvällens besvikelse. Vad som väntades bli en sjysst, skön trippkväll blev en jävla flopp.

Sååå... Lyd ett fint råd och testa inte skräpet. Annat än placebo kan man inte vänta sig.
Citera
2006-01-03, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mayla
För ett tag sedan kom jag och två kompisar på att vi skulle beställa den nya, spännande drogen Bromo Dragonfly som vi hört en massa om och hade väldigt höga förväntningar på. När vi äntligen fick preparatet på brevlådan så tog vi första möjliga tillfälle i akt och inmundigade pulvret i varsitt glas vatten innehållandes 200 mikrogram.

Sedan började vi spänt invänta effekten. Vi hade räknat med ca 1,5 timmes väntan.

Det går en timme. Jag och en av polarna börjar känna oss lite lustiga tycker vi. Tänker lite skumt och sådär. Nu känner man att oboy, det kommer bli bra det här!

Det går en timme till... Inte ett skit har hänt. Men vi tänker, vad fan, det kickar väl snart. Vi tar en promenad.

Vi är ute och det snackas gamla minnen och annat skit. Fortfarande inte en skymt av effekten. Vi promenerar säkert en timme och återvänder hem, inser att det nog inte kommer hända någonting. Alla polare åker hem till sig och går och lägger sig, bittra efter kvällens besvikelse. Vad som väntades bli en sjysst, skön trippkväll blev en jävla flopp.

Sååå... Lyd ett fint råd och testa inte skräpet. Annat än placebo kan man inte vänta sig.
drog en hel dos från ca i snoken. Kände mig bara allmänt obekväm, lite som på cb. sociala situationer blev lite jobbiga med folk man inte hade träffat på länge, det var allt...
Håller med dig. Det är inget att rek. Iaf inte från det stället där jag handlade detta pulver.
*skåla*
Citera
2006-01-03, 22:13
Medlem
Ralle_s avatar
http://www.flashback.org/showthread.php?t=243237 kolla den.
Citera
2006-01-03, 23:34
Medlem
fnattes avatar
Bromo är inte helt och hållet skit. Har kompisar som trippat bra på det.
Och när jag snortade 400 så var jag trippad ganska länge men inte så
hårt, men fortfarande fina mönster m.m. i väggarna...

Nästa gång jag testar bromo kommer jag köra på 800, tror då det blir
en ganska lagom stark tripp.
Citera
2006-01-04, 20:10
Medlem
Shadowss avatar
Testa du att snorta 600 och se om det blir mer än placebo av det. Ordentligt skruvat vill jag säga.
Citera
2006-01-04, 23:07
Medlem
baxcashs avatar
heh ja intog 3st 400mcg(1200mcg) bromo för nån månad sen nu....heheh de va mer än bara placebo, det var som lsd!
Citera
2006-01-04, 23:26
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baxcash
heh ja intog 3st 400mcg(1200mcg) bromo för nån månad sen nu....heheh de va mer än bara placebo, det var som lsd!
Då har du aldrig käkat bra lsd, naturens dynga kan vara bra ibland men det där produkten tror jag faktiskt inte ett skit på.
Citera
2006-01-05, 00:10
Medlem
maylas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shadows
Testa du att snorta 600 och se om det blir mer än placebo av det. Ordentligt skruvat vill jag säga.

okay. där jag köpte det hävdades det att 200 mg var lagom dos etc. blev väl lurad helt enkelt ;P
Citera
2006-01-05, 00:16
Medlem
maylas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnatte
Bromo är inte helt och hållet skit. Har kompisar som trippat bra på det.
Och när jag snortade 400 så var jag trippad ganska länge men inte så
hårt, men fortfarande fina mönster m.m. i väggarna...

Nästa gång jag testar bromo kommer jag köra på 800, tror då det blir
en ganska lagom stark tripp.

400 spänn för dubbla dosen, och vad får man? lite mönster på tapeten? en värdelös drog, ska aldrig röra den igen.
Citera
2006-01-05, 01:46
Medlem
fnattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mayla
400 spänn för dubbla dosen, och vad får man? lite mönster på tapeten? en värdelös drog, ska aldrig röra den igen.

Jag har aldrig betalt så mycket, det finns andra tabs ute på 400mcg/st och dom är billigare än hos läderlasse. Dock vet jag ingen nätshop som säljer dom. Och du kan få garanterat mer än bara mönster på tapeten.
Citera
2006-01-05, 01:50
Medlem
Ja det vore nåt att försöka sig på den andra varianten av bromo-d-fly.
För den sorten och den dosen man fick från ca var inte alls nåt speciellt.
Synd att man inte vet vart man ska vända sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in