Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 1
  • 2
2017-05-24, 14:14
  #1
Medlem
tjackifnatts avatar
Kön: tjej
Vikt: 45kg
Ålder: vid tillfället ca 20
Substans: 6-7 st spöken, okänd mängd xanor+ zolpidem, kokain, hasch
Tidigare erfarenheter: allt
Tid: 10 timmar ca

Min första rusrapport! Har en del roliga rus att skriva om så klämmer säkert fram några till, det här var ett tag sen nu
men jag minns en del + det som andra berättat. Tiderna är lite påhittade då jag inte riktigt minns tidsspannet.


19.00
Jag hade testat det mesta men aldrig vågat mig på att käka e av någon anledning, men det här skulle bli min debut. Tyvärr är jag ganska
impulsiv och tror även ofta att jag tål mer än vad jag gör.
Jag hängde hemma hos en kille vi kan kalla för Kevin, och hans kompisar vi kan kalla för Linus och Olle.
Linus hade precis köpt en stor mängd e, och alla ville käka den här kvällen. Så vi svalde två var och tog en
taxi till Linus. Där satt vi och väntade på att det skulle kicka medan lite annat folk ramlade in vartefter.

20.00
Nu hade det kickat för alla andra och alla satt och log och mådde allmänt bra, jag däremot kände ingenting och
började bli otålig. Alla såg ut att må så bra, varför kände jag inget? Linus bjöd mig på en till och jag tror att
jag svalde ner två till på en gång.

21.00
En snubbe drog fram en påse ladd och bjöd alla, jag drog några linor och blev taggad på det istället. Efter en stund
började jag må illa och gick till toaletten, försökte spy men det gick inte. Jag trodde inte att jag kände något
men förmodligen gjorde jag det för här slängde jag i mig ytterligare en e. Festen var igång men Kevin, som jag skulle sova hos,
ville dra hem mot sig och chilla där istället. Jag tog en till e innan vi gick. (ja, det var riktigt dumt att käka så många)

22.00
Jag trodde vi satt i en taxi påväg hem mot Kevin och jag försökte prompt betala med mitt kort flera gånger, chauffören bara
skrattade åt mig och påpekade hur svettig jag var. Svettig? Ja oj, nu märkte jag hur överhettad jag var och gled runt
i baksätet och blev lite orolig. Slängde i mig några xanor för jag tänkte att det skulle dämpa.
Det var alltså ingen taxi, det var Kevins polare som körde oss hem. Eftersom han inte ville ta emot när jag betalade med kortet
så försökte jag ta en springnota men jag kom inte så långt då jag glömde vart jag skulle och glömde mina skor i bilen.

Plötsligt frågade Kevin mig varför jag hade tagit alla våra stilnoct som vi skulle sova på, jag skrattade bara och sa nej det var ju
benzen jag käka! Men nej.. här hade jag tydligen tryckt i mig några stillisar i tron om att det var xanor. I mitt tillstånd tänkte
jag inte mer på det och tog xanoren också, som jag hade tänkt från början.

23.00
Jag och Kevin var nu hemma hos honom, jag var såååå glad och taggad för det var massa människor där och jag hörde musik. FEST!
tänkte jag, och började mingla runt och prata med folk. Kevin tittade konstigt på mig och la sig i soffan och njöt av sitt rus,
jag trodde han sov så jag pratade helt enkelt med dom andra. Alla såg väldigt luddiga ut och jag förstod inte riktigt vad någon sa.

Jag gick in och satte mig på badrumsgolvet då jag började få väldigt svårt att stå upp, jag satte mig på toan och
kissade och torkade mig säkert 15 gånger för jag glömde bort varje gång ifall jag verkligen hade torkat mig eller inte.
Det blev stopp i toaletten av allt papper.
Någon försökte kommunicera med mig via vattenkranen i handfatet, och jag satte örat emot och försökte förstå. Jag trodde någon
behövde min hjälp. Minneslucka.

24.00
Kevin knackar på badrummet och frågar om allt är okej, han påstår att jag pratat där inne för mig själv i säkert en halvtimme.
Jag sa att jag har fått ett samtal via vattenkranen och hör morse-koder i avloppet. Han berättade att vi behövde ta en promenad
genom en väg i skogen för att möta en kille och köpa lite bruning.
Jag satte på mig någons morgonrock, solbrillor och tog med en kudde "ifall jag skulle bli trött". Kevin skrattade bara.

Här minns jag inte så mycket mer eller vad klockan var.
Nästa minne jag har är att vi står på skogsvägen, det är kolsvart ute och jag blir plötsligt nojig. Jag klappar katter påvägen
som inte finns och går och pratar i en kotte i tron om att jag pratar i telefon.
Vi har tydligen mött killen redan, för han är med oss. Jag förstår dock inte att han är med oss, utan försöker istället ringa
honom flera gånger med min kotte och fråga vart han är.

Plötsligt ser jag hur ett argt gäng på ca 15 personer kommer springandes längre bort på grusvägen. Emot oss. Jag ser yxor och
järnrör. Jag får panik och skriker till dom andra att nu är det kört!! Dom kommer slå ihjäl oss, vi måste gömma oss.
Jag kastar mig dramatiskt bakom en mindre sten och försöker gömma mig under min kudde. Jag undrar varför dom andra inte gömmer sig.
Jag ligger bakom stenen och hyperventilerar samtidigt som jag fäktar med armarna och frågar om gänget är kvar.
Här någonstans tror jag killen med rökat tröttnar och går hemåt. Han gav oss lite extra för "det ser ut som bruden behöver det".

02.00-03.00
Nästa minne så är vi hemma hos Kevin igen, han säger att vi har rökt en gås men jag minns inte detta. Han försöker sova och jag
har brutala käkspänningar och ligger därför och tuggar frenetiskt på hans täcke. Han frågar om jag vill ha tuggummi men jag säger
"nej, den är här bättre,prova" och visar täcket.

Det sitter en äldre kvinna på hans stol i sovrummet och jag pratar länge med denna, jag minns inte vad jag pratar om men enligt Kevin
så var jag inne i en hetsig diskussion. Han sa till slut åt mig att vara tyst, det är ingen där.
Jag tittar på stolen noga, och nej... kvinnan är inte kvar.
"Festen var ju kul iallafall, har alla gått nu?" Frågar jag.
Kevin berättar att vi varit ensamma hemma hela kvällen. Jag tror inte på honom och fortsätter berätta hur jag bjudit alla på xanor och gås.


-

Dagen efter vaknade jag och mådde faktiskt oförtjänt bra, lite ont i käkarna bara. Och en del blåmärken från när jag hade kastat mig bakom stenen i skogen.
Det låg xanor utspridda på golvet här och var i lägenheten som jag trodde att jag hade
gett till människor som inte ens fanns, kottar jag hade plockat med mig från skogen och jag hade förmodligen
länsat kylskåpet på natten med tanke på hur det såg ut i köket. I en stekpanna låg det brända körsbärstomater.
Jag hade ringt till över 5 pers på min facebook som jag inte känner. Jag hade försökt rulla en gås av toapapper som var fylld
med hela tabletter xanor i.
"Gänget" som jagade oss i skogen var egentligen bara träd, som blåste.

Sammanfattat: jag vill säga att jag lärde mig en läxa, men jag var ganska pundig på den här tiden och tyckte att sånt här var ganska
roligt

Hoppas ni gilla den o lämna gärna feedback ifall jag skriver flera!
Citera
2017-05-24, 14:41
  #2
Medlem
Goose420s avatar
Haha verkar ha varit en skön tripp, de är så man ska knarka
Citera
2017-05-25, 07:48
  #3
Medlem
SofistikeradSlisks avatar
Fy helvete, hur plågsamt det än låter så har jag vänner som varit med om liknande. 10/10!
Citera
2017-05-25, 09:30
  #4
Medlem
Störtskön hahaha 5/5
Citera
2017-05-25, 13:01
  #5
Medlem
DexTheRexs avatar
Riktigt schyst rusrapport! Helt klart 5/5 från mig
Påminner ju lite om Fear And Loathing haha! Men sådär många E lär ju inte hjärnan mått bra av
__________________
Senast redigerad av DexTheRex 2017-05-25 kl. 13:12.
Citera
2017-05-25, 13:11
  #6
Medlem
DexTheRexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SofistikeradSlisk
Fy helvete, hur plågsamt det än låter så har jag vänner som varit med om liknande. 10/10!

Samma här. Har en polare som kickade med en snubbe en gång, och mot slutet satt han och lockade på en jävla kruka och trodde det var en katt. Alla satt säkert och undrade vad fan snubben håller på med
Citera
2017-05-25, 20:26
  #7
Medlem
tjackifnatts avatar
Tack för feedbacken allihopa

Citat:
Ursprungligen postat av DexTheRex
Riktigt schyst rusrapport! Helt klart 5/5 från mig
Påminner ju lite om Fear And Loathing haha! Men sådär många E lär ju inte hjärnan mått bra av

Haha Fear and Loathing i en sunkig förort..
Ja med tanke på att jag höll på såhär i flera månader med olika knasiga blandningar och en hel del e väldigt ofta så lär min hjärna ha varit rätt jävla bränd. Konstigt nog fungerar den väl hyfsat bra ändå idag
Citera
2017-05-25, 23:23
  #8
Medlem
Drumedarens avatar
Haha! Jävlar. Vilken jävla tripp! 7 gåsar av 10.
Citera
2017-05-25, 23:31
  #9
Medlem
floOris0nfajjas avatar
Rätta takterna. Man skall vara just på gränsen till att kila vidare. Helt lost. Space is the place!
Citera
2017-06-24, 07:15
  #10
Medlem
HAHAHAHA skrattade gott. Lät dock inte alls särskillt trevligt att hallucinera
Citera
2017-06-29, 09:53
  #11
Medlem
Akratess avatar
VARNING! Blanda ALDRIG MDMA med kokain.
Kokain utsöndrar dopamin och dopamin utsöndras fortare och i större mängd än serotonin vilket gör att dopaminet inte bryts ner som det skall och resultatet blir väteperoxids förgiftning.
Du kan även få serotonergt syndrom vilket är livshotande.

Talar av egen erfarenhet samt kemisk kunskap
Citera
2017-07-12, 08:23
  #12
Medlem
Breadlorders avatar
asså bara WTF
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback