Citat:
Detta är ju en utveckling som inte går att stoppa, det vet mördaren, Morgan och Stefan, dom försöker som alla sossar bara säkra sina egna ministerposter, makten framför allt.
Men mediaklimatet har förändrats, Svenskarna är världens mest uppkopplade folk och reser mycket, detta går inte att stoppa.
Men det är lite utav ett politiskt självmord att erkänna, men det kommer fler debatter, jag önskar att fler tunga namn som Ted Goldberg & bla Magnus Linton kommer få mer medialt utrymme.
Sossarna vill inte debattera denna fråga, kolla bara på Dambergs senaste insats, springer iväg med svansen mellan benen som en riktig ynkrygg.
Men sanningen kommer alltid fram
Men mediaklimatet har förändrats, Svenskarna är världens mest uppkopplade folk och reser mycket, detta går inte att stoppa.
Men det är lite utav ett politiskt självmord att erkänna, men det kommer fler debatter, jag önskar att fler tunga namn som Ted Goldberg & bla Magnus Linton kommer få mer medialt utrymme.
Sossarna vill inte debattera denna fråga, kolla bara på Dambergs senaste insats, springer iväg med svansen mellan benen som en riktig ynkrygg.
Men sanningen kommer alltid fram

Ja sen är svenskarna världens mest sovande folk också, om vanligt folk bara kunde lyssna och läsa av mördarens beteende, i ena sekunden så påstår att dem lyssnar på experter och grundar sina beslut, för att i nästa sekund stå och säga rakt ut att dom har helt fel och att jag gör vad jag vill och vad som känns bäst för mig.
Har man med berått mod medvetet tagit död på över 13 tusen människor på under ett år och dessutom fortsätter på samma linje utan att bry sig ett skit så är man en livsfarlig människa där andra människors liv saknar värde, och en sån galning har vi på en post där det handlar om människors liv och hälsa ur alla aspekter, usch fy fan vilket land Sverige är, ett land styrt av fascister och tyranner där brott mot mänskligheten blivit vardagsmat och socialt accepterat verkar det som.
Arma land alltså...