Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-22, 20:39
  #1
Medlem
Oxehufwuds avatar
Kära Flashback,

Det första du gör fel
är att du inte har några tillfredsställande trådar om A-punkten. Därför startar jag en nu. Vad är era erfarenheter av a-punkten? Hur kommer det sig att så få personer känner till den? Har ni hittat den? Vilka försök har ni gjort och vad har upplevelsen varit?

Det andra du gör fel är att du inte googlar: https://en.wikipedia.org/wiki/Anteri...erogenous_zone

Med vänliga hälsningar,

Eder förbundna Oxehufwud
Citera
2017-05-22, 21:15
  #2
Medlem
Drinkycrows avatar
Med tanke på att all kunskap vi bestitter på ämnet verkar komma från en ensam "sex scientist" från Malaysia så tycker jag inte det är konstigt att vi saknar både tråd och kunskap i ämnet. Är det inte bäst du börjar? Du har ju åtminstone hört talas om a-punkten förut. Det har inte jag...

Om jag inte missförstår så skulle en a-punkt orgasm alltså innebära att det som normalt kommit ut ur urinröret vid fontänorgasm istället skulle komma ut genom själva vaginalöppningen? För det har jag varit med om, blir ju inte så mycket en sprutorgasm som att det forsar ut.

Kanske kan vara användbart om man har problem med lubrikationen kanske...



Edit:
"This article needs attention from an expert in Sexology and sexuality or Anatomy. (September 2009)
This article may contain improper references to self-published sources. (October 2011)
This article relies largely or entirely upon a single source. (October 2011)
The topic of this article may not meet Wikipedia's general notability guideline. (September 2009)"

Wikipediasidan ger ju inte ett så seriöst intryck som jag redan påpekade.. Ser fram emot lite tyngre diskussionsunderlag.
__________________
Senast redigerad av Drinkycrow 2017-05-22 kl. 21:20.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback