2017-08-30, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IfIWereAGirl
Grzegorz Krychowiak klar för lån hos WBA.

Väldigt bra värvning. Förstår inte att inga andra lag var intresserade. Krychowiak i form är enligt mig en av de bästa på sin position.

//Siegestor
Citera
2017-08-30, 21:43
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Lite om portugiser....

William carvalho. Ja vad fan hände där? Var ju i princip klar för west ham sades det sen blev det knäpptyst. Hittar inte mycket information om vad som hände men verkar vara att west ham inte vill betala tillräckligt. Sägs vara 5 m pund dem bråkar om....

Renato Sanches. United? Chelsea? Milan? Stanna i Bayern? Nej nu verkar det som att han går till SWANSEA istället på ett lån. Vad fan hände där? Vilket fall.
Inget konstigt med det. Vad ska han(Sanches) i en annan storklubb att göra när han uppenbarligen har en lång väg att vandra ännu? Bättre att gå till en klubb där han får spela hela tiden. Det tjänar alla parter på.
Citera
2017-08-30, 21:58
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irbe
Inte säkert han vill krita på permanent bara för att klubben har en option.
Okej är uselt insatt på hur det fungerar med sådana där köpoptioner, nu ska det tydligen inte ha varit någon sån i denna låneaffär enligt det sista jag läste.
Citera
2017-08-30, 22:11
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Okej är uselt insatt på hur det fungerar med sådana där köpoptioner, nu ska det tydligen inte ha varit någon sån i denna låneaffär enligt det sista jag läste.
Givetvis. Fattar inte vad alla dillade om här. Han ska vara i Swansea i en säsong för att få speltid och sen tillbaka. Punkt.
Citera
2017-08-30, 22:32
Bannlyst
Går inte att va missnöjd med försäljningen av Ox. 1 år kvar på kontraktet och medioker. Grymt bra betalt. Lär väl inte komma in nån ersättare dock...
Citera
2017-08-30, 22:43
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Går inte att va missnöjd med försäljningen av Ox. 1 år kvar på kontraktet och medioker. Grymt bra betalt. Lär väl inte komma in nån ersättare dock...

Medioker ? Inte lätt att skina under Wenger. Trodde Gunners såg han som största talangen i England, vänder fort.

Grymt betalt? 35m räcker för bara potentialen. Sterling gick för 70m, dessutom för 2 år sedan.

Men med det sagt så måste jag säga att jag inte är överförtjust i just den värvningen, tror han är tänkt som rotationsspelare(för tillfället).
Citera
2017-08-30, 22:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Medioker ? Inte lätt att skina under Wenger. Trodde Gunners såg han som största talangen i England, vänder fort.

Grymt betalt? 35m räcker för bara potentialen. Sterling gick för 70m, dessutom för 2 år sedan.

Men med det sagt så måste jag säga att jag inte är överförtjust i just den värvningen, tror han är tänkt som rotationsspelare(för tillfället).

Han är 24 nu. Längesen han sågs som en talang. 20 mål på typ 200 matcher. Jämför med en annan medioker spelare i Walcott som gjort över 100 mål.
Citera
2017-08-30, 23:03
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Det är lite väl sent nu för er som hoppas på större övergångar. Dessa brukar oftast vara klara eller precis i början av transferfönstret. Dom flesta ligorna börjar snart i augusti och lagen vill ha trupperna spikade.

Det är mer spelare som av olika skäl inte passar in alt. ekonomiska skäl för klubben som blir föremål för flytt i augusti. Lite som i vinterfönstret

Kan väl damma av den här gamla godingen igen.
Citera
2017-08-30, 23:05
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Kan väl damma av den här gamla godingen igen.
Nja. Vilka tänker du på då?
Citera
2017-08-30, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz

Jag håller inte på Arsenal men majoriteten är nog överens om att Oxlade är väldigt överskattad och medioker. Om han vore en spanjor eller tysk så hade han spelat i andraligan eller för ett bottenlag i t.ex. PL eller 1.Bundesliga.
Hans statistik är dessutom fruktansvärt dålig för en mittfältare. Allt han kan göra är att springa och ibland så lyckas han dribbla förbi andra spelare.

Sen förstår jag inte varför Liverpool värvar Oxlade. Ni har redan väldigt bra mittfältare och Keita kommer nästa sommar. Sen värvar ni eventuellt Lemar imorgon.
Oxlade får väl spela på sin favoritposition som ytter igen.

//Siegestor
Citera
2017-08-30, 23:10
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Nja. Vilka tänker du på då?

Tja, Neymar, Dembele exempelvis?
Citera
2017-08-30, 23:17
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Tja, Neymar, Dembele exempelvis?
Jo. Hänger ju ihop med varandra och absurda följetångar. Kanske inte helt normala.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in