Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-02-15, 20:15
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeftoverTjack
Vad smakar och luktar kokain? Jag har hittat (!) en liten vikt papperslapp med ett vitt pulver inuti i en byrå på ett vandrarhem där jag hyr ett rum för tillfället. Jag kommer nog inte riskera att ta en lina nu då jag behöver sova inför morgondagen men jag smakade ytterst lite och kände en sur och kemisk smak.

EDIT:

Eftersom jag, liksom många andra i drogdelen, har så fruktansvärt dålig disciplin gick det inte att hålla sig. Jag provade en liten lina och kan med säkerhet konstatera att det iaf inte är tjack jag nyss dragit i mig, det har jag tagit tillräckligt många gånger för att veta. Jag skulle säga att jag upplevde någon slags eufori helt klart, men inget vidare rus att tala om egentligen. Kollade just min puls o kan konstatera att den är klart förhöjd, i övrigt känner jag mig dock väldigt lugn. Löjligt lugn nästan emot vanliga fall då jag lider av en den vanligaste bokstavsdiagnosen....
Det är möjligt att du dragit i dig någon giftig skit som man använder mot fukt lr liknande.
Citera
2013-02-16, 02:20
Medlem
Har bra kokain i famnen just nu. Vanligt kokain. Går det att göra rökbart på nåt sätt? man vill ju ha en kick! Ingen tillgång till nålar.
Citera
2013-02-16, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonkuk
Har bra kokain i famnen just nu. Vanligt kokain. Går det att göra rökbart på nåt sätt? man vill ju ha en kick! Ingen tillgång till nålar.

Är det verkligen bra kokain om du inte får en kick?

Ja det går. Fribas, eller vad det nu heter. Dock så bör du skippa då du verkar okunnig
Citera
2013-02-16, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
Är det verkligen bra kokain om du inte får en kick?

Ja det går. Fribas, eller vad det nu heter. Dock så bör du skippa då du verkar okunnig

Visst är det bra kokain! har kört dåligt och kört bra, detta tillhör det bra Jo är okunnig vad gäller det.. får väl googla hur man gör.
Citera
2013-02-16, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonkuk
Visst är det bra kokain! har kört dåligt och kört bra, detta tillhör det bra Jo är okunnig vad gäller det.. får väl googla hur man gör.

Insåg hur fylledryg jag var under det där inlägget, sorry. Men att göra crack är väl inte det hälsosammaste kanske.
Citera
2013-02-25, 17:11
Bannlyst
Hur svårt är det på marknaden numera att ordna lite ladd ? Sökt igenom halva sthlm och hela Östergötland på vägen ner/upp utan något. Är det torka i landet nu mera sen ensam seglaren torskade med en massa koks ?

SÅ torrt har det ju inte varit på år, så frågan är vad som ligger bakom det hela?
Citera
2013-02-25, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trancedreamer
Hur svårt är det på marknaden numera att ordna lite ladd ? Sökt igenom halva sthlm och hela Östergötland på vägen ner/upp utan något. Är det torka i landet nu mera sen ensam seglaren torskade med en massa koks ?

SÅ torrt har det ju inte varit på år, så frågan är vad som ligger bakom det hela?
Finns en del i Sthlm, Köpte schysst kvalitet där förra veckan 1000:-/Gubben
Citera
2013-02-25, 17:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MJunior.
Finns en del i Sthlm, Köpte schysst kvalitet där förra veckan 1000:-/Gubben

Okej du måste du la ha en underground kran ? Så vitt jag känner till i sthlm är det väldigt svårt att nå nu.

1000kr/g är väll de som är standard numera oxå vilket är lite för dyrt pga kvaliteten.
Citera
2013-02-25, 19:27
Medlem
Citat:

Jag har inga som helst problem att hitta i Östergötland.
Citera
2013-02-25, 19:47
Medlem
MyDarlingClementins avatar
Citat:

Alltså? Vad fan snackar du om?

Du säger att du har sökt igenom hela Östergötland och halva Stockholm. Nämner sedan i ett annat inlägg att du bara letar efter folk som ska stå öppet på gatan och viska "Psssst! Vill du ha kola?".
Att få tag i riktigt kokain via den varianten är i stort sett omöjligt i Sverige och har nästan alltid varit. Ska man köpa kokain gör man det via kontakter och vänners kontakter. Inte av randoms på gatan. Det borde du veta om du knarkar.

Får känslan av att du är polis?
Citera
2013-02-25, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyDarlingClementin

Du säger att du har sökt igenom hela Östergötland och halva Stockholm. Nämner sedan i ett annat inlägg att du bara letar efter folk som ska stå öppet på gatan och viska "Psssst! Vill du ha kola?".
Att få tag i riktigt kokain via den varianten är i stort sett omöjligt i Sverige och har nästan alltid varit. Ska man köpa kokain gör man det via kontakter och vänners kontakter. Inte av randoms på gatan. Det borde du veta om du knarkar.

Poliser får inga vidare napp på sådant trollande på sveriges största drogforum, det vet alla. Däremot så får trolls, psykiskt sjuka, newbies och folk som har knarkat sig galna väldigt mycket uppmärksamhet. Personligen så har jag aldrig fattat poängen med inlägg om torka i "min stad" osv. Leder ju knappast till något vettigt.
Citera
2013-02-28, 15:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MyDarlingClementin

Som sagt, varit i USA ett gäng år och har ingen aning om hur sakerna går till här om det var lika tuffa spelet jag anade.. alltså puzzys som kör via hemma kontakter då förstår jag

Ajja då äre bara börja ringa runt! Nej inte ÄR polis, men VAR på polis stationen igår visste inte att de va olagligt köra påverkad utan körkort i Sverige nämligen (Y)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in