2026-07-29, 16:33
Medlem
Göra crack på ca 70% ladd, med bikarbonat så bör det ju inte bli lika bra som att lösa upp laddet i det där man putsar koppar eller mässing med. Valfri mängd som löses upp och dunstar fort och blir till en kristall lär ju bli mer potent och slå hårdare. Nån som testat och vet och kan uttala sig om det? Mvh
Citera
2026-08-11, 16:54
Medlem
Har precis varit i Tyskland. Vilken jäkla missär runt tågstationerna i Frankfurt och Hamburg med crackheads överallt. Skönt man slutade hålla på med den skiten haha.

Mvh X
Citera
2026-08-11, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedommm
Har precis varit i Tyskland. Vilken jäkla missär runt tågstationerna i Frankfurt och Hamburg med crackheads överallt. Skönt man slutade hålla på med den skiten haha.

Mvh X

Billigt är det också..Frankfurt 1g färdigt crack 20€😱
Citera
2026-08-13, 12:15
Medlem
Citat:
Billigt är det också..Frankfurt 1g färdigt crack 20€😱
Är det nån hyfsad kvalite då? Rubbat bra pris
Citera
2026-08-13, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellishexistance
Är det nån hyfsad kvalite då? Rubbat bra pris

Av allt att dömma på hur de människor såg ut så var det bra😭🤭 Prövade inte sj så klart. Men det svämmar över med coke där. Så sätter de ner priset ju för att sälja snabbare.
Citera
2026-08-13, 13:49
Medlem
Citat:
Av allt att dömma på hur de människor såg ut så var det bra😭🤭 Prövade inte sj så klart. Men det svämmar över med coke där. Så sätter de ner priset ju för att sälja snabbare.
Okej, det har blivit så mycket dyrare i Sverige jämfört med när jag höll på för en tre år sen sist, fortfarande störd kvalite iaf nedåt i landet.
Citera
2026-08-13, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellishexistance
Okej, det har blivit så mycket dyrare i Sverige jämfört med när jag höll på för en tre år sen sist, fortfarande störd kvalite iaf nedåt i landet.

Ingen aning om kvalle här. Men detta var riktiga crackheads. Såg typ 200 personer på samma lilla område som satt o rökte helt öppet och sköt med sprutor framför polis och slogs o skrek o hade sig. Tänker inte att de köper dålig kvalle men vad vet jag. Bra att crack inte är så utbrett här. Polisen gjorde inte ett piss här😭😱
Citera
2026-08-14, 23:07
Medlem
Beefcake-Charlies avatar
Är det vettigt eller farligt att ta THCX efter kokain och kommer det hjälpa mig att somna? Jag har både indica och sativa från High Life.
Citera
2026-08-26, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beefcake-Charlie
Är det vettigt eller farligt att ta THCX efter kokain och kommer det hjälpa mig att somna? Jag har både indica och sativa från High Life.

Det borde inte vara någon fara, sålänge du inte är van vid röka o nojjar dig.
Citera
2026-08-29, 19:53
Medlem
I infotråden i början så står det att det mesta kokain som säljs ligger på 30%.

Om man kollar på beslag på ladd med över 80 eller 90% i Sverige så sticker Sverige ut som ett land med tillgång till exceptionellt hög renhetsgrad.

Min erfarenhet är också att med seriösa säljare med kontroll av egen import (helst direkt fr SA) så är tillgången på kokain i registret höga 80% till låga 90% god.

Priset på rent ladd skiljer dock mycket, en kran på gatan med rätt klientel kan lätt ta 1500 eller över för bra ladd.

Medan om du köper fr större handlare och bara *lite* större mängder, säg 10-15g så går priserna snabbt ner.
Citera
2026-08-29, 22:23
Medlem
Annan viktig sak är att sätta en timer på telefonen, efter 40-60min kommer du känna att du vill ha refill (vilket är fine) men beroende på tolerans sikta på kanske halva mängden du tog för att komma till lagom topp. Om det var två tior då du väntade tio min emellan för att se hur batchen var, kör en tia inte en tjuga till.

Ha klockan igång, och kör inte refill för ofta eller för många gånger.
Citera
2026-08-30, 02:49
Medlem
Kom på en grej till. Många som bara dragit ngn lina med 30% renhet ute med polarna när man bärsar. Detta leder till ett missförstånd, vissa kan ibland misstolka bra ladd för ngt weird då samma dos av säg 0.10-0.15g som brukar dras lite då och då inte är samma sak som att stämpla tunga 0.2r rent ladd på över 90% då kommer du känna överdoseffekter istället för awesome.

Mät, väg, notera, spara samples så du kan se om det är tolerans, dåligt bank, eller ngt annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in