2008-08-23, 21:15
Medlem
är det nån risk att ta kola första gången? tänkte på blodproppar och hjärtat, fick höra att det va vanligt :s.

har testat tram, efedrin, cb.
Senast redigerad av saltkakan 2008-08-23 kl. 21:30.
Citera
2008-08-23, 23:45
Medlem
hur vanligt är det att folk får Stroke , Hjärtattack o dör?

hur mycket ska man ta första gången?
hur mycket kan det gå åt för en nybörjare på en helkväll?
Senast redigerad av saltkakan 2008-08-24 kl. 00:09.
Citera
2008-08-24, 16:14
Medlem
Ovanligt att folk "dör" på första gången, inget direkt supergiftigt om man säger så. 5g på en gång anses vara dock mer än vad en tolerabel person lär klara. 1g är inte farligt såvida du inte tar allt på en gång (vilket man inte gör heller)

Man brukar köpa ladd per gram som privatperson, och 1g är mer än tillräckligt för en person en hel dag (man brukar bara köra under natten i samband med fest, tja jag iaf). Om du är nybörjare kan du alltid dela upp ett gram på 8-10 lika stor linor, och börja med att ta en. Sen efter c:a 20-30 min tar du en till.

Testa dig fram
Citera
2008-08-24, 17:18
Medlem
MinSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prontia
Men 5 g lar jag ju inte har råd med själv precis... det är väl drygt 4000 spänn eller?

Det är baksidan med "knacket". Efter att ha borrat i över 10år är det inte helt ovanligt att jag tömmer 10-15g själv på en "kväll". Tur att man har hyffsat gott ställt för man vågar inte drömma om hur mycket stålar det gått genom åren.

En öl efter jobbet blir ju garanterat till ett febrilt ringande då öl nr 3 landat bordet. Alltid är man fast besluten om att bara köpa en och ta det lugnt, så kommer det där "äh det löser sig" självförtroendet efter första linan och man ringer in mer på studs för att kunna känna lugnet över att det inte tar slut.
Citera
2008-08-25, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av philiphan
Ovanligt att folk "dör" på första gången, inget direkt supergiftigt om man säger så. 5g på en gång anses vara dock mer än vad en tolerabel person lär klara. 1g är inte farligt såvida du inte tar allt på en gång (vilket man inte gör heller)

Man brukar köpa ladd per gram som privatperson, och 1g är mer än tillräckligt för en person en hel dag (man brukar bara köra under natten i samband med fest, tja jag iaf). Om du är nybörjare kan du alltid dela upp ett gram på 8-10 lika stor linor, och börja med att ta en. Sen efter c:a 20-30 min tar du en till.

Testa dig fram

skulle det gå fint att göra de till 15 - 20 linor?
Citera
2008-09-02, 16:16
Medlem
hannybannys avatar
Hur är kombinationen efedrin + kokain? var utom sveriges gränser å tog koks, då hade jag satt i mej ca 90mg effe under dagen + sprit.
Jag kände inte överdrivet mkt på strax under 1 g även om känslan var lycklig och härlig.
Jag klagar inte men de som bjöd ansåg att jag hade tolerans/resistans, kan de stämma?
Citera
2008-11-20, 22:41
Medlem
Förvara koka?

Hur förvarar man kokain? Läste nånstans om att riktigt bra koks "fräter" igenom en ziplock påse?

Jag tänkte förvarig under transport samt när man har det hemma.
Ziplocks är ju självklart när det byter ägare.
Men vilket är bäst så att inte styrka, smak mm minskar.
Citera
2008-11-21, 19:56
Medlem
Bump
Citera
2008-11-21, 23:52
Medlem
Kommer ju oftast i en snurrad bit plastbit men det borde inte vara bättre än zip. Tror det är lite överdrivet det där, har aldrig hört talas om det och det måste ju gälla flera år.
Citera
2008-11-21, 23:53
Medlem
SKulle också vilja veta hur man mäter renheten på kokset.
Citera
2008-11-22, 00:03
Medlem
tydligenarjaghas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
SKulle också vilja veta hur man mäter renheten på kokset.

Mät upp till vilken värme det "smälter".
Citera
2008-11-22, 16:29
Medlem
På nyårsafton har jag tänkt bli av med min kolaoskuld, om jag får tag i hyffsade grejer. Detta ska självklart kombineras med alkohol, som sig kanske bör, och flertalet feta holkar. Det är dock just rökat jag är orolig för, tar det helt enkelt udden av kolaruset eller är det en trevlig kombo? Ska jag spara jazztobaken till slutet av kvällen som en fin avrundning? Jag ber om ursäkt om frågan har besvarats tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in