2008-04-04, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teps
Hur tar man kokain och undviker och dö då?
Lägg upp en ca 1-2 cm lång 1mm tjock lina (beror på kvalitet) sen drar du upp det snabbt och lagom hårt i näsan...du kommer inte dö förrän du e uppe i 1-2 grams doser (svensk kola)
Citera
2008-06-21, 13:33
Medlem
shizzles avatar
Jag har en liten fraga. Kan kokain som ar i en klump (alltsa inte pulver utan en stor kristallboll typ) vara utblandat? Kanns val som allt koks ar utblandad till en viss del, men kan man generellt saga att det ar battre kola om det ser ut pa det sattet?
Citera
2008-06-21, 13:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av shizzle
Jag har en liten fraga. Kan kokain som ar i en klump (alltsa inte pulver utan en stor kristallboll typ) vara utblandat? Kanns val som allt koks ar utblandad till en viss del, men kan man generellt saga att det ar battre kola om det ser ut pa det sattet?
Japp det kan vara utblandat...
Citera
2008-06-21, 22:03
Medlem
furis avatar
Jag säger bara en grej. Kokain på sten är fan de bästa i hela världen. Grattis till mig för nu ska jag ta en lina
Citera
2008-06-26, 20:59
Medlem
Orkar inte läsa igenom alla sidor, men hur mycket ska man köpa om man ska klara sig en party kväll? Är det 1 g som gäller eller?
Citera
2008-06-26, 22:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prontia
Orkar inte läsa igenom alla sidor, men hur mycket ska man köpa om man ska klara sig en party kväll? Är det 1 g som gäller eller?
För det första så beror det på kvalité, för det andra tolerans. 1 g bra kola kan räcka, men jag skulle satsa på att ha mer i beredskap. Men å andra sidan så går ringa redan vid 0,5 g, så den risken väljer du själv om du tar.
Citera
2008-06-26, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
För det första så beror det på kvalité, för det andra tolerans. 1 g bra kola kan räcka, men jag skulle satsa på att ha mer i beredskap. Men å andra sidan så går ringa redan vid 0,5 g, så den risken väljer du själv om du tar.

Okej... har ju aldrig provat koks, men har en kompis som kan fixa om jag vill. Men ska jag satsa på att köpa 2 g eller vad är lämpligt? Som sagt, noll koll!
Citera
2008-06-26, 23:12
Medlem
Citat:
Okej... har ju aldrig provat koks, men har en kompis som kan fixa om jag vill. Men ska jag satsa på att köpa 2 g eller vad är lämpligt? Som sagt, noll koll!

Köp ett till att börja med. Det borde ju räcka en utekväll om du aldrig testat förut.
Citera
2008-06-27, 21:01
Medlem
metros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av furi
Jag säger bara en grej. Kokain på sten är fan de bästa i hela världen. Grattis till mig för nu ska jag ta en lina

det är jävligt lätt och helt klart värt mödan att blanda ut kokain och göra det till en sten igen.
Citera
2008-06-28, 03:31
Medlem
Citat:

Tyvärr tror jag inte att du kommer få några bra grejer när det är första gången du handlar. Men om du lyckas få tag i bra cola som även finns i Sverige så klarar du dig lätt på en gubbe en hel kväll.
Citera
2008-06-28, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killroywashere-
Tyvärr tror jag inte att du kommer få några bra grejer när det är första gången du handlar. Men om du lyckas få tag i bra cola som även finns i Sverige så klarar du dig lätt på en gubbe en hel kväll.

Hmm, ja man får väl nästan räkna med att bli lite "blåst" första gången, eftersom man är helt grön... några bra nybörjar tips att tänka på för att minimera risken att få dåliga grejer?
Citera
2008-06-28, 22:15
Medlem
Supersonic_Flys avatar
Citat:
Hmm, ja man får väl nästan räkna med att bli lite "blåst" första gången, eftersom man är helt grön... några bra nybörjar tips att tänka på för att minimera risken att få dåliga grejer?
Givetvis så är det säkraste att prova en lina först. Du kan köra följande taktik: Jag köper 5g om jag får prova en lina eller 1g utan att prova.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in