Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
17-12-23, 00:05
Medlem
populopiduss avatar
Har fått tag på riktigt nice ladd till nyår. Är ingen van brukare men vid dom tillfällen jag tagit det har det varit ute på krog/klubb. Nu ska vi bara va 3-4 pers på nyår (dock nice ställe med jacuzzi och grejer) men passar ladd i ett litet sällskap som detta? Vi är goda vänner sedan tidigare varav en är min sambo.
Citera
17-12-23, 00:27
Medlem
distanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
men passar ladd i ett litet sällskap som detta?

Nog bättre att fråga vad dom tycker än oss! Är det bara du som kommer att ta kanske nivån på partyhumöret bli lite ojämn. Vet inte riktigt hur jag ska förklara mig.. Ta lite mindre så du blir småmysig under hela kvällen istället för att döna på fem-i-tolv.
Citera
17-12-23, 00:35
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distans
Nog bättre att fråga vad dom tycker än oss! Är det bara du som kommer att ta kanske nivån på partyhumöret bli lite ojämn. Vet inte riktigt hur jag ska förklara mig.. Ta lite mindre så du blir småmysig under hela kvällen istället för att döna på fem-i-tolv.

Uttryckte mig nog lite luddigt, alla kommer ta Tänkte mer om man kommer uppskatta det lilla sällskapet när man tar ladd? Har som sagt bara tagit på uteställen innan och då går man ju och snackar med allt och alla
Citera
17-12-23, 00:46
Medlem
distanss avatar
Citat:
Uttryckte mig nog lite luddigt, alla kommer ta Tänkte mer om man kommer uppskatta det lilla sällskapet när man tar ladd? Har som sagt bara tagit på uteställen innan och då går man ju och snackar med allt och alla

Till allas förtret kanske Du blir glad av kolan, om du är själv eller med 1000 personer spelar mindre roll Tror ni kommer uppskatta varandra väldigt mycket på nyår!
Citera
17-12-23, 00:48
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distans
Till allas förtret kanske Du blir glad av kolan, om du är själv eller med 1000 personer spelar mindre roll Tror ni kommer uppskatta varandra väldigt mycket på nyår!

Haha, ja säkerligen är det så

Men gött, tack för svar. Ser fram emot en go nyårsafton då
Citera
17-12-23, 03:12
Medlem
Vill du vara på extremt partyhumör och känna dig som en kung utan att få nojja (tex på krogen) så är det ett utmärkt tillfälle att dundra på med premiumet. Finns ingen bättre känsla än när man är med folk man litar på och kan köra streck utan att skämmas för det, då blir kvällen jävligt bra.

Gott nytt!
Citera
17-12-23, 04:18
Medlem
Citat:
Har fått tag på riktigt nice ladd till nyår. Är ingen van brukare men vid dom tillfällen jag tagit det har det varit ute på krog/klubb. Nu ska vi bara va 3-4 pers på nyår (dock nice ställe med jacuzzi och grejer) men passar ladd i ett litet sällskap som detta? Vi är goda vänner sedan tidigare varav en är min sambo.

Hej , skoj att ni ska testa att lyxa till det. Kan anta att alla är nybörjat kanske till och med förstagångsbrukare.
Ni kommer garanterat ha en väldigt trevlig kväll med gött snack. Jag gillar personligen nästa ladd bäst på en bra förfest när man snackar om allt från himmel till jord så i detta fall skulle jag säga ni har en optimal kväll framför er. Skulle försöka starta med väldig små linor för att hålla er i bra stämning för att kanske senare på natten öka mängden när suget för ett klarare rus kryper sig på.
Bästa med ladd i alla miljöer är att ingen blir för full sålänge det finns linor att tillgå vilket betyder att ingen behöver bli odräglig och ett hinder för er andra.
Kör på och njut !.
Citera
17-12-24, 03:08
Medlem
Nu har jag inte tagit det på ett väldigt bra tag. Har inte tagit mycket i mitt liv, affe, kola och mdma/e. Men något som gjorde att jag ville ta en lina kola va just snortandet. Låter konstigt, men som om det pirrade till. Är det bara jag som känner så?
Aja, ska till sthlm på nyår så det lär väl efter många månader bli något där då man ska besöka "fest folk".
Citera
17-12-25, 02:45
Medlem
Schamlippens avatar
Har ni några förslag på saker man kan göra själv på kola?

Trött på att runka i timmar, musik lika så.

Tack på förhand!
Citera
17-12-25, 03:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schamlippen

Tack på förhand!

Tinder.
Citera
17-12-25, 04:36
Bannlyst
Citat:

Tack på förhand!
Sök och finn bekräftelse från människor. Har du något intresse som att spela instrument, sjunga? Eller något annat som man kan göra inför publik?

Annars är alkohol en ypperlig genväg till välmående vid kokain.

Ett tips är att köra på amfetamin om du knarkar ensam. Kokainet är hundra gånger bättre i större sällskap än i ensamheten, vilket ligger i att den typ av stimulans som kokainet förstärker kommer från de sociala sammanhang som är det som gäller för tillfället. Det är min hypotes i alla fall. Jag väver även in balansen mellan introvert och extrovert personlighet, som den uttrycker sig i det nyktra tillståndet. Alla bitar är inte på plats men jag planerar att skriva en längre analys i denna forumdel. Det är inte för inte som kändisar föredrar kokain.

Även andra livsstilar som kriminalitet kan vara avgörande för kokainets effekt. Rån, kidnappningar, skjutvapen, utpressning, biljakter. Allt som skapar höga nivåer av stress.

Bekräftelse från det motsatta könet också, självklart. Det borde ha hög effekt på det kokainmättade sinnet.

Amfetaminet finns bakom kulisserna där den kan effektivisera arbetet. Dock är risken för motsatt effekt markant enligt mina erfarenhet. Tillfälligt vid deadlines fungerar det ypperligt, om man sen klarar av verkligheten när ruset lägger sig.

Hoppas det löser sig i alla fall.

Må väl och Gud bevare din själ.

Mvh Frasse Lejonhjärta
Senast redigerad av FrassesTigrar 17-12-25 kl. 04:51.
Citera
17-12-25, 10:49
Medlem
distanss avatar
Citat:

Tack på förhand!

[Detta är ingen moralkaka]

Att sitta och dra kola för sig själv är nog första steget mot ett missbruk. Mest så du är rädd om dig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in