Citat:
Ursprungligen postat av
Schamlippen
Har ni några förslag på saker man kan göra själv på kola?
Trött på att runka i timmar, musik lika så.
Tack på förhand!
Sök och finn bekräftelse från människor. Har du något intresse som att spela instrument, sjunga? Eller något annat som man kan göra inför publik?
Annars är alkohol en ypperlig genväg till välmående vid kokain.
Ett tips är att köra på amfetamin om du knarkar ensam. Kokainet är hundra gånger bättre i större sällskap än i ensamheten, vilket ligger i att den typ av stimulans som kokainet förstärker kommer från de sociala sammanhang som är det som gäller för tillfället. Det är min hypotes i alla fall. Jag väver även in balansen mellan introvert och extrovert personlighet, som den uttrycker sig i det nyktra tillståndet. Alla bitar är inte på plats men jag planerar att skriva en längre analys i denna forumdel. Det är inte för inte som kändisar föredrar kokain.
Även andra livsstilar som kriminalitet kan vara avgörande för kokainets effekt. Rån, kidnappningar, skjutvapen, utpressning, biljakter. Allt som skapar höga nivåer av stress.
Bekräftelse från det motsatta könet också, självklart. Det borde ha hög effekt på det kokainmättade sinnet.
Amfetaminet finns bakom kulisserna där den kan effektivisera arbetet. Dock är risken för motsatt effekt markant enligt mina erfarenhet. Tillfälligt vid deadlines fungerar det ypperligt, om man sen klarar av verkligheten när ruset lägger sig.
Hoppas det löser sig i alla fall.
Må väl och Gud bevare din själ.
Mvh Frasse Lejonhjärta