2017-05-22, 00:30
Medlem
Xer0s avatar
Känner mig sällan superkåt. Det är mer ett driv, att man behöver tömma snabeln då och då men i övrigt är man ganska avtubbad. Till saken hör att jag har problem med errektionen.

Jag skulle gärna vilja komma tillbaka till hur jag var när jag var 12 och för första gången kollade på porr på internet. Kommer ihåg att det kändes som att huvudet skulle explodera.

Nu känner jag aldrig så. Har nog inte haft en våt dröm på 10 år.

Naturligtvis har jag inte heller lyckats sluta helt med runkande och porr, men nu för tiden är det nästan bara på helgerna jag typ bryr mig om att kolla.

Tidigare var det ofta en daglig syssla, men min sexualitet har gått ned så mycket att jag helt enkelt inte känner något större behov i veckorna.

När jag försökt sluta med porren så leder det ofta till en abstinenspeak efter ca 2 veckor, men efter det så dör det ut och min sexualitet försvinner typ helt.

Det fåtal gånger jag lyckats har känslan gjort mig rädd, och därför har jag börjat igen varje gång, typ för bevisa att det inte är helt borta.

Finns det något sätt att vrida klockan tillbaka, eller är det bara kört helt enkelt?

I dagsläget är jag inte kapabel att genomföra ett samlag, och den vetskapen har blivit ytterligare en grej som gör att jag tvekar inför att träffa kvinnor.
Senast redigerad av Xer0 2017-05-22 kl. 00:37.
Citera
2017-05-22, 00:48
Avslutad
Varför se det som ett problem? Det är nästa steg i evolutionen - bli herre över din sexualitet istället för att vara en slav under den.

Sex och våld är två sidor av samma mynt.
Senast redigerad av RobRoys 2017-05-22 kl. 01:40.
Citera
2017-05-22, 00:52
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Varför se det som ett problem för? Det är nästa steg i evolutionen - bli herre över din sexualitet istället för att vara en slav under den.

Sex och våld är två sidor av samma mynt.

Fast avsaknaden är inte heller önskvärd. Man blir en slav under den i stället, och det blir ett hinder för förhållanden.
Citera
2017-05-22, 01:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Fast avsaknaden är inte heller önskvärd. Man blir en slav under den i stället, och det blir ett hinder för förhållanden.

Det vet du bättre än jag, jag säger bara att det kan hjälpa att förändra sina perspektiv. Den nya situationen kanske inte är så illa som man först tror, när man väl "landat" i den.
Senast redigerad av RobRoys 2017-05-22 kl. 01:46.
Citera
2017-05-22, 02:04
Medlem
-Andreas-s avatar
Ok. Well;
Du ta lite 'nose stinging Bolivian marching powder' på fingertopparna o petar henne i fittan sen dutta du på din egen kuk också.

Efter det, så går det hett till, lovar.
Funkar toppen
👍
Citera
2017-05-22, 02:06
Medlem
kan det bero på att du har det stressigt i övrigt? jobb? har själv tex ekonomiska problem o det påverkar en del
Citera
2017-05-22, 03:44
Medlem
DiamantTjuvens avatar
hej, detta funkar för mig. Jag tränar på daglig basis (springer 2-5km, armhävningar, situps) Jag runkar inte och utöver det så använder jag kokain vid behov. Jag känner mig ständigt kåt och på jakt och lönen är värd mödan, testa så får du se!
Citera
2017-05-22, 03:53
Medlem
Kvasiintellektuells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Känner mig sällan superkåt. Det är mer ett driv, att man behöver tömma snabeln då och då men i övrigt är man ganska avtubbad. Till saken hör att jag har problem med errektionen.

Jag skulle gärna vilja komma tillbaka till hur jag var när jag var 12 och för första gången kollade på porr på internet. Kommer ihåg att det kändes som att huvudet skulle explodera.

Nu känner jag aldrig så. Har nog inte haft en våt dröm på 10 år.

Naturligtvis har jag inte heller lyckats sluta helt med runkande och porr, men nu för tiden är det nästan bara på helgerna jag typ bryr mig om att kolla.

Tidigare var det ofta en daglig syssla, men min sexualitet har gått ned så mycket att jag helt enkelt inte känner något större behov i veckorna.

När jag försökt sluta med porren så leder det ofta till en abstinenspeak efter ca 2 veckor, men efter det så dör det ut och min sexualitet försvinner typ helt.

Det fåtal gånger jag lyckats har känslan gjort mig rädd, och därför har jag börjat igen varje gång, typ för bevisa att det inte är helt borta.

Finns det något sätt att vrida klockan tillbaka, eller är det bara kört helt enkelt?

I dagsläget är jag inte kapabel att genomföra ett samlag, och den vetskapen har blivit ytterligare en grej som gör att jag tvekar inför att träffa kvinnor.
Det här är normalt när man nått hög sexuell mognad och inte längre är kåt. Du får garanterat erektion ändå när du lägger dig på en kvinna. Precis som du kan runka upp den utan att vara kåt. Att vara kåt är jobbigt. Var glad istället.
Senast redigerad av Kvasiintellektuell 2017-05-22 kl. 03:56.
Citera
2017-05-22, 04:13
Avslutad
...eljest har jag hört att zinktillskott kan fungera som afrodisiakum.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Afrodisiakum
Citera
2017-05-22, 05:37
Bannlyst
kör piller, det funkar
Citera
2017-05-22, 07:35
Medlem
Asså själv brukar ja inte vara vidare sugen om det inte e så att jag träffar någon. Så ja hade inte oroat mig för det
Citera
2017-05-22, 11:40
Medlem
Sluta runka, koffein, zink, tung styrketräning, horny goat weed. Ja testa.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in