Citat:
Ursprungligen postat av
kraftfoder
IP-adressen, som är knuten till bostadens bredband, borde synas.
-Tänker du trakassera någon eller?
Nej hahah, jag är inte en sån. Saken är den typ att det har blivit ett missförstånd mellan mig och en brud och plötsligt ringer aina mig och säger att jag inte borde ta kontakt med henne eller hennes mor. det är inte ett kontaktförbud utan bara ett "tips" så att säga. Grejen e jag tycker om henne väldigt mycket och är jätte orolig över henne så känner bara att jag måste ta kontakt med henne på nåt sätt. Självklart kan jag skriva från mitt vanliga kik konto men har en känsla av att det inte kommer bli bra! Antar dom vill att jag gör misstaget att skriva till henne för att sedan sätta dit mig för ofredande/stalking
säg att jag skriver ngt normalt från mitt vanliga kik konto, kan det räknas som ofredande? jag menar hon kan ju blocka mig om hon vill. bruden jag råka tycka om är delli och fattar nt att jag måste säga ngt oerhört viktigt till henne
det är en lång historia, draama pallar inte berätta allt