2017-05-19, 00:59
Medlem
Hej!
Jag har börjat skriva med en tjej i ca. 1 månad nu, vi klickar svinbra och har väldigt roligt och trevligt tillsammans när vi umgås. Vi har dejtat 3 gånger och kysser varandra hej då etc. Vi är fortfarande inte på g ser jag det som, mer att vi lär känna varandra och att vi gillar varandras närvaro.

Men nu såg jag att hon varit inne och ändrat sin info på tinder, varför tänker jag? Tindrar hon fortfarande? Måste hon ju göra eftersom hon ändrar den infon.
Jag har inte skrivit till någon tjej efter jag började träffa henne, jag använder inte ens tinder. Men såg att hon ändrat sin info för någon dag sen.

Vi har inte legat, vi har bara kollat film, lagat mat tillsammans, myst i sängen etc. Hon är väldigt mogen och vuxen utav sig när jag umgås och skriver med henne..

Bör jag oroa mig? Ska jag fråga henne om hon fortfarande hänger på tinder? Aldrig varit singel förr när tinder kom, jag börja använda det för ca 3 månader sen. Har träffat andra tindertjejer men ingen jag klickat med på detta viset.

Denna tjej slår alla mina ex (tom den jag var tillsammans med i 3 år och blev dumpad för 3månader sen).. Vi har aldrig haft en stel stund där det blivit en pinsam tystnad, vi har pratat och visat intresse för varandra och allt känns så bra.. Vet inte om hon skriver med andra killar heller.

Vad ska jag göra?
Citera
2017-05-19, 01:20
Medlem
dude, du beter dig som en tjej. troligen med sånna här tankar kommer du att förlora tjejen för att det verkar som att du inte tycker att du förtjänar henne. Låt henne göra som hon behagar, det är inget du ska påverka DIREKT utan det är något som du bara kan påverka INDIREKT.

Om hon ser dig som en fucking champ, så kommer hon inte vilja hålla på med tinder och liknande för RÄDSLAN av att förlora dig... Så mitt tips, 1. troligen är du inte en champ i hennes ögon (än, om ens någonsin) vilket du kan påverka genom att bli en starkare man med tydligt syfte i livet. typ som att du gör det du gör i livet oberonde av vad som sker omkring dig. gör det DU Vill i livet.

2. så är hon emotionellt störd. hon ser inte vad som finns framför henne p.g.a. att hennes hjärna inte fungerar så bra. och isåfall är det inte ditt jobb att plocka upp bitarna.. move on. hur tufft det än är.

avslutar med att säga att du samtidigt kanske inte ska överreagera just än. avvakta och se hur hon beter sig om ett tag.

och sluta dejta så länge för fan.. se till att ha sex så fort det går så får ni se om ni gillar varann
Citera
2017-05-19, 02:02
Bannlyst
Har du tänkt på att hon kanske gick in för att stänga av funktionen att man syns i flödet så ingen kan matcha med henne mer?
Citera
2017-05-19, 02:16
Medlem
ninjutsus avatar
Hon ser nog inget seriöst i dig. Hade du självt inlett ett förhållande med en person som bara varit singel i två månader efter en lång relation?
Citera
2017-05-19, 02:17
Medlem
Rick.Jamess avatar
Sluta vara så emotionell, situationen borde vara den omvända.
Du förlorar genom att övertänka saker o ting, hon är säkert bara ute efter lite underhållning, så visa att du har samma mentalitet
Citera
2017-05-19, 06:26
Medlem
Du tindrar ju uppenbarligen själv.
Citera
2017-05-19, 07:02
Medlem
Arasones avatar
Vad du än gör, säg inget till henne!

För det första så är det HELT upp till henne hur hon spelar, tills att ni är ett par. Hon väljer själv om hom vill dejta vidare, knulla andra eller bara kika vad som finns där ute. Vem vet, hon kanske träffar andra som hon anser vara potentiella val?

För det andra, så verkar du ju ha dubbelmoral. Vad ska hon tro om du anklagar henne för att vara på Tinder, när du själv aktivt öppnade appen för att gå in. Sen om du bara gjorde det för att kika på hennes profil eller inte, vet inte hon.

Hur som helst, så har du lite små bråttom om du vill låsa den här tjejen. Slå på takten lite och visa aktivt att du verkligen vill ha henne, annars är nog chansen stor att du förlorar henne.
Citera
2017-05-19, 07:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arasone
Vad du än gör, säg inget till henne!

För det första så är det HELT upp till henne hur hon spelar, tills att ni är ett par. Hon väljer själv om hom vill dejta vidare, knulla andra eller bara kika vad som finns där ute. Vem vet, hon kanske träffar andra som hon anser vara potentiella val?

För det andra, så verkar du ju ha dubbelmoral. Vad ska hon tro om du anklagar henne för att vara på Tinder, när du själv aktivt öppnade appen för att gå in. Sen om du bara gjorde det för att kika på hennes profil eller inte, vet inte hon.

Hur som helst, så har du lite små bråttom om du vill låsa den här tjejen. Slå på takten lite och visa aktivt att du verkligen vill ha henne, annars är nog chansen stor att du förlorar henne.
Håller med, kom ihåg ni dejtar...ingen ring på fingret än, så svälj min vän. Leta efter nytt själv medans du är en fri man?
Citera
2017-05-19, 08:38
Medlem
sebastian66s avatar
Den infon du skriver om är ganska dålig.Du skriver att hon ändrat sin Tinder.
Så den stora frågan är vad har hon ändrat??
Singel/Öppen för relation/Huvudvärk/Problem????
Att dejta innebär inte att man har 1 relation heller.
När 1 relation inleds på riktigt så förutsätter jag iafall att man avslutar Tinder för gott.
Gör man inte det utan stannar kvar då ska man bara gå vidare,
Så svaret på din fråga går inte att besvara pga vi inte vet vad hon har ändrat eller hur???
Citera
2017-05-19, 08:51
Bannlyst
[quote=Drabek|60775055]

Bör jag oroa mig? QUOTE]

Nä. Hon håller sina valmöjligheter öppna.
Citera
2017-05-19, 10:28
Medlem
Försök att inte lägga energi på det... Hon ska vilja välja dig oavsett vilka andra konkurrenter som finns med i periferin.
Citera
2017-05-19, 20:50
Medlem
Tjuvhederns avatar
"Vi är fortfarande inte på g, känns det som" skriver du TS, då verkar det väldigt öppet än så länge mellan er... dvs hon gör vad hon vill om hon vill. Lika bra du ej går in på Tinder etc, om det får dig att börja noja.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in