Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-18, 22:12
  #1
Medlem
Jag tänder på tjejer som är otrogna. Finns här nån som samlat ihop de häftigaste inläggen och kommentarerna på nätet? ) För...Om jag googlar rent allmänt får jag mest upp en massa artiklar och forum där folk söker råd. Och det blir liksom inte riktigt rätt ställen för mig, haha. ) Tjejer som resonerar mer som en del killar (att de tar sig rätten eller inte ser så allvarligt på det mm.) verkar sällsynt.
Citera
2017-05-18, 22:16
  #2
Medlem
Du gillar möjligtvis cuckold?
Citera
2017-05-18, 22:19
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Irrequietus
Jag tänder på tjejer som är otrogna. Finns här nån som samlat ihop de häftigaste inläggen och kommentarerna på nätet? ) För...Om jag googlar rent allmänt får jag mest upp en massa artiklar och forum där folk söker råd. Och det blir liksom inte riktigt rätt ställen för mig, haha. ) Tjejer som resonerar mer som en del killar (att de tar sig rätten eller inte ser så allvarligt på det mm.) verkar sällsynt.
Du är med andra ord en cuck?
Citera
2017-05-18, 22:27
  #4
Medlem
Jag tenderar väl att tända på det förbjudna över lag. Men här har det nog mest med att göra att jag inte accepterar respekterar gängse normer, helt enkelt. Jag fungerar inte alls på det traditionella viset själv.
Citera
2017-05-18, 23:26
  #5
Medlem
Hassan13371s avatar
Då borde väl det optimala att du själv skaffar en tjej som du sedan är otrogen mot. Spänning som fan?
Citera
2017-05-19, 09:06
  #6
Medlem
jag säger som sten o inge fullt nomalt men litte ovanligt
Citera
2017-05-19, 19:28
  #7
Medlem
Alltså...Jag sökte bara runkmaterial, men jag kanske la tråden i fel kategori.
Citera
2017-05-19, 19:36
  #8
Medlem
Så ovanligt kan det inte vara med tanke på vilka porrkategorier det finns och vad en del skriver i vissa trådar. Jag har dock har dock andra fantasier som verkar vara verkligt udda.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback