Jag har aldrig pysslat med detta frut men sitter och frsker nu.
Jag anvnder mig av THX Optimizer som jag kr via PowerDVD fr att stlla in bilden p en LG Plasma. Kr med hdmi-kabel.
Redan vid frsta testet "Contrast" s blir det problem. Testet r en stor vit fyrkantig ruta, uppdelad i flera mindre rutor av olika nyanser av vitt. Problemet r bara att p teven s r hela fyrkanten vit, utan ngra nyanser.
Jag har resettat teven och satt bild som standard, ven testat andra olika lgen utan resultat. Har ven hjt och snkt ljusstyrka och kontrast, men inget fungerar.
lnar denna trden hoppas att ngon svarar, hller p att bli tokig ska stlla in min philips lite billigare 43 tum 4k tv har skt p ntet men det verkar kosta en del, finns det program eller dvd som inte kostar ngot men det ska nd funka
lnar denna trden hoppas att ngon svarar, hller p att bli tokig ska stlla in min philips lite billigare 43 tum 4k tv har skt p ntet men det verkar kosta en del, finns det program eller dvd som inte kostar ngot men det ska nd funka
AVSHD709 fungerar bra, Finns att ladda ner p Avsforum
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!