Flashback bygger pepparkakshus!
2006-01-02, 15:04
Medlem
Hispers avatar
Det har ju publicerats nya regler för avdelningen Feedback och det är en sak jag undrar över.

Varför är det bara kommentarer av varningar som får tas upp? Borde det inte vara varningar och banningar som man kan ta upp? Förvisso så är flertalet av banningarna resultat av att någon får en tredje varning men vi har ju även några få tillfällen där direktbanning kan göras och dessa borde väl också få diskuteras i Feedback?

Uppdatering: Känns genast bättre
Citera
2006-01-02, 15:11
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hisper
Det har ju publicerats nya regler för avdelningen Feedback och det är en sak jag undrar över.

Varför är det bara kommentarer av varningar som får tas upp? Borde det inte vara varningar och banningar som man kan ta upp? Förvisso så är flertalet av banningarna resultat av att någon får en tredje varning men vi har ju även några få tillfällen där direktbanning kan göras och dessa borde väl också få diskuteras i Feedback?

Jag utgick ifrån resonemanget att varje bannlysning är resultatet av ett flertal upprepade varningar, men som du skriver så finns det undantag från den regeln. Här därför skrivit om texten, och även inkl. bannlysningar nu.

admin
Citera
2006-01-02, 15:36
Medlem
Hispers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Jag utgick ifrån resonemanget att varje bannlysning är resultatet av ett flertal upprepade varningar, men som du skriver så finns det undantag från den regeln. Här därför skrivit om texten, och även inkl. bannlysningar nu.

admin

Hm, med risk för att vara petig.... Men en runda i stavningskontrollen skulle inte skada heller.

Man skulle ju kunna förledas att tro att det är någon annan som skrivit inlägget för admin är väl ofelbar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in