2006-01-06, 01:27
Medlem
jag har inte sett soppan, men av rollistan att dömma så har man dragit ihop en hög med föredettingar...
vad är poängen... har alstedt mfl så ont om pengar att svt måste stötta honom/dem eller är det för att SVT ska kunna säga att man nu minsann har program för pensisar åxå...?
Citera
2006-01-06, 05:19
Medlem
Soterns avatar
Jag lovar att i sista programmet kommer nollan Börje säga ungefär såhär med sina falska hundögon: "Jag har något att berätta. Jag har blivit utsedd att vara bad boy i den här serien och det gjorde ont att vara så elak" De andra kommer i artighetens namn säga att "ohh så bra spelat, vi trodde helt på det" trots att det är uselt spelat och dålig timing.
Citera
2006-01-06, 22:33
Medlem
Endast SVT kan komma på ide´n att sända nått dylikt. Bedrövligt tråkigt och ointressant.
Citera
2006-01-07, 12:45
Medlem
stukas avatar
sven-bertil taube är ju en riktigt skön lirare. props till honom.
Citera
2006-01-07, 13:12
Medlem
Bleeps avatar
Reagerade negativt när Sven-Bertil bytte till 'aftonklocka'. Ganska fjantigt, lite bögvarning...
Citera
2006-01-09, 19:28
Medlem
Bråkmakarns avatar
Ikväll är det Börjes dag. Enligt skvallerblaskornas löpsedlar så blev det upprörda känslor när Börje höll i taktpinnen. Ska bli intressant att se
Citera
2006-01-09, 20:53
Medlem
mishimas avatar
Peter Harrysson och Börje Ahlstedt är som två små barn som bråkar i sandlådan. Det är mycket underhållande att titta på.
Citera
2006-01-09, 20:54
Medlem
Truxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Peter Harrysson och Börje Ahlstedt är som två små barn som bråkar i sandlådan. Det är mycket underhållande att titta på.

Jag hade också åk till Brasilien....
Citera
2006-01-09, 21:03
Bannlyst
kvällens avsnitt var klart sevärt. jag anade redan från första programmet att det förelåg stora spänningar dem emellan.
Citera
2006-01-09, 21:13
Medlem
Bråkmakarns avatar
Det var väl ett jävla tjat om dramaten

För övrigt var det med alla säkerhet ett bluffsamtal som Börje ringde (Till Bergman). Vem fan tilltalar nån med hanses för och efternamn?

Börje verkar gilla att klanka ner på Peter, kallar honom gärna vissångare och programledare och inte skådespelare som Peter själv vill.
Citera
2006-01-09, 21:20
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bråkmakarn
För övrigt var det med alla säkerhet ett bluffsamtal som Börje ringde (Till Bergman). Vem fan tilltalar nån med hanses för och efternamn?

Det antog jag också. Det kändes som ett konstigt samtal. Visst var det fejk.
Citera
2006-01-09, 21:27
Medlem
danbanans avatar
Ganska intressant att se dem sk "intellektuella" sitta och gaffla med varandra istället för ett gäng fjuniga wanna be-kändisar i någon usel dokusåpa...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in