Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-16, 04:31
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knallrosasmurf
Kan dom ha varit ute på sjön då 17.00 i fyllan eller höga eller båda och betett sig konstigt därför?

Ja men vad skulle dom ute till sjöss att göra då det vankades fest och dambesök? Vet inte om Tova åkt till gården ifall det varit 3 höga/fulla män där klockan 17 redan. Hon skulle ju vidare därifrån till en fest men åkte aldrig till denna fest. Grabbarna har fått henne att stanna på gården på något sätt, till synes med gott mod då hon ringde en väninna och lät glad före midnatt någon gång.
Citera
2017-05-16, 04:33
Bannlyst
Är du förhållande typen eller singel typen?

Billy Blyfa Fagerström
10 Months
Förhållande skulle jag säga trots alla misslyckanden.

https://kiwi.qa/Blyfa
Citera
2017-05-16, 04:34
Medlem
8711s avatar
21.30 ringde hon en vän. Eventuellt senare också, men det verkar oklart.

Hon skulle vidare till en fest sen, som hon aldrig kom till.

Hennes ex Blyfa blev kanske förbannad då och det var när hon skulle gå som hon blev mördad. Han ville kanske ha henne kvar över natten och tyckte han hade rätt till henne på något sätt då dom varit ihop. Han kanske ville ha en sexpartner.
Citera
2017-05-16, 04:35
Medlem
Arnstadokratins avatar
Är alla misstänkta 22 år? Bra om de är 21+ för straffet. Men innebär våldtäkt och mord alltid livstid för en 22-åring om det inte finns "förmildrande omständigheter"? Vad vet vi historiskt sett?
Citera
2017-05-16, 04:35
Medlem
Enydrions avatar
Står i Expressen att två varit dömda förut, har sett här att nån av de gripna varit dömd för narkotikabrott och nåt mer, vad det var, - vad var den andra dömd för?
Citera
2017-05-16, 04:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Står i Expressen att två varit dömda förut, har sett här att nån av de gripna varit dömd för narkotikabrott och nåt mer, vad det var, - vad var den andra dömd för?

Brott mot kniv / vapenlagen om jag inte minns fel.
Citera
2017-05-16, 04:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion

Rattfylleri tror jag att jag läste tidigare
Citera
2017-05-16, 04:38
Bannlyst
Så både BIlly och JImmy är misstänkta? Äckliga jävla horungar. Ska fan få livstid,
Citera
2017-05-16, 04:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xvi32
https://www.facebook.com/Blyfa hennes fd pojkvän

https://www.facebook.com/bumbo94

Tredje är inte bekräftad

bumbo94, redigt äcklig kille
Citera
2017-05-16, 04:39
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnstadokratin
Är alla misstänkta 22 år? Bra om de är 21+ för straffet. Men innebär våldtäkt och mord alltid livstid för en 22-åring om det inte finns "förmildrande omständigheter"? Vad vet vi historiskt sett?

Alla är över 21 enligt uppgifter i tråden. Vetefan om det ens går diskutera straff ännu i denna tråd, före vi vet mer om dödsorsak osv.

Borde finnas info om straffskalor i andra trådar eller wikipedia eller nåt. Men straffrabatt pga ålder är inte aktuellt vad jag förstått. Dessutom är dom tidigare dömda dessutom. (För småsaker förvisso).
Citera
2017-05-16, 04:39
Bannlyst
Är Johan Mobergs Tovas bror? Ser att Johan Moberg är vän med aset billy
Citera
2017-05-16, 04:45
Medlem
Fy helvete vad sorgligt. Kan inte vara lätt i morsan och farsans situation. Bara att hoppas att man gripit rätt herrar och att dom åker på flera år fängelse. Under morgondagen förväntar jag mig att någon av dom kommer börja prata.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in