2018-01-27, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Adnan säger ju till sin hanterare att det är jobbigt att folk på FB spekulerar i om det är han, och det finns ju flera nyreggade nick i början på tråden som tar honom i försvar. Kommer med all säkerhet att finnas med i fup om han skapat dessa nick eller ej. Inte första gången nån gör den tabben

Håller med dig! xD
Citera
2018-01-27, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejdada
Håller med dig! xD
Du verkar känna till Adnan, är han kurd från Iran?
Citera
2018-01-27, 17:57
Medlem
Citat:
Du verkar känna till Adnan, är han kurd från Iran?

Vad har det för betydelse?
Citera
2018-01-27, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejdada
Vad har det för betydelse?
För att jag undrar lite om denna kurd och jag tror han är från Iran, stämmer det?
Citera
2018-01-27, 18:31
Medlem
Citat:
Adnan säger ju till sin hanterare att det är jobbigt att folk på FB spekulerar i om det är han, och det finns ju flera nyreggade nick i början på tråden som tar honom i försvar. Kommer med all säkerhet att finnas med i fup om han skapat dessa nick eller ej. Inte första gången nån gör den tabben

Det framgår i FUP:en att han varit inne och läst på Flashback och nojjat rejält över ryktena som spridits om honom, så han döljer sig garanterat bakom något eller några nyskapade nick. Det verkar dessutom som att det har stressat honom att göra ännu fler misstag.

I ett av förhören med *da L*ndman framkommer att hon skällt ut A*nan varpå han svarat att han "anmält Flashback"

Jag ser ingen större mening med att spekulera vidare i denna tråd. Jag hoppas allt ordnar upp sig till det bästa för *da och *lvy med anhöriga, och att *ndreas och *dnan får hålla varandra sällskap på Kumla i många år framåt.
Citera
2018-01-27, 18:42
Medlem
Elvy uppmanar AL att inte svara på polisens frågor, hon är nog speciell den tanten.

Edit: Det där märkliga namnet ovan var visst Adnans son, som inte heter något namn från pappan, blev lite märkligt.
Senast redigerad av xtroverto 2018-01-27 kl. 18:59.
Citera
2018-01-27, 19:02
Medlem
DanneHisingens avatar
Citat:
Hur länge satt killen på K-udden? Är det fastslagit att han spikat det därifrån? Det spekulerades om permisar och frigång, då har han ju garanterat även fått ringa. Eller vet ni att han inte fått ringa så kan man man ju även ta bort permisar för det får man knappast ha om man inte får ringa.

Det lämnar ju kvar att han endast fick skriva brev då eller? Fick ha ta emot besök?

Ser inte riktigt det märkliga i att en intagen når ut med info.

EDIT: Verkar som om det är Adnan som ringt in till avdelningen där AL satt, han hade iaf till gång till det numret och det verkar finnas bevisning.

I.o.m att A.L gjorde en verställighet inom kriminalvården och inte dömts till LRV är det KV som avgör mycket. De måste ju gidkänna mycket ikring restriktioner.
Håller med dig om att det inte är märkligt att han fått ut infon. Blir b
arnsligt när folk orerar om ÖL och dennes vårdtekniska misslyckanden. Han hade kunnat få ut info även från kurran.
Citera
2018-01-27, 19:06
Medlem
Det nämns en Saf4r Mz0r1 i ett förhör, vem är det?

Adnan säger ofta mammas död, på koranen, när han vill att folk ska intyga att det verkligen är sant.

Men i ett samtal där han gjort bort sig och en kille säger att i koranen står det att man ska hålla sitt ord, så säger han- du behöver väl inte blanda in koranen i detta
Senast redigerad av xtroverto 2018-01-27 kl. 19:11.
Citera
2018-01-27, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanneHisingen
I.o.m att A.L gjorde en verställighet inom kriminalvården och inte dömts till LRV är det KV som avgör mycket. De måste ju gidkänna mycket ikring restriktioner.
Håller med dig om att det inte är märkligt att han fått ut infon. Blir b
arnsligt när folk orerar om ÖL och dennes vårdtekniska misslyckanden. Han hade kunnat få ut info även från kurran.

Nej, det är inte märkligt att han fått ut infon. Men måste vara ett misslyckande för Karsudden att en individ som de vårdat och anser är redo att komma ut i samhället inte kan tänka på annat än att döda en kille som satt kuken i hans ex, och inom kort åter kommer hamna på Karsudden.

Eller så är jag bara naiv som tror att kriminalvården har något med vård att göra.
Citera
2018-01-27, 20:24
Medlem
DanneHisingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snasavglas
Nej, det är inte märkligt att han fått ut infon. Men måste vara ett misslyckande för Karsudden att en individ som de vårdat och anser är redo att komma ut i samhället inte kan tänka på annat än att döda en kille som satt kuken i hans ex, och inom kort åter kommer hamna på Karsudden.

Eller så är jag bara naiv som tror att kriminalvården har något med vård att göra.

Nja. Det faktum att han är långsint och möjligen personlighetstörd, det går nog inte att vårda bort. För du är väl inte så naiv att du tror det?
Och han kan ju faktiskt vårdats för depresdion eller annat. Han var ju dömd till fängelse och vistades på karsudden utifrån ett för mig okänt vårdbehov.
Citera
2018-01-27, 20:25
Medlem
Citat:
Det nämns en Saf4r Mz0r1 i ett förhör, vem är det?

Adnan säger ofta mammas död, på koranen, när han vill att folk ska intyga att det verkligen är sant.

Men i ett samtal där han gjort bort sig och en kille säger att i koranen står det att man ska hålla sitt ord, så säger han- du behöver väl inte blanda in koranen i detta

A.A bror
Citera
2018-01-27, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tongtong
Vilken jävla soppa,

..

Skojar du. Har läst så gott det går men jag får fan inte ihop allt.
Vem var handgranatmannen som numera är död?
Det är inga småpengar direkt som E*vy har gett AA. 12 millar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in