2017-05-13, 12:49
Medlem
Tragiskt att de vill ta bort de fina ställen där man lite anonymt kan få sig en happy ending sverige blir bara än mer förstört
Kan tänka mig att en del av poliskåren går på thaimassage och får sig det ena och det andra ibland. .
Citera
2017-05-13, 12:58
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ObaWanKenobi
Blir det olagligt om dom råkar röra snoppen. Kan dom inte massera den utan att det är sexuellt. Massage är inte sex.
Detta handlar om betydligt mer än "råkar röra".
Citera
2017-05-13, 13:18
Medlem
Tr4mss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitoc11
Tragiskt att de vill ta bort de fina ställen där man lite anonymt kan få sig en happy ending sverige blir bara än mer förstört
Kan tänka mig att en del av poliskåren går på thaimassage och får sig det ena och det andra ibland. .

"Kan tänka mig att en del av poliskåren går på thaimassage och får sig det ena och det andra ibland."
Kan stilla dina funderingar, de går på massage i "spaningssyfte" under arbetstid och du är den som betalar hens lön och kostnad för massage. Känner du inte att stockholm blivit säkrare nu när de stängt en salong till? Äntligen vågar jag röra mig runt medis och stureplan bland alla gulliga knarklangare, beväpnade gangsters och våldtäckande marockaner. Äntligen släpps vi fria från thaisalongernas grepp på det fria Sverige.
Citera
2017-05-13, 14:10
Medlem
NeutronStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Hoppas ändånatt Sabai Spa på Östermalm inte är en sån för dit går vänner och bekanta på massage (kvinnor) för de gillar de lite "hårdare tagen" - obs absolut ingenting med sex att göra.

Ett av de kändaste happy ending-ställena i Stockholm. Finns många bra omdömen om deras service i recensionstråden om Thaimassage.

Polisens osedlighetsrotel läser först thaimassage-tråden här på FB, sen går de dit själva och testar. Om happy ending utförts går de till stationen och skriver rapport. En av de mest eftertraktade tjänsterna inom poliskåren.
Citera
2017-05-13, 14:19
Medlem
Kvasiintellektuells avatar
Det är klart det är förtäckt bordell när någon på eget initiativ masserar även snoppen. På med stora sirenen och sätt in nationella insatsstyrkan. Trams feminism.
Senast redigerad av Kvasiintellektuell 2017-05-13 kl. 14:40.
Citera
2017-05-13, 14:53
Bor i Sthlm, kan någon tipsa vilka ställen man bör undvika, så att man inte blir oskyldigt anklagad.
PMa gärna.
Citera
2017-05-13, 15:04
Medlem
Tr4mss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Bor i Sthlm, kan någon tipsa vilka ställen man bör undvika, så att man inte blir oskyldigt anklagad.
PMa gärna.

Undvik thailändare, de är allesammans del av människohandlande organiserade brottslingar. Håll dig till araber och negrer så är du trygg.
Citera
2017-05-13, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
PMa gärna.

Finns nog inga ställen i Stockholm där Happy Ends inte erbjuds så håll dig till något landsbygdsställe.....
Citera
2017-05-13, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasiintellektuell
Det är klart det är förtäckt bordell när någon på eget initiativ masserar även snoppen. På med stora sirenen och sätt in nationella insatsstyrkan. Trams feminism.

Vadå "förtäckt" bordell. Alla ställen med thaiflagga är bordeller- punkt.
Vadå HE? Så var det för 10 år sen. Idag har alla thaibordeller fulla menyn.
Personalfrågan på dessa bygger på organiserad människohandel. Ansvaret för detta bär Migrationsverket som lättvindigt delar ut turistvisum och inte kontrollerar om vederbörande arbetar under vistelsen i Sverige.
Citera
2017-05-13, 16:25
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeutronStar
Ett av de kändaste happy ending-ställena i Stockholm. Finns många bra omdömen om deras service i recensionstråden om Thaimassage.

Polisens osedlighetsrotel läser först thaimassage-tråden här på FB, sen går de dit själva och testar. Om happy ending utförts går de till stationen och skriver rapport. En av de mest eftertraktade tjänsterna inom poliskåren.
Tänk, om det fanns något sätt som gjorde att jag kunde tro på dig 100%. Ingen av mina bekanta har fått mufflan masserad iaf.
Citera
2017-05-13, 16:33
Bannlyst
Det är bättre att gå på thai massages än att springa på barnbordell som både Palme och sossarnas justiersminister gjorde.
Citera
2017-05-13, 16:35
Medlem
Gizurs avatar
Måste rimligen handla om detta fall:
(FB) Thaimassage, 38-årig kvinna häktad i Stockholm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem