Citat:
Ursprungligen postat av
G-D
Föraktet för människor från Mellanöstern på flashback går inte att bortse, men anser ni att alla med ett band till den regionen bör utvisas?
För att ge lite bakgrund till varför jag ställer denna fråga:
Är själv andragenerationsinvandrare från Turkiet. Mina föräldrar kom hit för ca. 25 år sedan och har arbetat sedan dag 1. De har uppfostrat mig och mina syskon väl, vi är integrerade medborgare och sekulariserade muslimer. Själv planerar jag på att studera till höst.
Visserligen förstår jag frustrationen många av er känner, men är själv aningen bitter över det obefogade hatet som finns även för sådana som jag. Kan redan nu ana vad för typ av svar jag kommer få, men undrar ändå vad ni tycker angående utomeuropeiska invandrare som faktiskt sköter sig och är till nytta.
Bra att du är hederlig, utbildar dig, avser göra rätt för dig osv. Oavsett vad som sker med er i framtiden så har du allt att vinna på att fortsätta på den vägen.
Om du ger mig vilken markör jag ska titta efter på invandrare som är psykopater och invandrare som är assimilerade så lyssnar jag. Jag tror inte vi utanpå kan se vem av er som är vettig och då blir ni alla en riskgrupp. Det är bara att inse, ni som grupp har förstört alla möjligheter för att det gemensamt ska blir bra i framtiden. Inte bara svensken utan hela vita kristna västvärlden håller på att vakna upp och sedan blir det hårda papper.
Jag vet att ni bara är brickor i ett spel som globalisterna är ansvariga för och att bortsett från svenskar så far hederliga invandrare illa. Jag förstår att ni ser blickar, känner hatet och avskyn,
men det ankommer inte på svenskar att ni ska anpassa er i Sverige och smälta in och inte vara till belastning utan det är 100% ert ansvar när ni kommer till vårt land, eller hur.
Citat:
Ursprungligen postat av
loosecanon
Andragenerationsinvandrare stör inte mig. Då är man dessutom född här. Pratar man språket, och anpassar sig till kulturen så har jag inga som helst problem med invandrare personligen överhuvudtaget.
Det jag och många andra stör sig på är massinvandringen. Det som gått överstyr totalt. Det som håller på och förstör vårt land.
Andra och tredje generationens invandrare är mer kriminella än första, vilka i sig redan är väsentligt överrepresenterade. Detta gäller i synnerhet grova vålds och sexualbrott.
Utvisa alla kriminella.
Utvisa alla som inte arbetar i ett riktigt arbete och betalar skatt.
Utvisa alla som inte är assimilerade, behärskar språket, och svenska traditioner och svensk kultur.
Ompröva alla former av UT och redan givna medborgarskap senaste 30 åren. Alla som inte har klara papper från hemlandet vilka de är och deras skyddsbehov utvisas.
Alla som flytt sina hemländer där dessa nu är säkra, utvisa.
Utvisa ekonomiska migranter.
Undantag
Ett fåtal människor som behövs i Sverige och önskar stanna. Det kräver assimilerad, kan språket, kultur, traditioner, är i ett arbete där denne behövs (inte taxi, buss, pizzabagare etc) samt är helt vit i polisregistret.