Citat:
Ursprungligen postat av
borskungen
Därför att det inte handlar om att hjälpa någon utan om en systematisk förstörelse av vita nationer.
Det är inte av något slags solidarisk omtanke om de bruna kaosfolken (tror du det är du allvarligt dum i huvudet) som globalisterna vill ha hit dem, utan för att de ska "göra jobbet".
" Förstörelse av vita nationer " var ordet. Jag ägnade 7 timmar åt SVT Forum i går. Ämnet hela dagen var " Demokrati forum Järva - Våld, makt och politik. Invandrade intelligenta ( tror jag ) ungdomar som hade seminarier och diskussioner och föreläsning om hur man tar makten i sina förorter och får makt i Sverige.
Jag lovar att det var en, för mig, skrämmande tankeställare. Det var så mycket fel på oss och Sverige, så jag förstår inte varför de inte flyr härifrån. De flesta kom från Somalia, och flickorna var mest på bettet. Kravmaskiner av värsta sorten. De skulle inte behöva söka hjälp. Samhället skulle komma till dem och erbjuda. Genomgående var samhället ruttet, och det var politikernas fel att dödsskjutningar förekom. O.s.v.
7 politiker, inte SD, samlades till slut och informerade om sina partiprogram, och vilket parti som bäst hjälpte dem framåt. Samtliga politiker var invandrade från utomeuropa.
Jag skulle rekommendera alla att ta del av detta. Googla Forum så kommer detta program upp. Eller på SVT Play.