2017-05-11, 22:20
Medlem
Börjar sexlusten redan avta vid 50-årsåldern för er män?
Citera
2017-05-11, 22:25
Medlem
lyktstolpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.W
Efter 22 märkar man att det inte är djupet man är ute efter utan kanterna man vill åt.
Citera
2017-05-11, 22:35
Avslutad
Som med allt annat är det med största sannolikhet individuellt.

Jag kan såklart inte svara på frågan egentligen, men träffar en femtioplussare och jag vågar påstå att han har en stor aptit för livets goda, nakna aktiviteter
Citera
2017-05-11, 22:40
Medlem
Citat:
Ja sexet har minskat från 6ggr om dagen till var 6:e dag...
Citera
2017-05-11, 22:44
Medlem
Varför skulle den göra det?
Citera
2017-05-11, 23:12
Medlem
Xer0s avatar
Tycker det är en markant skillnad nu mot när man var 15. Är ~30.

Med det är klart det kanske bara är jag som har pajjat mina dopaminreceptorer med allt för mycket edging till olika hentai spel.

Har varit med om att jag tidigare fått så hårda orgasmer att jag blivit illamående, och det kanske är orsaken.
Citera
2017-05-12, 00:08
Medlem
Citat:

Nope, varken lusten eller förmågan. Tack gode herre Gud för det!
Inte lika okontrollerat kåt som när man var 14 och runkade till Elloskatalogen eller grannens tvättlina, men snarare en mer kultiverad och djupare kåthet.
Citera
2017-05-12, 00:24
Medlem
Sam.Boyds avatar
Ja lite!

Och det är ganska skönt att slippa gå omkring och vara överkåt.
Citera
2017-05-12, 03:26
Medlem
NirvanAs avatar
Garanterat. Fattar inte varför inte alla 50+ kör TRT antingen via läkare eller självmedicinerat... det är ju efterblivet att inte göra det... som att acceptera failure.

Citat:
Ursprungligen postat av emmagbg
Som med allt annat är det med största sannolikhet individuellt.

Jag kan såklart inte svara på frågan egentligen, men träffar en femtioplussare och jag vågar påstå att han har en stor aptit för livets goda, nakna aktiviteter

Fan vad sjukt äcklig du är, har du daddy issues eller?
Senast redigerad av NirvanA 2017-05-12 kl. 03:29.
Citera
2017-05-12, 05:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Garanterat. Fattar inte varför inte alla 50+ kör TRT antingen via läkare eller självmedicinerat... det är ju efterblivet att inte göra det... som att acceptera failure.

Fan vad sjukt äcklig du är, har du daddy issues eller?
Nej du min lilla vän, jag har inga daddy issues
Citera
2017-05-12, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EU-migranten
Nope, varken lusten eller förmågan. Tack gode herre Gud för det!
Inte lika okontrollerat kåt som när man var 14 och runkade till Elloskatalogen eller grannens tvättlina, men snarare en mer kultiverad och djupare kåthet.

HaHa! Känner igen mig i det från tonåren! Vet inte hur många gånger jag var tvungen att sitta kvar på bussen och inte kunde gå av pga stånd för man suttit och fantiserat över någon tjej. Hände även i klassrummet där man satt kvar och låtsas som det regnade, samtidigt som hade ringt ut för längesedan. En gång var jag intresserad av en tjej och fick tältresning hemma hos henne bara sådär, samtidigt som jag var i en situation att jag var tvungen att hälsa på hennes farsa. Du kan ju tänka dig liksom en artig tonåring som kommer fram och säger goddag och tar hand med ståndet pekande från byxan. Han blev ju helt paff och sedan fick man aldrig träffa henne mer.
Citera
2017-05-12, 09:02
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Varför skulle den göra det?

Vanligtvis på grund av minskande testosteron halter. Men dom flesta lär ha list till 2-3 ggr per vecka om dom är fullt friska. Men det är vanligt med Diabetes och DÅ kan lusten och potensen försvinna helt.
Nu går diabetes ner i åldrarna och väldigt många 30+ råkar ut för detta innan dom hunnit skaffa barn. Så diabetes är nog en av dom större anledningarna till att potensen och lusten minskar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in