• 8
  • 9
2006-04-30, 12:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dzd
Alltså, helt seriöst - ni är bara löjliga. Är det så fruktansvärt svårt att inse att människor GILLAR att modifiera och göra saker med sina kroppar som kanske inte följer normen? Det behöver fortfarande inte vara sjukt för det, man har helt enkelt olika uppfattning om var vissa gränser går.
Håller med totalt. Visade filmen för en kille på msn som sa något i stil med att "dom borde bli avrättade" och det var det dummaste jag har hört på skitlänge.
Citera
2006-05-02, 19:37
Medlem
DeMysteriiss avatar
Haha. Rullator några månader efter sån akt

Ärligt talat, lustigt att folk tänder på det. Att de tänder på att trycka in onormalt stora saker kan man väl åtminstone begripa, men att hålla på sådär? :P

Citera
2006-07-06, 10:41
Medlem
MataGringoss avatar
finns det ingen psykolog på forumet som kan förklara detta extremt sjuka beteende mer grundligt?
Citera
2006-07-11, 01:52
Medlem
I came...
Citera
2006-07-11, 17:17
Medlem
Fyfan.. jag har fan sett mycket vidrigheter genom mina dagar på internet men dethär tar nog fan priset. jag satt och höll mig för ansiktet och rös. Första gången jag faktiskt tyckt att någonting varit riktigt jävla äckligt :\
Citera
2006-07-13, 07:56
Medlem
GSE_s avatar
Har sett liknande skit för nåt år sedan. Jag förstår fortfarande inte varför man vill göra så? Är det en mental störning eller KAN det verkligen på nåt plan vara njutbart?

=/
Citera
2006-07-13, 09:31
Medlem
WaRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
Har sett liknande skit för nåt år sedan. Jag förstår fortfarande inte varför man vill göra så? Är det en mental störning eller KAN det verkligen på nåt plan vara njutbart?

=/

Det är en mental störning, precis som homofili.
Citera
2006-07-13, 09:54
Medlem
GSE_s avatar
Ja, borde väl vara nåt sånt?

Om det hade varit ett "normal" mänsklig begär hae ju alla haft det :P
Citera
2006-07-13, 18:44
Medlem
Selbstmords avatar
Jag tycker det är väldigt vackert och nästan lite upphetsande...

Bra med den negativiteten, men kan de inte kanalisera ut den i andra former istället?
Citera
2006-07-14, 10:14
Medlem
Ollebolle22s avatar
Jag tycker inte alls det är nå siko shit alls.

Vissa människor tycker ju om olika saker. Jag tror inte att just plågan är det som dem tänder på utan tanken på vem som gör det och hur ofattbart olikt "vanligt" sex det är.

Dem är väl medvetna om det själva kan jag lova.

OT: Varför är alla så himla "rasistiska" nu helt plötsligt?

WaR: "Det är en mental störning, precis som homofili."

MataGringos: "finns det ingen psykolog på forumet som kan förklara detta extremt sjuka beteende mer grundligt?"

Alla är olika, eller hur var det nu?!

Själv får jag inte säga "heja Sverige" utan att klassas som rasist i Sverige.

/E

Sorry att ja är så jäkla neggo.
Citera
2006-07-14, 12:01
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slipZen
Jag har nog (äntligen?) hittat en film som jag faktiskt inte vågar se färdigt på.

http://content.amplovesyou.net/video/?file=21606_13.wmv

När kniven kom fram så stängde jag ner fort.

Vafan, han har du format 2 kukar?! haha
Citera
2006-07-17, 02:42
Medlem
Jahs avatar
Ptja, nog fan är det där sjukt alltid. De som säger annat har nog "jag är så förstående"-komplex.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in