Citat:
Ursprungligen postat av
Muslimfitta
Har du missat alla allvarliga anklagelser mot Comey? Det r inte min uppgift att skedmata dig med information. Jag har givit dig tillrcklig information som du kan brja med och sen fr du gra fler efterforskningar sjlv.
DU har inte gett det som krvs fr ditt pstende, r det omjligt att uppbringa och pvisa detta menar du?
S betyder det att det r inget mer n skrp, och man undrar varfr du ljuger om vem som har ansvar fr skerhet fr kandidaterna och att det r Secret Service.
Och nej, jag kommer aldrig g p "Do your own research", och det komisk r att du inte ens frstr hur den fungerar.
D nr man ger den s ska man ge en speciell fras man ska ska p, och antart det r denna siffra.
Och det man lr sig om man r lite mer intelligent och gr datum sk p frasen, s inser man att den inte existerar fre ett datum och sen exploderar den p en timme i ALLA deras trollkanaler och mer eller mindre samtidigt.
Det jag tar med mig hr ifrn att det r ett par fel och saklighet och faktan saknas av dig.
Och att du r ovillig att ge den, det berttar bara en enda sak och du redan vet att det r skrp ocks.
S vilken saklig och fakta grund har dessa "allvarliga" anklagelser??????
Kanske detta kommer i nsta inlgg?