• 3
  • 4
2025-05-16, 10:34
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Jo, jag mrker det.

S nr kommer du pvisa dina pstenden d?
Fr vi str fortfarande vid punkten att det r skrp och pga du inte kan pvisa det.
Och med dina ad hominem berttar du att du inte heller har ngot som kan styrka dina pstenden.

Och sak man vara saklig, s kan inte det vara mental sjukdom och frga efter saklighet och fakta som styrker dina konspirationer.
Det faller p sin egen orimlighet att sga att ngon r sjuk pga av den efterfrgar saklighet och fakta.

S kanske det kommer nsta inlgg?

Har du missat alla allvarliga anklagelser mot Comey? Det r inte min uppgift att skedmata dig med information. Jag har givit dig tillrcklig information som du kan brja med och sen fr du gra fler efterforskningar sjlv.
Citera
2025-05-16, 10:48
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Har du missat alla allvarliga anklagelser mot Comey? Det r inte min uppgift att skedmata dig med information. Jag har givit dig tillrcklig information som du kan brja med och sen fr du gra fler efterforskningar sjlv.
DU har inte gett det som krvs fr ditt pstende, r det omjligt att uppbringa och pvisa detta menar du?
S betyder det att det r inget mer n skrp, och man undrar varfr du ljuger om vem som har ansvar fr skerhet fr kandidaterna och att det r Secret Service.

Och nej, jag kommer aldrig g p "Do your own research", och det komisk r att du inte ens frstr hur den fungerar.
D nr man ger den s ska man ge en speciell fras man ska ska p, och antart det r denna siffra.
Och det man lr sig om man r lite mer intelligent och gr datum sk p frasen, s inser man att den inte existerar fre ett datum och sen exploderar den p en timme i ALLA deras trollkanaler och mer eller mindre samtidigt.

Det jag tar med mig hr ifrn att det r ett par fel och saklighet och faktan saknas av dig.
Och att du r ovillig att ge den, det berttar bara en enda sak och du redan vet att det r skrp ocks.

S vilken saklig och fakta grund har dessa "allvarliga" anklagelser??????
Kanske detta kommer i nsta inlgg?
Citera
2025-05-16, 10:51
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
DU har inte gett det som krvs fr ditt pstende, r det omjligt att uppbringa och pvisa detta menar du?
S betyder det att det r inget mer n skrp, och man undrar varfr du ljuger om vem som har ansvar fr skerhet fr kandidaterna och att det r Secret Service.

Och nej, jag kommer aldrig g p "Do your own research", och det komisk r att du inte ens frstr hur den fungerar.
D nr man ger den s ska man ge en speciell fras man ska ska p, och antart det r denna siffra.
Och det man lr sig om man r lite mer intelligent och gr datum sk p frasen, s inser man att den inte existerar fre ett datum och sen exploderar den p en timme i ALLA deras trollkanaler och mer eller mindre samtidigt.

Det jag tar med mig hr ifrn att det r ett par fel och saklighet och faktan saknas av dig.
Och att du r ovillig att ge den, det berttar bara en enda sak och du redan vet att det r skrp ocks.

S vilken saklig och fakta grund har dessa "allvarliga" anklagelser??????
Kanske detta kommer i nsta inlgg?

Nu hller du p med trakasserier. Du verkar ha hngt upp dig p mig som person. Ett inlgg till och du blir rapporterad. Jag har sagt det och sger det igen. Om du saknar information, sk informationen sjlv.
Senast redigerad av Muslimfitta 2025-05-16 kl. 11:12.
Citera
2025-05-16, 11:12
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Nu hller du p med trakasserier. Du verkar ha hngt upp dig p mig som person. Ett inlgg till och du blir rapporterad. Jag har sagt det och sger det igen. Sk informationen sjlv.
Jag ber om fakta som stdjer dina pstenden, och dessa kommer aldrig.
Och detta fr du gr vldigt konstiga pstenden om att inte Secret Service har det absoluta huvudansvaret fr presidentkandidaternas skerhet.
Vad baserar du det p menar du?

Och sen r jag lite fundersam om inte sakligheten och faktan finns, vad ska det ge mig att ska p en konspiration fr?
Undrar d dessa inte heller har saklighet och fakta som pvisar ditt och deras pstenden.

Finner det rtt mrklgit att det r ngot som du finner s sjlvklart, r helt omjligt att uppbringa.
Men jaja, kanske i nsta inlgg kommer detta?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in