Finns extremt många bögar som är maskulina troligen folk du aldrig någonsin kommer misstänka är bögar.
Som vanligt är det feminina bögar som oftast syns och hörs mest typ ett bekräftelsebeteende att berätta för hela världen hur mycket bög dom är och hur stolta dom är över det och hur stolta ni ska vara över det....
Jag är bög och hänger aldrig med feminina bögar klarar det inte mentalt blir bara för mycket fast finns så extremt många straighta män idag som beter sig lika feminint och tramsigt ursäkta språket.
Kan som exempel säga att jag är grunge musiker lyssnar på deathmetal har en manlig röst skägg och kan prata tuttar med mina straighta vänner och är lika idag som innan jag upptäckte att jag var bög jag hade aldrig någon extrem personalitetomvandling som en del verkar gå genom.
Så conclusion dom finns och väldigt många av tror det finns mer maskulina bögar än feminina för att vara helt ärligt.
Kanske hänger i andra kretsar men skulle aäga att typ 75% är maskulina av alla jag stött på och 25% feminina och de 75% kan man inte ena gissa är bögar så klart de 25% syns och hörs mest och skapar fördommar som dessa.