2017-05-05, 00:50
Medlem
Systrarna Widell gör allt för att tjäna enkla pengar. Äckligt av dem att lura naiva tonårstjejer
Citera
2017-05-05, 01:07
Medlem
Oliveiras avatar
Hon är ett korkat fetto som är totalt obegåvad. Minns när hon försökte uttala "half" med resultatet att bokstaven l var den som hördes mest. Allt hon har varit inblandad i är smörja.
Citera
2017-05-05, 08:09
Medlem
HerrAnderssons avatar
Träffade henne på Arboga festivalen för några år sedan då hon bodde i tältet bredvid oss. Hon var rätt full och luktade som ölen Lapin Kulta. Hon hade redan då en burk med piller med sig som hon hävdade gjorde en stark och uthållig. Kanske föregångaren till Hers?
Vi tog varsitt innan Bob Hund spelade och efter red hon mig hela natten.
I reversed cowgirl positionen som hon föredrog så kunde jag uppfatta en svag doft av Lapin Kulta från hennes anal.
Citera
2017-05-05, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrAndersson
Träffade henne på Arboga festivalen för några år sedan då hon bodde i tältet bredvid oss. Hon var rätt full och luktade som ölen Lapin Kulta. Hon hade redan då en burk med piller med sig som hon hävdade gjorde en stark och uthållig. Kanske föregångaren till Hers?
Vi tog varsitt innan Bob Hund spelade och efter red hon mig hela natten.
I reversed cowgirl positionen som hon föredrog så kunde jag uppfatta en svag doft av Lapin Kulta från hennes anal.
Hade varit mer trovärdigt om du själv kom ihåg att festivalen hette Arvikafestivalen
Citera
2017-05-05, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Den.smarta
Systrarna Widell gör allt för att tjäna enkla pengar. Äckligt av dem att lura naiva tonårstjejer

Citerar det systern Amanda skriver om Hers på Instagram:

"Mitt Happy place just nu är när jag läser vad ni skriver om Hers och hur det har påverkat er, ni som ätit ett litet tag nu. Besatt är jag. Kan ni inte lägga upp bilder, skriva och tagga med #hersvitamins så alla vi som är nyfikna kan hitta och läsa?"

Ja likt två sektledare styr dom skickligt sina naiva följare! Följarna ska köpa deras böcker, vin, kläder... och nu senast även det lyxiga kosttillskottet Hers baserat på "maca pulver, kakaoböna-pulver, extrakt av surkörsbär, bidrottninggele, jättenattljusolja, broccoli extrakt, resveratrol, extrakt av gurkmeja"

Men inte nog med att följarna ska köpa, de ska även sköta marknadsföringen
Citera
2017-05-05, 11:10
Medlem
Ett bra ord att beskriva Hers som produkt är "ormolja" (snake oil).
https://sv.wikipedia.org/wiki/Snake_oil
Senast redigerad av alipo 2017-05-05 kl. 11:29.
Citera
2017-05-05, 14:05
Medlem
Porryhatters avatar
John "Matgeek" Hedberg gjorde en video om produkten. Man kan förstå kritiken efter att ha gått igenom innehållet.
https://www.youtube.com/watch?v=duvukr-xPCU
Senast redigerad av Porryhatter 2017-05-05 kl. 14:07.
Citera
2017-05-05, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiskekatt
[b]Min egen upplevelse
Jag har själv ätit HERS och fick hjärtklappning och gick upp oförklarligt mycket i vikt. Rund som en badboll om kinderna och min man trodde jag var en flodhäst när vi badade i hotellpoolen på mallis.

En vecka efter fick jag oförklarliga diaréttacker på jobbet. Chefen sa upp mig p.g.a. arbetsbrist, så man kan säga att jag sket mig till en uppsägning.

Min man säger:
Häxkok ā la 4 åring. Extrakt på en morot och Vitamin D3 (som vi inte behöver på sommaren) - detta säljer dem till den "aktivt medvetna kvinnas behov" för 400 SEK.

Läkartidningen har nog aldrig hyllat något extrakt, någonsin.

Jag vet inte om du skojar men jag hoppas verkligen det. Om inte så skyller du på din fetma, att du fått sparken och i övrigt ett sorgligt liv på ett piller du köpt nyligen? Bara det att du går på en "mirakelkur" är illa nog och säger mycket om dig som person. Att du dessutom skyller dina misslyckande på pillret är ju enbart väldigt, väldigt sorgligt. Stinker puckad wt om dig.
Citera
2017-05-05, 19:04
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiskekatt
Min egen upplevelse
Jag har själv ätit HERS och fick hjärtklappning och gick upp oförklarligt mycket i vikt. Rund som en badboll om kinderna och min man trodde jag var en flodhäst när vi badade i hotellpoolen på mallis.

En vecka efter fick jag oförklarliga diaréttacker på jobbet. Chefen sa upp mig p.g.a. arbetsbrist, så man kan säga att jag sket mig till en uppsägning.

Min man säger:
Häxkok ā la 4 åring. Extrakt på en morot och Vitamin D3 (som vi inte behöver på sommaren) - detta säljer dem till den "aktivt medvetna kvinnas behov" för 400 SEK.

Läkartidningen har nog aldrig hyllat något extrakt, någonsin.

Citat:
Naiva tonårstjejer köper banne mig inga kosttillskott "för den medvetna kvinnan".

* "Rund som en badboll om kinderna" är ganska nedsättande ordalag och dessutom innehåller ingenting i deras Hers något som man blir svullen av.
* "min man trodde jag var en flodhäst när vi badade i hotellpoolen på mallis" är väldigt nedsättande ordalag och jag tror knappast att någon skulle berätta om sig själv på detta vis utan jag tror du försöker vara ironisk. Ironi funkar inte alltid på nätet. Dessutom, man går inte oförklarligt upp i vikt av en kosttillskottstablett.
* "En vecka efter fick jag oförklarliga diaréttacker" har ingenting med en kosttillskottstablett att göra. Eftersom du fick det EN VECKA EFTER intag. En diarré beror antingen på sjukdom/virus/baciller/bakterier från något du ätit det senaste DYGNET.
* "man kan säga att jag sket mig till en uppsägning" - vilken otroligt märklig sak att säga. Men hursomhelst, systrarna Widells piller har inget med ditt jobb att göra.

Och jo läkartidningen kan visst hylla vissa tillskott och liknande.

Men hela ditt inlägg tolkar jag som ett skämt, tyvärr ett väldigt dåligt sådant då du försöker säga att folk som är feta, har luktande diarre blir av med jobbet och allt är pga detta piller...

Citat:
Naiva tonårstjejer köper banne mig inga kosttillskott "för den medvetna kvinnan".
Citera
2017-05-05, 19:24
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie

Precis, inga tonåringar köper detta utan vuxna lättlurade kvinnor. Samma kvinnor som även köper M. Graafs piller.
Citera
2017-05-05, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagg i gräset
Precis, inga tonåringar köper detta utan vuxna lättlurade kvinnor. Samma kvinnor som även köper M. Graafs piller.

Är kvinna och närmre 40... inte låter jag mig luras av dessa snyftande skojare... hör mer hemma på Kiviks marknad
Citera
2017-05-06, 01:13
Medlem
VitMan40Pluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Nu är jag inte insatt själv, men som jag har förstått det, så verkar hon vara någon form av kvacksalvare som säljer någon form av mirakelmedicin tillsammans med sin syster. Systern är mer känd för att vara gift med en man som har lyckats ta den forna rollen av att vara känd byfåne till att bli känd riksfåne. Som jag har förstått det, så lyckas han tjäna pengar på att vara riksfåne, ungefär som om det vore ett arbete, vilket torde sammanfatta dagsläget i Sverige rätt väl. Ja, jag har för mig att alla inblandade på ett eller annat sätt har någon gång fått betalt för agera fånar.
Så sant. I dagen Sverige är det allt färre som arbetar i dessa sanna betydelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in