Flashback bygger pepparkakshus!
  • 6
  • 7
2024-02-13, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullmamman84
Då borde du tänka på barnen och delge någon det du vet. Om det du skriver stämmer
Polis kontaktad och även visat bilderna hon skickat till ”elva” årig pojke. Polisen blev väldigt intresserad, tvivlar på att det inte kommer bli livat.
Citera
2024-02-13, 21:02
Medlem
Lösa rykten och spekulationer kan få förödande konsekvenser. Ha respekt för människor!
Kan meddela att den kvinna ni hänger ut med namn aldrig har haft ett förhållande med A. O som är dömd till detta brott. Han hade ett förhållande med en annan kvinna som han levde tillsammans med under den tiden. Tror inte ens den ni hänger ut är bekant med den dömde.
Citera
2024-10-02, 11:07
Medlem
är detta samma fall?

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/gavleborg/ljusdals-kommun-i-stabslage-efter-sexuella-overgrepp-inom-forskolan

är mgm död nu?
Citera
2024-10-02, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larsvivalius1605
Gammal tråd men verkar som pedofil hellvetet bor i mölltorp Skaraborg. Kolla fup och Sök på personnummer på ratsit så dyker det upp på en adress där. Kan ju varna alla i mölltorp att det bor en störd jävel där.

La*s Fr*drik andr*as Ol*son
*= r r e s

Bara söka på hans namn och mölltorp så dyker ett sorts "många träd tema" i namnet på gatan.

Varning för er i Karlsborg med.

Denna person har flyttat till Örebro nu så han står inte som avliden. Möjligt att hitta.se inte uppdaterat ännu. Finns även med på ratsit, där brukar dom uppdatera snabbt. Det finns ingen annan person än denna som heter såhär och i hans ålder samt haft tidigare adress i mölltorp. Så det är nog någon annan som begått brottet som just lyfts upp i kommunen och de borde h en egen tråd. Uppdatering finns en annan tråd för det och gm är en annan person. Tyvärr allt för många sjuka jävlar i det här landet.
Senast redigerad av Naturen2021 2024-10-02 kl. 13:04.
Citera
2024-10-02, 18:35
Medlem
OdenExtremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fotonreflex
är detta samma fall?

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/gavleborg/ljusdals-kommun-i-stabslage-efter-sexuella-overgrepp-inom-forskolan

är mgm död nu?

Nej
Senast redigerad av OdenExtreme 2024-10-02 kl. 18:39.
Citera
2024-10-04, 06:56
Medlem
Är det samma fall som expressen har skrivit om 2024-10-02?
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/illamaende-oro-i-ljusdal-flera-flickor-utsatta-for-misstankt-pedofil/

"Gärningspersonen är död och förundersökningen har lagts ner. Inget åtal kommer att väckas."

I så fall är MGM död.
Citera
2024-10-08, 23:44
Medlem
Jimjamjos avatar
MGM är väl jättedöd just nu efter vad jag fått. Han har försökt övertala sankte per vid grinden sedan Juni efter vad jag har förstått.
Citera
2024-11-14, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jimjamjo
MGM är väl jättedöd just nu efter vad jag fått. Han har försökt övertala sankte per vid grinden sedan Juni efter vad jag har förstått.

Detta är inte samma fall som pedofilen som blev massmedial i Ljusdal. Detta fall här är en annan peddoperson som lever
Citera
2024-11-25, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naturen2021
Denna person har flyttat till Örebro nu så han står inte som avliden. Möjligt att hitta.se inte uppdaterat ännu. Finns även med på ratsit, där brukar dom uppdatera snabbt. Det finns ingen annan person än denna som heter såhär och i hans ålder samt haft tidigare adress i mölltorp. Så det är nog någon annan som begått brottet som just lyfts upp i kommunen och de borde h en egen tråd. Uppdatering finns en annan tråd för det och gm är en annan person. Tyvärr allt för många sjuka jävlar i det här landet.

A.O är skriven på en adress i en by näraliggande Ljusdal. Är aset så fräck att han flyttat tillbaka så hoppas jag att nån tar saken i egna händer.
Citera
2024-11-28, 02:24
Medlem
Finns det någon vänlig själ som har en fungerande Fup?
Citera
2025-05-12, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heffamunken
A.O är skriven på en adress i en by näraliggande Ljusdal. Är aset så fräck att han flyttat tillbaka så hoppas jag att nån tar saken i egna händer.
Han är skriven där men jobbar utanför Örebro, har man stora skulder hos KF gör man allt för att hålla sig undan
Är skriven hos en som håller honom ryggen, men A.O är ofta där och jobbar svart
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in