Citat:
Ursprungligen postat av
ENTP
Jag vill också försöka! Jag gissar på att du har en sån där lång, svart tygkappa som man knäpper ända upp i halsen, köper havremjölk och chiafrön på Coop i Aspudden, har en normbrytande piercing i näsan, stora glasögon med tunna bågar av 80-talsmått och svarta, manliga kängor, typ Dr Martens!
Du lyssnar nästan bara på gammal androgyn britpop från 80-talet och samtida kickersrap, tänk typ Silvana Imam. Du älskar franska intellektuella filmer då du identifierar dig med de kvinnliga karaktärernas mätta dryghet och fantiserar om den manliga poeten som förälskar sig i den kvinnliga protagonisten.
Självklart har du testat typ tre olika varianter av yoga men inte riktigt fastnat för någon av de, du föredrar att gå på kafé framför att träna även om du inte vill erkänna det, och du är ändå smal så det spelar inte någon roll.
Fick jag några rätt?

Jag vet inte riktigt vilken slags kappa du menar, men den verkar inte stämma överens på något jag har i min garderob. Havremjölk köper jag eftersom vi är allergiker. Chiafrön har jag faktiskt aldrig smakat och har inte riktigt förstått vad man har dem till. Aspudden har jag aldrig besökt. Har inga piercings utom i örat. Är som sagt inte glasögonbärare och Martensskor är bland det fulaste jag vet.
Har iofs inget emot britpop och det händer väl att jag lyssnar, men det är ingen favorit. Rap/hiphop är ett språk jag inte förstår. Gillar fransk film(och massa annan film också såklart), men vet inte om jag kan komma på någon karaktär därur som jag identifierar mig med.
Yoga i kombo med adhd är inget jag rekommenderar

Jag har försökt, men det funkar inte och det är inte heller någon träningsform jag trivs med. Går sällan på café och gillar att träna, men det måste vara lustfyllt och kravfritt. Så värst smal är jag inte, men inte överviktig heller.