2017-05-04, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DwWU
Troligen räcker det med knallröda läppar och rosa hår.

Ok, om man färgar håret och sminkar sig är man feminist enligt dig. Då vet vi.

Edit: Är det din flickvän du har som avatarbild?
Senast redigerad av Statistenidittliv 2017-05-04 kl. 22:48.
Citera
2017-05-05, 00:50
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Den här snubben gjorde en bra video om 3 slags feminister: https://www.youtube.com/watch?v=agAoX3OXB_k Använd fantasin om hur de ser ut.
Citera
2017-05-05, 01:09
Medlem
gersmans avatar
Citat:
Alla kvinnor är ju tack och lov inte feminister. Skulle det inte vara skönt att redan vid första anblick kunna avgöra om en kvinna är feminist?

Hittade en film som kan hjälpa!

Dr Shaym Draws Feminists

https://youtu.be/hhavFHLrnS8

Stämmer hans iaktagelser?

Hur "spottar" man en feminist med ett enda ögonkast?

Diskutera!
Definiera feminist.
Citera
2017-05-05, 01:51
Medlem
Incendios avatar
Humoristisk tråd! Feminister är givetvis som andra - olika. Är själv feminist och ittade bara en ynka grej i tråden som stämmer in på mig.
Citera
2017-05-05, 02:05
Medlem
dobbelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Humoristisk tråd! Feminister är givetvis som andra - olika. Är själv feminist och ittade bara en ynka grej i tråden som stämmer in på mig.
Nu gav du ingen ledtråd vad det kan vara?
Ful kanske....
Citera
2017-05-05, 02:08
Medlem
KungensGrabbars avatar
Citat:

Var det kånkenryggan jag nämnde?
Citera
2017-05-05, 05:56
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dobbelina
Nu gav du ingen ledtråd vad det kan vara?
Ful kanske....
Alltid ett bra sätt att starta en konversation... Jag sminkar mig rätt sällan.
Citera
2017-05-05, 05:57
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungensGrabbar
Var det kånkenryggan jag nämnde?
Har ingen sådan, men tycker iofs att de är rätt fina, heh. Påminner om mullegrupperna jag gick på som liten. Det som stämde på mig(har inte läst exakt alla inlägg dock) var att jag inte sminkar mig så ofta.
Citera
2017-05-05, 07:37
Medlem
Citat:
inte sminkar mig så ofta.

Det är inget typiskt feministdrag... du måste vara miljöpartistisk feminist. Undantaget som bekräftar regeln om det knallröda läppstiftet.

Har du glasögon som är lite som en sträng skolfrökens?
Citera
2017-05-05, 07:59
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Det är inget typiskt feministdrag... du måste vara miljöpartistisk feminist. Undantaget som bekräftar regeln om det knallröda läppstiftet.

Har du glasögon som är lite som en sträng skolfrökens?

Läste det i tråden. Jag är inte miljöpartist. Långt ifrån. Är inte glasögonbärare heller.
Citera
2017-05-05, 08:42
Medlem
Citat:
Läste det i tråden. Jag är inte miljöpartist. Långt ifrån. Är inte glasögonbärare heller.

Bitchig attitud?
Citera
2017-05-05, 09:13
Medlem
ENTPs avatar
Citat:

Jag vill också försöka! Jag gissar på att du har en sån där lång, svart tygkappa som man knäpper ända upp i halsen, köper havremjölk och chiafrön på Coop i Aspudden, har en normbrytande piercing i näsan, stora glasögon med tunna bågar av 80-talsmått och svarta, manliga kängor, typ Dr Martens!

Du lyssnar nästan bara på gammal androgyn britpop från 80-talet och samtida kickersrap, tänk typ Silvana Imam. Du älskar franska intellektuella filmer då du identifierar dig med de kvinnliga karaktärernas mätta dryghet och fantiserar om den manliga poeten som förälskar sig i den kvinnliga protagonisten.

Självklart har du testat typ tre olika varianter av yoga men inte riktigt fastnat för någon av de, du föredrar att gå på kafé framför att träna även om du inte vill erkänna det, och du är ändå smal så det spelar inte någon roll.

Fick jag några rätt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in