2020-01-30, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Det är DU som är anti-vit eftersom du vill förstöra ditt vårt vita arv genom att spä ut det med asiater, men du är så jävla korkad så du fattar inte det.

En gång tidigare i mitt liv så hade jag en vän som var medlem i KKK. Jag har alltså med all säkerhet mer insikt i vad du jiddrar om. Jag har också viss insikt i vad sossarna sysslade med i sina rasbiologiska institut som fanns in på 60 talet. Konstigt nog genom tjuravel. Med all säkerhet kan jag säga dig att avel mellan caucasian och asiat ger en mycket bra avkomma sett till det genetiska.
Citera
2020-01-30, 19:10
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
En gång tidigare i mitt liv så hade jag en vän som var medlem i KKK. Jag har alltså med all säkerhet mer insikt i vad du jiddrar om. Jag har också viss insikt i vad sossarna sysslade med i sina rasbiologiska institut som fanns in på 60 talet. Konstigt nog genom tjuravel. Med all säkerhet kan jag säga dig att avel mellan caucasian och asiat ger en mycket bra avkomma sett till det genetiska.

Du är en anti-vit kulturmarxist.
Citera
2020-01-30, 19:17
Medlem
Citat:
Du är en anti-vit kulturmarxist.

Jag hoppas att du inte är en genetisk etnisk Svensk. Jag kommer nu att göra ett stort undantag och kalla en eventuell landsbroder AFA och EXPO/ Det är du.
Citera
2020-01-30, 19:18
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Jag hoppas att du inte är en genetisk etnisk Svensk. Jag kommer nu att göra ett stort undantag och kalla en eventuell landsbroder AFA och EXPO/ Det är du.

Så att vara pro-vit är att vara AFA??
Citera
2020-01-30, 19:46
Medlem
Citat:
Så att vara pro-vit är att vara AFA??

Du har kastat skit på en trogen landsbroder ett tag. Bara AFA och Expopatrask skadar sitt land och sina bröder. Jag är din landsbroder.
Citera
2020-01-30, 23:21
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Du har kastat skit på en trogen landsbroder ett tag. Bara AFA och Expopatrask skadar sitt land och sina bröder. Jag är din landsbroder.

Nej, du är en muslimblatte.

Du kallade svenska kvinnor för horor, det har jag aldrig hört en svensk landsbroder göra. Det är sånt som blattar säger till tjejer som inte villa vara med dom.
Citera
2020-01-30, 23:32
Medlem
Petermadsens avatar
Tjejerna i Buthan är oerhört vackra
https://images.app.goo.gl/RYMDqfSJ76pmkjq4A
Senast redigerad av Petermadsen 2020-01-30 kl. 23:35.
Citera
2020-01-30, 23:48
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FAH-Q
WRONG!
Actually it's true. No straight man in his right mind is turned on by an adult woman with an anorectic body weight at 45 kg; either he's a faggot or more likely, a pedophile. Real men like tits and ass.

Citat:
White/European mean who seek out an Asian or Latina female is because they're tired of western feminists. Asian and Latina women are always ready to settle down, have a family and be stay at home moms/wives.
Feminism is of course part of the explanation, but it's not the entire picture. There really is a white male demand for anorectic girls, even skinny white girls are wildly popular in these decadent times, and the only logical explanation for this is what I call, legal pedophilia.

As for non-feminist Asian women, that's mostly a phenomenon among older white guys who can't get laid, and realizing their options are limited, they import some gook woman because no Swedish woman is interested in them. While I've seen older, totally unattractive Swedish males with young black women, the norm is Asian women with pedomorphic facial traits, usually from poor Asian countries like Thailand. I'm not talking about that though, but rather, skinny women with child-like facial traits (and they can be Swedish women too), and that's why it's legal pedophilia.

Citat:
A really beautiful woman would possess a nice backside and a pair of nice breasts that any man would be grateful to have. However, in your case, the definition of "big tits, full ass and lovely curves" = fat women. lol
Get the fuck outta here with that shit man, if you're not turned on by these two fine ladies, it's either because you're a faggot or a pedophile, take your pick:

http://www.boobpedia.com/boobs/File:Erkos_02.jpg
http://www.boobpedia.com/boobs/File:..._Velden_03.jpg

Or maybe you're still some teenager with some undeveloped taste. I've noticed that among a lot of younger guys, take say in their early twenties with their mentality still stuck in their early teens; they're just not attracted by mature women. Bad taste is very popular among you mainstream thinkers, for sure.
Senast redigerad av EliasAlucard 2020-01-31 kl. 00:18.
Citera
2020-01-31, 00:09
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Feminism is of course part of the explanation, but it's not the entire picture. There really is a white male demand for anorectic girls, even skinny white girls are wildly popular in these decadent times, and the only logical explanation for this is what I call, legal pedophilia

I'm not talking about that though, but rather, skinny women with child-like facial traits (and they can be Swedish women too), and that's why it's legal pedophilia.

Det är rätt vanligt. Jag läste lite på en värdelös blogg av en 42 grekisk man som skriver om att hans favoritsex är det han har med 16-åriga prostituerade. Han säger att när han blir 50 kommer han fortsätta att söka tonåriga prostituerade. Det ger honom en härlig känsla skrev han.
Citera
2020-01-31, 02:38
Medlem
Citat:
Nej, du är en muslimblatte.

Du kallade svenska kvinnor för horor, det har jag aldrig hört en svensk landsbroder göra. Det är sånt som blattar säger till tjejer som inte villa vara med dom.

Vi skulle aldrig ha haft de enorma problem som nu skapats i Sverige om det enbart varit män som styr skutan. Vi med vår feministiska regering som är den enda i världen håller på att gå under. De är alla penga och globalisthoror.
Citera
2020-01-31, 19:47
Medlem
Citat:
Actually it's true. No straight man in his right mind is turned on by an adult woman with an anorectic body weight at 45 kg; either he's a faggot or more likely, a pedophile. Real men like tits and ass.

Well I got news for you, White American men especially ones over 30 like our women thin. Thin with nice or big breasts is always a plus that's for sure but big/fat asses are a no for most. Only ethniks and White kids under 30 are into that shit. No thanks.

Citat:
Feminism is of course part of the explanation, but it's not the entire picture. There really is a white male demand for anorectic girls, even skinny white girls are wildly popular in these decadent times, and the only logical explanation for this is what I call, legal pedophilia.

If you call being into normal weight women pedophilia then what do you call being into overweight/fat women with fat asses? Bestiality? Stop being an iGnorant iDiot.

Citat:
As for non-feminist Asian women, that's mostly a phenomenon among older white guys who can't get laid, and realizing their options are limited, they import some gook woman because no Swedish woman is interested in them. While I've seen older, totally unattractive Swedish males with young black women, the norm is Asian women with pedomorphic facial traits, usually from poor Asian countries like Thailand. I'm not talking about that though, but rather, skinny women with child-like facial traits (and they can be Swedish women too), and that's why it's legal pedophilia.

It's not pedophilia but a fetish. We call it yellow fever.

Citat:
Get the fuck outta here with that shit man, if you're not turned on by these two fine ladies, it's either because you're a faggot or a pedophile, take your pick:

http://www.boobpedia.com/boobs/File:Erkos_02.jpg
http://www.boobpedia.com/boobs/File:..._Velden_03.jpg

Or maybe you're still some teenager with some undeveloped taste. I've noticed that among a lot of younger guys, take say in their early twenties with their mentality still stuck in their early teens; they're just not attracted by mature women. Bad taste is very popular among you mainstream thinkers, for sure.

The first one is very nice but the second one (Anekee) is just a flat out pig. Only oversexualized teens or ethniks who don't know any better would get off on that pig lol.
Citera
2020-01-31, 21:22
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Vi skulle aldrig ha haft de enorma problem som nu skapats i Sverige om det enbart varit män som styr skutan. Vi med vår feministiska regering som är den enda i världen håller på att gå under. De är alla penga och globalisthoror.

Du kanske inte visste det, men både Stefan Löfvén och Macron är män. Reinfeldt var man, Hollande var man, Obama osv. Visst, häxan Merkel är kvinna.

Fan vilken jävla idiot du är, sitter du på ett mentalsjukhus? Sitter någon och torkar dig i röven medan du skriver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in