2019-02-05, 23:38
Medlem
Avsiktarens avatar
Varför skall det vara något fel på att gilla asiatiskor. Och varför skall de betraktas som skräp. De är precis som vilka tjejer som helst och helt normala och naturliga att umgås med. Att umgås med dem och ha sex med dem känns helt naturligt.
Citera
2019-02-06, 09:04
Medlem
Avsiktarens avatar
Förstår inte hur man kan tycka att det är fel att gilla asiatiskor när de är så härliga och vackra och bli beskylld för rasblandning är inte vi svenskar asiater egentligen.
Citera
2019-02-06, 10:15
Medlem
DURN80s avatar
Generalisering är aldrig bra. Långt ifrån alla vita män tänder på Asiater, mig själv inkluderat.

Men om jag skulle gissa halvt oseriöst men ändå inte, så är det för att de flesta vita män har mindre ballar och de har hört att Asiatiska tjejer är mer trånga. Tvivlar starkt på att denna befintliga uppsjö av vita män som tänder på Asiater gör det för att de tycker Asiatiska tjejer är snyggare än vita tjejer. Nej, jag tror snarare att det är en kombination utav ovan sagda anledning, samt att, iallafall i Sverige, tänker de flesta män på Thailändare. Korta, husliga, lätta att gifta sig med, otroligt porriga till en början, pga att vita män inte finner en kvinna där de bor, söker de sig bort till Thailand.

Att avrunda behöver jag tillägga att vita män som fantiserar om "lyx Asiater" dvs Japaner, Koreaner osv, har nästintill obefintlig chans att landa en.
Citera
2019-02-06, 16:19
Medlem
Avsiktarens avatar
Hur är tjejer från Centralasien och Ryssland tycker de ofta liknar de snyggaste koreanskorna?

Någon med erfarenheter?
Citera
2019-02-06, 21:41
Medlem
Avsiktarens avatar
Jag önskar alla tjejer var asiatiskor.
Citera
2019-02-06, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Hur är tjejer från Centralasien och Ryssland tycker de ofta liknar de snyggaste koreanskorna?

Någon med erfarenheter?

Att jämföra Rysska b-rudar med asiater skulle jag inte säga är helt korrekt, utan snarare missledande och näst intill en förolämpning.
Citera
2019-02-06, 21:52
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggiegreen
Att jämföra Rysska b-rudar med asiater skulle jag inte säga är helt korrekt, utan snarare missledande och näst intill en förolämpning.

Det finns många folkgrupper i Ryssland som är av mongolisk rastyp. Aisha Sun är exempelvis från Ryssland.

http://onlyblowjob.oldax.com/7851/p/0300x0400_01.jpg
Senast redigerad av Avsiktaren 2019-02-06 kl. 21:57.
Citera
2019-02-06, 21:56
Medlem
Mjo det stämmer förvisso. Studerar en karta just nu och konstaterar att Ryssland gränsar till Kina och andra asiatiska länder där man har ett väldigt stereotypiskt asiatiskt utseende
Citera
2019-02-06, 21:59
Medlem
Tror nog de flesta män tänder på vackra kvinnor, oavsett färg och form.

Sen har vi alla så klart olika preferenser vad vi gillar. Men det finns ju asiater som inte är så vackra också
Citera
2019-02-06, 22:02
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pynxer
Tror nog de flesta män tänder på vackra kvinnor, oavsett färg och form.

Sen har vi alla så klart olika preferenser vad vi gillar. Men det finns ju asiater som inte är så vackra också

Tycker de enda fula asiatiskorna är Ava Devine och Sandra Oh.
Citera
2019-02-06, 22:03
Medlem
Tror det kan ligga något i att det kan vara svårt för svenska män att klippa en svensk brud. Man kanske saknar någon form av kompensationfaktor för att jämna ut mot en svensk dam. Man vänder sig nog då till Asien där kvinnorna är mycket ”enklare”.
Citera
2019-02-06, 22:58
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggiegreen
Tror det kan ligga något i att det kan vara svårt för svenska män att klippa en svensk brud. Man kanske saknar någon form av kompensationfaktor för att jämna ut mot en svensk dam. Man vänder sig nog då till Asien där kvinnorna är mycket ”enklare”.

Men om det vore för att de är enklare kan de lika gärna åka till Afrika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in